Eyheniy K. написав:то это будут единичные продажи каждой модели
Але сумарні продажі можуть зрости, так як нові моделі можуть зацікавити покупців, яких не влаштовували існуючі.
Eyheniy K. написав:плюс каждую модель надо сертифицировать ( наверное и модификации тоже ), что опять же деньги
От це вже реально ти прикалуєшся. Рено на рекламу тратить значно більше, і не париться. Сертифікація це сміх курам в порівнянні з доходами від продаж, тим більше що Рено взагалі в нас стабільно в лідерах по продажам.
Eyheniy K. написав:Одна модель будет убивать другую на нашем рынке.
Ще раз - яка різниця для Рено, якщо і одна і друга - гроші в його кишеню? Зато нові моделі можуть повбивати трошки більше моделей від конкурентів, а це вже плюс в кишеню Рено.
Eyheniy K. написав:А если учитывать, что авто-рынок просто умер, даже несмотря на рост в 16м относительно 15го - то кина не будет.
Подивись на моделні ряди які пропонують в Україні інші виробники, які по загальним продажам далеко позаду від Рено, і зрозумій що це зовсім не фактор. Тим більше для лідера продаж, яким є Рено.
Eyheniy K. написав:Проще привезти 10 логанов, 5 меганов, 2 колеоса в одной-двух комплектациях, и заработать на этом хоть что-то, всеравно тому, кто хочет это купить -выбирать не из чего, а машина нужна.
Нема ніякої різниці чи привезти 100 МЦВ, чи 70 МЦВ і 30 МЦВ Степвей. От ніякої, і все. Це так само як нема ніякої різниці яких кольорів і комплектацій авто завозяться. Тільки ризики з неліквідними варіантами. Але без замовлення завозиться така кількість, яка всеодно продастся, вони ж не дураки, добре знають свою справу.
Eyheniy K. написав:Отсюда вывод - или ждать и верить в чудо, или покупать то, что есть, или же заниматься вопросом самому.
Та ніяке це не чудо! Всі моделі в родини Логана, авто призначені для ринків країн третього світу. Не для ЄС, а саме для таких як ми. Це для саме для нас (в тому числі), МЦВ Степвей зконструювали, тому чудом буде, якщо він на наш ринок не потрапить. От Талісман, скоріш за все, в найближчому майбутньому таки не потрапить. А МЦВ Степвей - куди ж йому дітись?
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-02-23 21:31:24[/merge_posts_bbcode]
Eyheniy K. написав:1.5 дци 110 стоит на дастере, но лоджи с тем же мотором не привезем, мотор умрет от плохого качества топлива.
Ні, я натякав на те чому стільки років до нас не завозили 0.9. А різні варіанти потужності це вже ринкове позиціонування. Тут вже не питання часу, на відміну від нових двигунів, а взагалі питання чи їх завезуть хоча б колись.
Eyheniy K. написав:но меган с таким мотором не привезем
Мегани забудь - не для нашого ринку машинка. Рено не дураки, останні роки вони дуже справно осідлали потреби Українського ринку з родиною Логана. Саме те що нам треба. А Меган в нас неліквід - дорого, не достатньо престижно, і нічим не краще конкурентів. Тому не айс.
Eyheniy K. написав:Талисман, о, нет, точно не будет.
Талісмана не буде, він тут нафіг нікому не потрібен по ціні Пассата. Не кажучи вже про Суперб.
Eyheniy K. написав:Клио, клио универсал - нет.
Кому потрібен Кліо, якщо більший за нього Логан, ще й дешевший, а в нових комплектаціях, майже не поступається Кліо по оснащенню?
Eyheniy K. написав:После посещение рено в Мюнхене и посещение спустя месяц рено в Украине - спрашивать у наших в нный раз желание отпадает.
А тобі не спадає на думку що ринок ЄС і ринок України, це трошки різні речі? Делікатно кажучи...
Eyheniy K. написав:И это не грех одного рено,
Це не гріх, це бізнес. І продажі Рено (і Тойоти), показують що вони роблять все правильно!
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0