1,076

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

А, так ось які автівки Євро-5-6!!!! ОЙ!!!! Але це лише  Пріус!? А інші ж тоді як?

Тобі навели приклад, а не правило.

Уважніше треба читати!  ТИПУ Пріус! Чомусь в цитаті ти цй нюанс ... загубив....

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

вро вимоги з номером чим вище тим менше забруднюється довкілля, а в основі всього ККД...

В основі всього вміст шкідливих речовин в вихлопних газах. ККД теж упосередковано впливає .....Однак ККД не входить...
як вищий так і нижчий ККД (звісно, за винятком CO2).....

Ой як багато тексту... Але ж до суті... Я казав, що маса викидів не зменьшується тому, що Євро№ не змінює ККД двигунів бензинових! Тоб то палива спалюється стільки ж!!!! Інакше кажучі без зміни ККД всі Євро№ до одного місця... За ефективністю захисту довкілля Євро№ без збільшення ККД двигунів бензинових все одно, що ароматизатор в уборній, прошу прдону за порівняння...
Так, що не треба слів, той що має очі побачить, що як ти не лукав, а... екологічний забобон твій, що до тимчасового ввезення авто зовсім безпідставний, це в кожному твоєму слові ... відчавається, скільки не пиши ККД, а довкілля з введенням нових Євро№, починаючи ... з Євро3 менше не забруднюється автомобілями....

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

А я ж Вам такі довів - нічогісенько ті Євро № не знижують забруднення, бо в паливі як містилась певна кількість калорій так і міститься і на ту ж саму роботу витрачається таж сама кількість калорій тоб то масса викидів не зменьшується з введенням Євро №...

Єдине що ти цим довів, так це те, що ти не в темі. В твому "доведенні" не вистачає, наприклад, залежності між "калоріями" і массою NOx в вихлопних газах.

От же ти хочеш сказати, що викиди з'єднань азоту зменшились?! І за рахунок чого ж? Тільки конкретно, без "наприклад", або "не в темі", а конкретно : "тому, що...", або "завдяки такому рішенню..." На прикладі Логана... Скажімо Логан 2006 року стільки .... NOx, а 2016 стільки... і це так, як такий механізм .... діє...

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

які зумовлені перш за все складом палива! А уж у другу чергу умовами горіння!

Ще про каталізатори забув. Але ми тут не паливо вибираємо, а автомобілі. wink

А ось з цього місця і подробніше!!!! Невже вимоги до палива останнім часом не змінились? І чи не це впливає в основному на зміни в якісному складі викидів?

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

А ось таки Ви нічогісенько не сказали крім загально-балакунського бла-бла-бла!

Можливо просто те що я кажу занадто складне для твого розуміння?

Хто ясно мислить (тему знає...), той ясно викладає... Зрозуміло для всіх категорій... Я до того, що не треба плутати читачів!!!! Про ККД це ти почав вєщать... У відповідь на моє зауваження, що витрати пального не зменшились з введенням Євро№, а раз так, то і маса викидів від авто теж не змінилась... Додам ще раз - коли згоряють вуглеводороди (бензин) основна масса це вуглицевий газ, вода, далі угарний газ і інші сполуки, що утворюються з того, що міститься в пальному... Інкше кажучи - туфта твої "екологічні доводи" проти легалізації тимчасового ввезення авто в Україну!
  Все....

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

на 10 000 порядків

Ти поняв сам що написав? На 10000 порядків, це в 10 в 10000 степені разів більше (одиниця з 10000 нулями). Це більше ніж кількість атомів у всесвіті. wink

Та й що? На мою думку така відстань, а може ще більша, на яку відстають дєтіща совдеповського автопрома: Жигулі-Волги від авто Європейского виробництва... У тебе є інші дані?  wink

Larsen написав:
Дядя Федор написав:

але автівки 2006-2009 року за новими правилами ввозити дорого

Впринципі я згоден що це не добре. Але я б не так зробив, а просто замість поточного обмеження на Євро 5, понизив би вимогу до Євро 4 для першої реєстрації. Думаю це було б не погано. Але ти ж подивись на чому самі ті протестувальники їздять, і більшість авто на польсько-литовській реєстрації що зараз толпами їздять по всій країні. Там дуже багато екземплярів 90-х років.

Нема питань! Збирай однодумців, реєструй петіцію, вимагай від ВР і т.п.!!!! Люди інакше міркують і я їх підтримую!!!
Це не означає, що твоя Ідея погана!!!! Вона добра, але її ніхто не розвиває!!! Буде така акція, я підтримаю... А поки більше прихиляюсь до легалізації тимчасового ввезення...


Larsen написав:
Дядя Федор написав:

а вартість такіх автівок на ринкох Ойропи - буває і до 1500 ойро...

Якщо в людини нема грошей, то за 1500 можна купити авто і в Україні. Так, воно буде старіше і гірше ніж за ті самі гроші в ЄС, але тут понти вже недоречні. А купивши авто на нашому ринку, ти не погіршиш екологічного стану, адже якщо його не купиш ти, купить хтось інший, і воно всеодно буде однаково забруднювати наше повітря. А от якщо ввезеш брудне авто з Європи, то їх стане більше.

