Re: Дизельний друг і помічник
Встановив захисну сітку радіатора
http://www.logan.in.ua/forum/post580488.html#p580488
[img][/img]
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Дизельний друг і помічник
Встановив захисну сітку радіатора
http://www.logan.in.ua/forum/post580488.html#p580488
[img][/img]
Після обнулення БК проїхав 80 км в економічному режимі (70 км траса, 10 - місто), без кондиціонера, 4 чол. в машині плюс 50 кг в багажнику, середня швидкість 69 км/год, по трасі тримав 90 км/год. Середня витрата палива по БК 3,9 л/100км.
Підрахував по чекам з АЗС і пробігу, що середня витрата палива за перший рік 4,5л/100км, за другий рік 4,8л/100км.
Замінив резинки на щітках склоочисника ( Валео, купив в Ашані за 41 грн), попередні куплені в Епіцентрі, Китайські Voin пропрацювали 10 місяців і почали скрипіти.
Оскільки глюки з магнітолою продовжувались, то вирішив до закінчення гарантії звернутись до офів для вирішення цієї проблеми. Три тижні назад вони все відзняли на відео і відправили в Рено Україна. А сьогодні ще раз до них зїздив, магнітолу поміняли по гарантії. Надіюсь все беде добре. Після встановлення нової магнітоли електрик мене попередив, що якщо ще раз "Згорить" магнітола то вони її по гарантії міняти не будуть. На моє питання чому. Електрик відповів, тому що задні динаміки підєднані неправильно, паралельно до передніх і тому виникли проблеми з магнітолою. Мені трохи було смішно. І звичайно я йому постарався спокійно пояснити, по перше глюки вже були до встановлення динаміків в задні двері, ну а по друге ці динаміки були встановлені в їхньому сервісі, під час проходження ТО-1, і саме він їх і встановлював. І в мене є акт виконаних робіт. Після почутого він ще раз зняв магнітолу, подивився на підєднання колонок. На моє запитання, якщо та не правильно підєднано то треба переробити, сказав що все добре.
В сервісній книзі механік не захотів відмітити заміну магнітоли, сказав що все відмічається тільки в їх базі. Но я правда наполіг, що на руки маю отримати якийсь документ, дали акт виконаних робіт, де зазначено що проведено зняття та встановлення магнітоли.
Якісь в мене двоякі почуття та ставлення до цих подій і до Рено сервісу. Може підсунули якусь "ліву" магнітолу, а може проблема з глюками магнітоли була не в самій магнітолі. Поки не буду на цьому зациклюватись. Хоча є бажання подзвонити в Рено Україна.....
Мені теж задні динаміки підключили паралельно до передніх. Замітив коли грався балансом. Перепідключив сам так як до офів мені 65 км. Але матюкався сильно
В мене на попередній магнітолі був баланс права сторона і ліва сторона, а також баланс передні динаміки і задні. Зараз є тільки баланс права сторона і ліва. Можливо електрик коли міняв магнітолу не правильно підключив, хоча він тільки фішки вийняв з одної магнітоли і вставив в іншу, нічого не переробляв.
Дзвонив до офів сказали що прошивку треба поміняти.
Після заміни, магнітола почала показувати швидкість руху. Звернув увагу якщо на спідометрі 90 км/год, то магнітола показує 86. І так на різних швидкостях різниця 2-5 км/год.
Звернув увагу якщо на спідометрі 90 км/год, то магнітола показує 86.
Це правильно. Магнітола показує дійсну швидкість, тоді як спідометр спеціально завищує швидкість приблизно на 5% для безпеки.
Larsen,
Не для безпеки.
Просто чтоб не штрафовали.
Это у нас есть +20км.ч
Після заміни, магнітола почала показувати швидкість руху
у меня почему то не показывает, а хочется, хотя вольтаж напругы показывает.
то магнітола показує 86
Может по GPS ?
Это у нас есть +20км.ч
так вроде отменили ? чи не ??
сяся,
Нет никто не отменял
так вроде отменили ? чи не ??
+20 есть только если знаков нет... Если стоит знак, то зазора нет...
так вроде отменили ? чи не ??
Ні. Статті за перевищення швидкісного режуму меньше ніж на 20км/год, як не було, так і нема. Отже це правопорушення, але за нього не передбачено ніякого покарання.
Ігор3370 написав:Після заміни, магнітола почала показувати швидкість руху
у меня почему то не показывает, а хочется, хотя вольтаж напругы показывает.
В мене також раніше швидкість не показувала магнітола, а напругу показувала з кроком в 0,5 В (12; 12.5; і.тд), а зараз 0,001 В. Думаю справа в прошивці.
И как результат? Стало сильно светлее? Регулировку фар делали?
И как результат? Стало сильно светлее? Регулировку фар делали?
Протестував нові лампочки. Ну що сказати, дещо краще стало світло, хоча розраховував на плюс 50%, але... Подивлюсь ще в дощову погоду, як будуть світити. Після заміни ламп, фари не регулював, а що треба?
Після заміни ламп, фари не регулював, а що треба?
Да. У разных ламп может отличаться геометрия колбы, спирали и всяких таких параметров - потому рекомендуют после замены ламп проверить регулировку...
В мене також раніше швидкість не показувала магнітола, а напругу показувала з кроком в 0,5 В (12; 12.5; і.тд), а зараз 0,001 В. Думаю справа в прошивці.
А какая прошивка сейчас? контакты на русском отображает? Потому что изначально стояла прошивка которая русские имена отображала набором символов.
А какая прошивка сейчас? контакты на русском отображает? Потому что изначально стояла прошивка которая русские имена отображала набором символов.
Прошивку встановлено на сервісі Рено під час заміни магнітоли. Контакти російській мові відображає.
Індикатор на АКБ в черговий раз з зеленого став чорним. Вирішив відкрутити пробки та перевірити рівень електроліту. Приблизно годину часу мучився з відкручуванням пробок підручними засобами, чомусь сильно були затянуті. В результаті зробив приспосіблення, звичайні ножиці затисну в маленькі лещата (тіски) і таким чинов відкрутив пробки. В одній банці електроліт був на рівні пластин, в інших приблизно на 10 мм. Щільність 1.20 -1.22. Долив дистильовану воду. І 16 год заряжав автоматичним зарядним 2.5А. Індикатор став зеленим. Вольтметр показує 12.7 В.
Після заміни ламп, фари не регулював, а що треба?
Ні, навіть якщо промінь дещо пішов вверх-вниз, то підкорегуєш сам ручним коректором.
За зимовий період експлуатації середня витрата палива по БК становить 5,1 л/100 км. (траса, місто - 40/60). Середня швидкість 34 км/год.
Встановив власний рекорд економної їзди. Маршрут Трускавець-Стрий, 2 чол. в машині, проїхав 40 км з середньою швидкістю 69 км/год. Витрата палива (середня) 3.4 л/100 км по БК.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Дизельний друг і помічник
Згенеровано за 0.171 секунд(и), виконано 93 запитів