Аналогічна ситуація. Поставив газ минулої весни, на 18 тис. км. пробігу на бензині. Зазори регулулював після 1000 км., пробігу на газу. Був зажатий на першому циліндрі, забігаючи наперед скажу, що вилізло воно боком (навіть згадувати не хочеться), треба було раніше регулювати (напевно ще з заводу зажаті?! І напевно я перші 18 тисяч так і відїздив...). Наступний раз регулював вже цього року, при пробігу під 30 тис. км. Симптом, чи не симптом, як хочете називайте - поперли бензинові коррекції в "+", вихлоп став трохи неправильний, компресі в першому циліндрі була низька... при цьому самі клапана зажаті як-би і не були. Минулого разу заміри зазорів робили і перед регулюванням і після, десь є записані... Цього разу виставили зазори трохи більші (по верхній межі), хоча вже майже не уходять вони, можливо наявність варіатора вплинула. Через пів року заміряю компресію, якщо буде в нормі, то регулювати більше не буду, принаймі тисяч 20 км., при моїх пробігах десь роки два.
PS: все написане, стосується 8 клапанного двигуна. Мої симптоми одного зажатого клапана - коррекції в плюс, трохи неправильний вихлоп, дещо завищена витрата палива, як результат нижча компресія в циліндрі (а хто-б її міряв, як все було ніби-то нормально). Проблем з запуском, в будь-яку погоду, троїння і тд., не було. Раджу після пробігу в кілька тисяч км., зробити перше ругулювання клапанів. Далі, по необхідності.
0