Людина, що з Жигуля пересяде на ... Опель... нікому більше не порадить Жигуля... Іза рік-два після легалізації тимчасового ввезення Жигулі-Волги-Таврії зникнуть з нащих доріг майже зовсім! І це буде благо як для довкілля так і с точки зору безпеки дорожнього руху!!!! Останне мене більше хвилює!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0



1,077

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Впринципі я згоден що це не добре. Але я б не так зробив, а просто замість поточного обмеження на Євро 5, понизив би вимогу до Євро 4 для першої реєстрації.

Я полностью согласен! Но поверь, и так на совсем уж некрокорчах будут ездить не много... Просто потому что под ним надо больше лежать, чем ездить... Думаю, что основная масса всё равно будет в интервале 10-15 лет (тот же Евро-4), потому как там еще остался хоть какой-то ресурс металла и электроники, но цены уже весьма приятные!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,078 Відредаговано Larsen (2017-01-27 20:59:08)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

Тоб то палива спалюється стільки ж!!!! Інакше кажучі без зміни ККД всі Євро№ до одного місця..

А чому тільки ККД? Ще можна зменьшувати об'єм двигуна, якщо тобі конче треба зменьшити саме об'єм викидів. Однак ти дарма на цьому зациклився. Єдине що майже повністю прив'язане до виконаної роботи і ККД в вихлопі це абсолютно не шкідлива вода, і практично не шкідливий вуглекислий газ. Все решта, в теорії, може бути рівне нулю, при любому ККД. Звсно, тільки в теорії. Але на практиці можна зменьшувати вміст шкідливих речовин без зменьшення кількості спалених вуглеводнів.

Дядя Федор написав:

, а... екологічний забобон твій, що до тимчасового ввезення авто зовсім безпідставний, це в кожному твоєму слові ...

Та не мій це забобон! Європейські екологічні норми придумав далеко не я. І далі вони будуть ще жорсткіші. Подейкують що з 2020 року все буде так жорстоко, що авто на ДВЗ (крім водневих), буде взагалі неможливо зробити вигідними в економічному плані, так що вже багато країн готують інфраструктуру під електрокари повним ходом. smile
Але що найсмішніше тут, так це те, як ти, як то кажуть, "на хлопський розум", авторитетно заперечуєш серйозні наукові дослідження, називаючи їх "забобонами", при тому що сам полюбляєш регулярно занурюватись в різну альтернативну псевдонаукову маячню... Що й не дивно.

Дядя Федор написав:

От же ти хочеш сказати, що викиди з'єднань азоту зменшились?!

Це не я хочу сказати, це офіційні результати проведених тестів на відповідність нормам, без яких жоден виробник не отримає сертифікації. Іншими словами - це науковий факт.

Дядя Федор написав:

І за рахунок чого ж? Тільки конкретно, без "наприклад", або "не в темі", а конкретно : "тому, що...", або "завдяки такому рішенню..."

Конкретно таке тобі може сказати тільки конкретний виробник, про конкретну модель. Хоча з якої радості їм це робити, я не уявляю. Але можеш спробувати, адресу Рено знаєш, напиши, спитай. wink

Дядя Федор написав:

На прикладі Логана... Скажімо Логан 2006 року стільки .... NOx, а 2016 стільки...

Подивись яким нормам Євро вони відповідають, і будеш знати не більше чого вони викидають (в стандартному тесті). Ну а так то в них взагалі різні двигуни. В останніх моделях Логана де ще стояли 1.6, вони були задушені прошивкою по екології. Вони стали чистіші, але втратили пару конячок. Змінилися режими роботи двигуна, таким чином щоб уникнути тих, на яких формується найбільше викидів оксидів азоту. Але це лише один зі способів яким досягається екологія, і я не знаю чи крім нього, у випадку Логана робилося ще щось.

Дядя Федор написав:

А ось з цього місця і подробніше!!!! Невже вимоги до палива останнім часом не змінились? І чи не це впливає в основному на зміни в якісному складі викидів?

І азот і кисень, в складі оксидів азоту, беруться з повітря, а не з палива. В плані екології, вимоги до палива обмежують вміст шкідливих сторонніх речовин, наприклад сірки, питомий вміст якої в вихлопі залежить тільки від палива.
Але ми порівнюємо автомобілі, тому розмови про паливо тут недоречні. Всі вони будуть їздити на однаковому паливі, тому цей фактор не залежить від вибору авто.

Дядя Федор написав:

Про ККД це ти почав вєщать...

Ні, не я! Почитай ще раз все уважно, перш ніж робити подібні заяви. rtfm Більше того, той хто почав говорити про ККД, згадав про нього не в контексті його впливу на екологію, а в контексті твого нерозуміння того, що ти там сам написав в попередньому повідомленні.

Дядя Федор написав:

У відповідь на моє зауваження, що витрати пального не зменшились з введенням Євро№, а раз так, то і маса викидів від авто теж не змінилась...

Це зауваження безглузде, адже витрати пального залежать не тільки від ККД а і від об'єму двигуна, як мінімум. Чи ти досі не зрозумів що норми Євро не враховують цей параметр?

Дядя Федор написав:

основна масса це вуглицевий газ

Правильно казати: основна маса це вуглекислий газ (а не "вуглицевий").

Дядя Федор написав:

далі угарний газ

Правильно казати: чадний газ (а не "угарний"). І його питомий вміст можна зменьшувати на користь меньш шкідливого вуглекислого.

Дядя Федор написав:

і інші сполуки, що утворюються з того, що міститься в пальному...

Скажи мені, яка складова частина оксиду азоту, міститься в пальному?

Дядя Федор написав:

Інкше кажучи - туфта твої "екологічні доводи"

Інакше кажучи, ти не в темі. Признай це. Чув "дзвін, та не знаєш де він". Тому твої висновки, на рівні "філософії пенсіонерок під під'їздом", мають дуже мало спільного з реальністю. Ти ж намагаєшся тут мені довести не те що я не правий, а те що не праві вчені. Розумієш різницю?

Дядя Федор написав:

Та й що? На мою думку така відстань, а може ще більша, на яку відстають дєтіща совдеповського автопрома: Жигулі-Волги від авто Європейского виробництва... У тебе є інші дані? 

Ха, ха! Ну явно не така. Якщо припустити що совавтопром знаходився десь на рівні 60-х років світового автопрому, значить його продукти гірші за сучасні в стільки разів, в скільки разів розвинувся західний автопром за ці  50 років. Я незнаю як оцінити цей розвиток в числовому еквіваленті, однак жоден з окремо взятих параметрів не покращився більше ніж на 1 порядок (10 разів), за цей час. Тому, навіть з величезним запасом, я не бачу як різниця може бути оцінена навіть в 2 порядки, не кажучи вже про більше. smile

Дядя Федор написав:

Люди інакше міркують і я їх підтримую!!!

А я не підтримую!!! (три знаки оклику, щоб врівноважити емоційне навантаження цієї позиції з твоєю  tongue  ).

Дядя Федор написав:

Людина, що з Жигуля пересяде на ... Опель... нікому більше не порадить Жигуля...

За 1500 і в нас можна купити Опеля.


Aprox написав:

Я полностью согласен! Но поверь, и так на совсем уж некрокорчах будут ездить не много... Просто потому что под ним надо больше лежать, чем ездить... Думаю, что основная масса всё равно будет в интервале 10-15 лет (тот же Евро-4), потому как там еще остался хоть какой-то ресурс металла и электроники, но цены уже весьма приятные!

Ну, але по факту, зараз на європейських номерах понаприганяли цілу купу машин 90-х років... Думаю там багато в кого діє інша філософія: вони не будуть під ними лежати, вони будуть їх вкатувати за рік, і купляти собі наступну. Але є такі що і лежати будуть, аби купити авто вищого класу, за лічені копійки. Жадність і понти, ніхто не відміняв... sad

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,079 Відредаговано alex.cver (2017-01-27 22:21:18)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Ого у вас тут дуэль  upp  Меня аж затягивет читать, детективная история. На самом деле не нужно все усложнять. Дядя Федор хочет чтобы было все дешево и на шару и пох экология, законы регистрации и все остальное. С одной стороны учитывая бедность людей вроде бы и прав. Но правильно сказал Larsen - пригнал корыто убил за год, следующее и тд. И это еще пол беды, если корыто только для себя. Ведь лобируют даже не это, а то, чтобы пригнал + наварил маржу+продал без перерегестрации, покутил хорошо в кабаке и погнал за следующим авто. Именно вот это так лобируется "активистами".  Согласитесь лучше чем за копейки работать где то у Пинчука на заводе. Но для Украины в целом и для жителей это ЗЛО ибо корыт завезут да и завезли уже столько, что мы скоро не будем знать что с этим хламом делать. Второй аспект - закон. Его никто и не хочет соблюдать.
  Немного примера с Дании. Дания по разным исследованиям считается одной из самых лучших стран для жизни и ее население по опросам то 1 то 3 место по "доволем полностью жизнью" занимает. Но Дания имеет самые драконовские законы по экологии. В Итоге цена машины = в 3-4 раза дороже чем в Германии. И даже при этих всех законах их тоже уже немало покупают ибо доходы там населения высокие, как и самые большие налоги в Европе. Чтобы удовлетворить тягу населения к авто, но не увеличивать парк авто, в стране приняты были кучи законов по "shared car" или типа коммуна которая совместно владеет несколькими десятками авто. Например вы вступаете в коммуну, в ней 300 человек и 10 авто разного класса. Вы платите раз в месяц какую то небольшую сумму, типа налога. Если вам нужна машина, вы заказываете ее на конкретный день, если она не занята, то вы ее бронируете. Например, часто заказывают для выезда на природу за город семьей и тд. При этом там практически не бывает скандалов. Есть управляющий, который следит за тем чтобы авто возвращали заправленным и чистым, мойка + ремонт + чистка салона - это тоже его обязанности. Датчанин который расказывал это, говорил, что это много дешевле, чем скажем заказать такси. Оно там нереально дорогое. И большая часть населения этим пользуется. Второй аспект - в Дании крези дорогой общественный транспорт. Настолько он и хорош естественно. Ну например, метро автоматическое и ездит уже лет 10 как БЕЗ водителя на автоматике и тд. Датчане с ДЕТСТВА прививают любовь к велосипеду как средству передвижения и это просто ВЕЛО-СУПЕР-СТРАНА. Велосипедов там десятки тысяч на улицах и что самое забавное - даже в мороз и легкий снежек (бывает и такое у них), едут на велах и впереди пристроенная коляска и везут по 2 детей в них. Они очень правильно считают, что это не только экономит бюджет, но и очень полезно для здоровья. На фирме в Дании, например, многие ездят через день - день машиной, второй день на веле даже за 15-20км, чтобы быть в тонусе. Приоритет в Дании - эклогия и люди при этом в 100 раз счастливее, чем наши барыги имеющие по 100500 супер дорогих машин. В Дании почти никто уже не покупает машины больше 1л ибо там налог растет в геометрической пргресси. Они нация и думают о будущем, о детях, об экологии и тд тп. Почему бы и нам не перестать ввозить хлам


и тд
https://www.facebook.com/konstantin.urb … nref=story
Медицина, как высшее образование в Дании - бесплатно. Бесплатна медицина и для не датчан туристов, причем она на самом высоком уровне. Но стоматология там платная из медицины. У меня было впечатление что развитый социализм был построен в Дании, а вот что строила страна Советов хз я до сих пор не понимаю. 40% всех энергии с ветряков получаюти стоят их в море супер темпами.Дорого - да. Но они понимают что дешевая юшка -дешева рыбка. Вообщем работают на песпективу и развитие страны.
Дворы в Дании )))
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16299738_1387992137917981_2465183066029861966_o.jpg?oh=6214df152cd46ca9157b0a019c4f5b3f&oe=591613AA
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16178438_1387992787917916_8935290966252060445_o.jpg?oh=2b9e3b262c5d431d79fed24658637172&oe=594940C3
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179432_1387981244585737_5932476732037346679_o.jpg?oh=daf6642ae792bd030c08fcae85fa0cee&oe=594B1C92
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16177808_1387983974585464_4906812619754465315_o.jpg?oh=7798f456f9c1a608d8c5bf3b3bfc0912&oe=5915671A
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16299944_1387982244585637_3319687732713492980_o.jpg?oh=5629142c49389002fe6f2cf2e1026c52&oe=5915283C
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16178773_1387982337918961_1193097656608436259_o.jpg?oh=12aa5e8899aa2469b15b4ab38ba6065f&oe=59106928
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16300339_1387982357918959_4452792508110553243_o.jpg?oh=52b5d2fef173581502b81181a1e43dad&oe=5948FB65
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179447_1387982974585564_4570656572173427875_o.jpg?oh=6d257cdc5113d57d02a0e77f7990ef23&oe=5947BE74
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16178526_1387983314585530_8429908070183899862_o.jpg?oh=def9ff2d93b8b3d034a8085dbd825dd8&oe=5948454C
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179540_1387985377918657_226613682504061620_o.jpg?oh=a32b10ebab9fb26f50c9817aa304a592&oe=591C0D75
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16252263_1387983337918861_7752221526580825972_o.jpg?oh=1114e65a1a2bef1d30e79c2d5c940acb&oe=5908E361
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16251790_1387992021251326_8033505638332300143_o.jpg?oh=07e1a5190ff432ad5ac398286d3f500b&oe=59058ADC
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16251721_1387983797918815_4774082417657774031_o.jpg?oh=1ef9a713fc58f06124a1f18678e43468&oe=5919F421
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179500_1387983991252129_4250658249673329525_o.jpg?oh=2b6833274e531af9d3fd218f3e8a7951&oe=5915CF0E
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179270_1387984747918720_6810550559796523476_o.jpg?oh=2c485d3514c44bd56c532fa1c7cf4324&oe=591476C0
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179645_1387985234585338_1806154852524432513_o.jpg?oh=a0d734987f5a8a9326b01ceef93fa024&oe=590DBAA4
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16300180_1387985294585332_8665527519493739583_o.jpg?oh=4338ccdc4a89514ad3cadeae3e160f2f&oe=58FDF18F
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179738_1387985491251979_2339588227458825943_o.jpg?oh=cd6465fd323c63e54272c413cb39d590&oe=59000DCC
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16177846_1387983357918859_2289650992796526144_o.jpg?oh=8963bca114195b0523039c877b302d9f&oe=59063B56
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16300544_1387991191251409_5421900672996803545_o.jpg?oh=6e6f3d89d66a6645521c3d24e1ef4278&oe=59030E5B
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16178771_1387991614584700_4876607965022731438_o.jpg?oh=478c6acd9fae95d26d05ba1134cc4ff0&oe=59127DB9
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179146_1387992811251247_4065726596605699770_o.jpg?oh=c23e77e55c541ce5e6bd6dfcf83077e3&oe=59493D51
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16177896_1387992817917913_5094999394660197375_o.jpg?oh=10d35e29a08cd694275b8203fbb9e9f1&oe=590E3DB6
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16177685_1387993041251224_8888841713913282091_o.jpg?oh=1de4e829aabda030dc60120d9eb6cb82&oe=590149B9
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16252418_1387994607917734_3944788092463221267_o.jpg?oh=1fba0cbe2e3bef281e943249dd69a759&oe=58FDF872
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16113132_1387994617917733_5598039224356311000_o.jpg?oh=0719330432796cdfe3bbd86fbc57e597&oe=5916AA61
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16179371_1387995101251018_2949530813388153987_o.jpg?oh=2cfef28b51cbdd378c7c493624bd82bc&oe=5908EE1C
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16178850_1387995154584346_8294613630343624221_o.jpg?oh=85b6740fed29b801d4e3b470021ca385&oe=59082B27
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16251862_1387997397917455_8972038989377365758_o.jpg?oh=46e190c5894c24087994c62bc719cc73&oe=58FF024B

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: Clone-77, Graas, Alik3

1,080 Відредаговано Сарданапал (2017-01-27 23:53:56)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Махач стоит smile

Я вот еще подумал о бензине.
Вернее, о том, что нам продают. Vpower! - ООО! Мустанг! - ААА!
И там еще много всяких мудреных слов встречается на заправках. И всякий говорит - как они классно двигатель чистят и вообще. Только сдается мне, что присадки дают дополнительные выбросы невесть чего. Хотя утверждать не буду. И почему у каждой сети есть 95 и 95-Полова+ ? Что за стандарты такие.
Так может для начала нужно, чтобы бензин нормативам каким-то там Евро-5 единым следовал? - А потом требовать ввоза машин под Евро-5 ?
Я вот нашел
http://benzina.com.ua/statistics/
-----------
Проверено АЗС    487
Отвечающие нормативам ДСТУ 4839:2007 "Бензины автомобильные повышенного качества" (вид I), ("ЕВРО 5") - 21,8%
-----------
Замечательно!
Вот у меня на крышке бензобака стоит 95-98. Хотя говорят, что Логан 8 кл. и на 92 ездит хорошо. Не пробовал.
По-моему, здесь уже на форуме спрашивали - почему 95 ?
Да потому что написано.
98 тоже заливаю иногда. На UPG есть. На других - давно не наблюдаю.
Т.е. обязать всех сначала заправляться 95 Евро-5 ? За экологию боремся, не?
Но смутное подозрение, что 92 пользуется (и будет пользоваться в среде вновь пригнанных машин) большой популярностью. Т.к. поездка за б.у. машиной в Европу не от хорошей жизни.
Вот и выходит - формальность это требование ввозимых авто Евро5.
Здесь уже упоминали Камазы. Запрет Камазов (ненавижу) - вот борьба за экологию для начала. А не запрет обнищавшему населению на Евро3/4.
---
P.S.
Не, совсем убитый хлам из Европы, безусловно не нужен. В Болгарии на юг от Софии целые поля старых машин (Поля - это не шутка). Последствия ввоза. Т.е. ограничение нужно.
Но критерий Евро5 - явно не тот.
Потому как выглядит насмешкой, когда мимо Камаз какой (диверсия РФ, внатуре).

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

1,081

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Сарданапал написав:

И там еще много всяких мудреных слов встречается на заправках. И всякий говорит - как они классно двигатель чистят и вообще. Только сдается мне, что присадки дают дополнительные выбросы невесть чего. Хотя утверждать не буду. И почему у каждой сети есть 95 и 95-Полова+ ? Что за стандарты такие.
Так может для начала нужно, чтобы бензин нормативам каким-то там Евро-5 единым следовал? - А потом требовать ввоза машин под Евро-5 ?

Уже во всех сетях Евро-5 продают, изредка Евро-4 встречается. А присадки мировых химгигантов, типа BASF, Liqui Moly, Afton Chemical и т.д. Европа и Штаты ездят и нормально всё с экологией у них.

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

1,082 Відредаговано Сарданапал (2017-01-28 01:17:19)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

MACK написав:

Европа и Штаты ездят и нормально всё с экологией у них

.
Я не настаиваю на вреде для экологии присадок. (хотя составляющие было бы интересно узнать)
А речь о том, как по мне, разделение на такое многообразие бензинов у нас навевает смутные подозрения.
Причем заправляться, как правило, будут самым дешманским.
Вот 92 бензин Евро 5 - он существует? Или изредка встречается?
Про дизель я вообще молчу.
Европа ездит - там с зелеными метками Е95 - везде. Заправляешься и в ус не дуешь. На подавляющем большинстве заправок 3 цены. Или даже две.
http://c7.alamy.com/comp/B57J3W/a-shell-petrol-station-selling-petrol-at-999-pence-per-litre-B57J3W.jpg
И не лезут со своими Мустангами.

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

1,083

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Сарданапал написав:

Т.е. обязать всех сначала заправляться 95 Евро-5 ? За экологию боремся, не?

Всіх не можна, по тій самій причині що і не можна заборонити всім їздити на авто що не відповідає Євро5. По Євро5 наразі лише заборона на першу реєстрацію. Ті авто які вже зареєстровані, можуть їздити і далі, причому навіть ніяких екологічних поборів в нас наразі нема. Так що цей закон враховує можливості наших громадян. Ну і по цій же причині, ніхто наразі не буде забороняти дешеві сорти палива.

Сарданапал написав:

Здесь уже упоминали Камазы. Запрет Камазов (ненавижу) - вот борьба за экологию для начала.

Це інше питання яке потребує вирішення, але як я вже тут багато раз казав, від того що є КамАЗи, що їх нема, ніяк не змінюється рівень шкоди яку завдають легкові авто.

Сарданапал написав:

А не запрет обнищавшему населению на Евро3/4.

Нема в нас заборони населенню на Євро3/4! Можеш піти на ринок, і купити там навіть якусь класику, яка взагалі ніяким Євро і близько не відповідає! Заборона лише на ввіз таких авто. І нічого страшного в цьому нема, адже якщо хтось немає грошей на Євро5, може купити стару машину в Україні.

Сарданапал написав:

Не, совсем убитый хлам из Европы, безусловно не нужен.

Це, доречі, теж правильна думка. Утилізація авто, процес не дешевий і екологічно небезпечний. Тому для ЄС вигідно щоб якомога більше старих авто купили, наприклад, ми. В результаті ми перетворюємось на певного роду "смітник", адже в нас ніхто нічого не утилізує, і весь цей металобрухт, а також той металобрухт який він замінить при ввозі, тупо псує екологію ще більше...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,084

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Сарданапал написав:

Вот 92 бензин Евро 5 - он существует? Или изредка встречается?
Про дизель я вообще молчу.

Весь импортный ДТ уже Евро-5, наши УГД и Укртатнафта тоже выпускают ДТ Евро-5, но может попадаться арктика Евро-4 из прошлогодних запасов. А-92 весь импортный Евро-5, отечественный Евро-4, но скоро будет Евро-5, тоже и  УГД. Касательно Мустангов, Пулльсов, Вентусов и т.п. - это маркетинг, не хотите - не переплачивайте.  dntknw

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

1,085

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Эпичненько так на фотках Дании парочка древних Т4 выглядит...  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,086 Відредаговано Сарданапал (2017-01-28 12:26:01)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Сарданапал пишет:

    А не запрет обнищавшему населению на Евро3/4.

Нема в нас заборони населенню на Євро3/4!

Хорошо, в следующий раз буду заострять. "В свете обсуждаемой темы, а также в соответствии с документом 3251 "о внесении изменений в Налоговый кодекс для поддержания рынка подержанных автомобилей", принятым
31 мая 2016, разрешен ввоз и регистрация подержаных автомобилей выпущеных после 1 января 2010 года и соответствующих стандарту Евро-5."
Моя ошибка, влом было так длинно писать. "А не запрет обнищавшему населению на Евро3/" - казалось, короче в том же контексте. Казалось, все это подразумевается уже несколько страниц темы. (Перекрестился)

MACK написав:

А-92 весь импортный Евро-5, отечественный Евро-4, но скоро будет Евро-5

Вот-вот. Ну темный вопрос.
Этот самый стандарт EN228:2008
http://www.mabanaft.co.uk/Mabanaft/imag … leaded.pdf
----------------------------------
Research Octane Number, RON
min ..... 95.0
max .....   -
----------------------------------
Как это объяснить?
Что 92 бензин не попадает в Euro5 ни под каким соусом?
Или есть оговорки?
Не встречается он в Европе.
Я к тому и говорю - если борьба за экологию, а не отмазка, то будьте добры соответствовать сначала топливом.
Или изменить критерий ввоза.

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

1,087 Відредаговано Larsen (2017-01-28 12:45:38)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Сарданапал написав:

Хорошо, в следующий раз буду заострять.

Я зрозумів про що ти говориш. Річ не в уточнені, а в тому що цей закон не забороняє користуватись старими авто, а ти там сказав що треба повністю заборонити користуватись дешевими сортами бензину. Саме про цю різницю я і говорю. Аналогом цього закону по паливу, була б заборона на дешеві сорти пального для всіх власників нових авто (або на першій реєстрації). Але це, очевидно, неможливо по технічним причинам.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-01-28 11:43:11[/merge_posts_bbcode]

Сарданапал написав:

Я к тому и говорю - если борьба за экологию, а не отмазка, то будьте добры соответствовать сначала топливом.

Ти зрозумій головне - екологія потрібна не тим, кого ти просиш "бути добрими", а саме тобі, і всім нам. Вони то половину життя всеодно живуть не в наших реаліях, не кажучи вже про їхніх дітей. Це саме наші діти дихають нашим забрудненим повітрям. Тому тут варіант "спочатку ви зробіть, а тоді вже і я подбаю про екологію", аналогічний "назло кондуктору, куплю квиток, піду пішки". sad
Ну але якщо вже РАДИКАЛЬНО боротись за екологічність авто, тоді так, треба заборонити бензин низької якості, і ввести величезні екологічні побори за брудні авто, обов'язкову утилізацію, а також впровадити регулярний ТО з перевіркою на екологічність (що там з каталізатором, з ЕГР і т.д.). От тоді буде швидше покращення екології, тут без питань. От тільки народ такого тиску яавно не витримає. Існуюча заборона лише на ввіз авто, впринципі, зовсім не тяжка для народу, але навіть вона запезбечує, хоч і не стрімке, але поступове покращення автомобільної екології в країні.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,088

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Закарпатський "Єврокар" почне збирати кросовер Skoda Kodiaq
http://zakarpattya.net.ua/News/162676-Z … oda-Kodiaq

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0

1,089

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

grinder написав:

Закарпатський "Єврокар" почне збирати кросовер Skoda Kodiaq
http://zakarpattya.net.ua/News/162676-Z … oda-Kodiaq

А тот кодиак которые уже в продаже чей сборки? Уже нашей?

Renault Logan 1.6mpi AMBIANCE 2010 (blue mineral) Чипованый под 95-й.
  0

1,090 Відредаговано Георгич (2017-03-13 10:21:07)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Сарданапал написав:

если борьба за экологию, а не отмазка

Та не за экологию борьба и не отмазка, а за бабло борьба: везите, но подороже, или покупайте чайнаЗАЗ.

  0

1,091

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Вот такой материальчик попался....

Фактически наши чиновники завели ситуацию в тупик, доведя ее до состояния неразрешимой. Что делать? На мой взгляд, есть три варианта решения проблемы. Два плохих, и один хороший.
1. Заставить всех фактических владельцев нерастаможенных авто выплатить налоги, арестовывая машины на дороге. Но большинство просто не потянет уплату налогов, а значит выйдут на протесты, потому что затронуто будет "святое" – право распоряжаться личными машинами.
2. Простить эти налоги, задним числом изменив нормы законов и нормативных актов. Но это несправедливо по отношению к добросовестным покупателям машин, которых тоже в стране немало.
3. Изменить общие правила налогообложения и ввоза в страну авто, коренным образом уменьшив или отменив сборы, с тем, чтобы в Украину несколько лет свободно заходили автомобили. Это наиболее приемлемое для людей решение. Хотя и несколько ущемляет интересы тех, кто купил новое авто за последние год-два. Но такого решения категорически не зачет правительство. Потому что испугается за поступления в бюджет.





Одна из причин нынешней бедности украинцев – это жадность наших чиновников и политиков начала 90-х, которые практически с первых лет независимости стран установили высокие заградительные налоги на автомобили. Житель украинского села или небольшого города, даже полностью работоспособный и квалифицированный, оказался прикован к своему двору и дому, потому что работа в местном колхозе или заводе исчезла, общественного транспорта там не было никогда, а купить машину ему возможности не дали. А вот все страны Восточной Европы за один год захлестнула волна подержанных западноевропейских авто, которые отдавали почти даром, лишь бы увезли. Безработный поляк купил старый немецкий драндулет, и поехал искать работу или затеял свой торговый бизнес, а безлошадный украинец принялся пьянствовать, не выходя со двора. Ситуация не сильно изменилась. По-прежнему надо дать возможность каждому купить хоть какую-то, но свою машину.

http://avtovod.org.ua/news/746602950-ma … l-noy.html

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0
Спасибо сказали: MACK, paveldne2

1,092

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: sayrus1

1,093

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Я не знаю на сколько это правда,и проверять не хочу, но "почем купил - по том продал":
Вчера один знакомый сказал, что ходит мулька по Европе - Европейская фирма скупает права собственности на авто у европейских же фирм, "представители" которых ездят на этих авто в "командировке" по Украине. И после этого на законных основаниях приглашает вышеуказанных "сотрудников" в Европу для предъявления "служебного" транспорта на инвентаризацию.
Дальнейшее развитие событий - фантазии.
Если это будет действительно так - то кому "командировочные" будут что предъявлять и кому будут шины жечь?

Renault Kangoo II Model type KW08 02.2014 1.5 dCi K9K 66kW logan.in.ua
"Кевин" drive2.ru
DACIA Logan 1.4Mpi Ambiance 2007 - продан
Daewoo Matiz 1.0 Best 2007 - продан
  0

1,094

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Abashyn написав:

Я не знаю на сколько это правда,и проверять не хочу, но "почем купил - по том продал":
Вчера один знакомый сказал, что ходит мулька по Европе - Европейская фирма скупает права собственности на авто у европейских же фирм, "представители" которых ездят на этих авто в "командировке" по Украине. И после этого на законных основаниях приглашает вышеуказанных "сотрудников" в Европу для предъявления "служебного" транспорта на инвентаризацию.
Дальнейшее развитие событий - фантазии.
Если это будет действительно так - то кому "командировочные" будут что предъявлять и кому будут шины жечь?

правда. только это по Литовским фирмам и номерам. в Польше давно прикрыли лавочку с фирмами "автомобильными"


По поводу закона и пригона машин я обещал отчитаться.
Итак. Шкода Фабия универсал с мотором 1.2 тси, бензин. 2011 год.
Комплектация: 6 подушек, абс, кондер, передние эсп. цз, дотяжка стекол.
Состояние: крашено крыло переднее, дверь и капот. Шпатлевка только на двери около 10 см.квадратных. Пробег реальный около 250к км, руль стерт, в остальном салон похож на идеал. два ключа, сервисная книга. Есть сколы по кузову и задний бампер в одном месте не стоит по зазорам(прижались где то легенько, лкп в идеале там).
Обошлась она мне уже на наших номерах, с визой, с подарками родственникам в Польше,с пьянками, с ночевкой в отеле, едой в кафе и т.д. 5000 долларов.
Вывод: очень выгодно и интересно. Для примера, я мог купить Логан МСВ 7 мест с кондером в родной краске 1.5 дци (но немного дымил). Тут он мне выходил вообще 4000!!! я побоялся попасть на ремонт мотора.

  0

1,095

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Це:

Schranznbasser написав:

с мотором 1.2 тси,

Schranznbasser написав:

Пробег реальный около 250к км

і це:

Schranznbasser написав:

Вывод: очень выгодно и интересно.

не сумісні речі...  hmm

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,096

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

не сумісні речі...

Абсолютно согласен! С таким пробегом 1.6 или 1.4 mpi я бы еще понял, но 1.2tsi - это и так уже два его средних ресурса... ))

Из всех видео про покупку авто в Европе я уяснил только одно - нормальные варианты по цене вкусными не бывают...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,097 Відредаговано Дядя Федор (2017-04-28 09:24:59)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

в Европе я уяснил только одно - нормальные варианты по цене вкусными не бывают...

Их есть много, но не пущат в Украину, потому как васадзеЗАЗа "бедная" страдает сильно и так.... А вот то, что в среднем возраст авто, в Украине около 20 лет, так это и на экологическую ситуацию не влияет и на безопасность ДД..., по мнению ВР...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-04-28 08:24:37[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

не сумісні речі.

Эт точно...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-04-28 08:25:59[/merge_posts_bbcode]

Abashyn написав:

один знакомый сказал

Наверное васадзэ запустил "проект"?!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,098 Відредаговано Aprox (2017-04-28 09:47:03)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

Их есть много, но не пущат в Украину

Не путайте цену самого авто и итоговую цену с нашей дикой растаможкой... Есть на ютубе такой мужик Denis Rem, который занимается подбором авто в ЕС для местных (европейцев), так вот у него уже много видео на эту тему... Хорошие машины везде и всегда стоят денег! А дешевые варианты - это, как правило, мозайки, собранные из двух-трёх битых машин в одну, но внешне красивые, с чистым салоном и очень приятной ценой! )) Ну или просто вытянутые, отрихтованные, покрашенные... Практически не бывает такого, чтоб реально небита-некрашена, с честной историей на сервисе и дешево!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,099 Відредаговано Дядя Федор (2017-04-28 14:32:38)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

Хорошие машины везде и всегда стоят денег! А дешевые варианты - это, как правило

Меня, к примеру, такое "правило" за 2000 долларов вполне устроит

https://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDEwMDA=/z/pFAAAOSwSypY8z6B/$_21.JPG

https://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Ren … 05561.html

Или такое "правило" за 2500 долларов..
https://i.ebayimg.com/00/s/NDI2WDY0MA==/z/y2UAAOSw42JZAdv5/$_21.JPG
https://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Ren … 57994.html

Что до "дикой растаможки" то против нее и ведут бой, в своем направлении, те, кто катает на не растаможенных "правилах", пытаясь "слуг народа" заставить  в интересах Народа, позволить на Законных основаниях пользовать не дорогие и современные бу авто с Европы...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,100

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

А вот чисто теоретически...У нас логан стоит +- 12 тыщь новый..
Вариант 1 -купить логан новый в европе и растаможить и т.д ,дороже будет?
Вариант 2 (первое что пришло в голову)европеец по сговору с вами покупает логан ,проезжает 200 км,он становится б.у. шным и продает вам,...?Стоит овчинка..или то на то и выходит.?

.Мудр не тот, кто доказал что-либо, а тот, кто, зная истину, не стал спорить!
  0