Re: Сделано в Украине!
jasonua, ездит. Лексус старенький.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Сделано в Украине!
Сторінки Назад 1 … 42 43 44 45 46 … 69 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
jasonua, ездит. Лексус старенький.
нафта була по 70$ ціна солярки на Укрнафті 29грн.
Нафта стала біля 30$ ціна солярки на Укрнафті 26грн.
а премії міністрам за величезні успіхи в роботі з яких джерел брати?! ну, прям як діти малі... Ви ж бачите, які у них афігєнні успіхи!
а премії міністрам
Міністри торгують пальним? Не знав...
а премії міністрам за величезні успіхи в роботі з яких джерел брати?! ну, прям як діти малі... Ви ж бачите, які у них афігєнні успіхи!
Так вы ж за то и боролись.... Чтоб эти "министры" себе премии назначали "достойные"!!!! Поздравляю, получилось!
Чтоб эти "министры" себе премии назначали "достойные"!!!! Поздравляю, получилось!
Так вроді ж відмовились нові міністри від премій. Ні?
Так вроді ж відмовились нові міністри від премій. Ні?
Свежо питание...., да cepится с трудом.....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-14 21:56:29[/merge_posts_bbcode]
У нас сейчас обслуживает свою машину Григо́рий Никола́евич Ча́пкис. 24 февраля ему исполнилось 90 лет! Приятный дядечка
Интересный факт....
Міністри торгують пальним? Не знав...
у них там свої дивідентики...
у них там свої дивідентики...
А ти в темі? Чи як завжди?
Ще одне підтвердження тези про добре забуте старе: виявляється, перші серійні електромобілі бігали по наших вулицях ще сімдесят років тому. Авто24 знайшов несподівані аналогії між сучасними електромобілями та історичними електрофургонами ЛАЗ
Привід був організований на задні колеса. При цьому у кожного з них був індивідуальний мотор постійного струму і послідовного збудження. Така спарка дозволила позбутися найскладнішого у виробництві вузла – диференціалу, а також економити енергію за рахунок ширших можливостей з регулювання тяги.
Найцікавіше
Як і у сучасних електромобілів, для електро-ЛАЗів конструктори створили спеціальні, нестандартні батареї. Вони були двох видів – спочатку свинцево-кислотні, потім – більш довговічні залізо-нікелеві, з ресурсом 750 циклів і напругою 80-84 вольта.
Реальний запас ходу з повним навантаженням – саме реальний, а не паспортний – був невеликий, 50-65 км, а порожня машина пробігала до 80 км. Але це не через відсталість технологій, а через банальний дефіцит акумуляторів, місця для яких під підлогою кузова залишалося достатньо.
в комплект НАМИ-750 і НАМИ-751 входив зарядний пристрій для підключення до звичайної побутової мережі 220 В. Тобто заряджати машину можна було, як і нинішні електромобілі, від будь-якої розетки – наприклад, поки вантажники розвантажать товар, а експедитор оформить документи. На повну зарядку від портативного зарядника йшло 4 – 6 годин (відповідно, НАМИ-750 і НАМИ-751).
Цікаво, що в електрофургонів була можливість свого роду гальмування двигуном. Додаткові електродинамічні гальма починали працювати зі швидкості 12-15 км/год і керувалися загальною гальмівною педаллю, активуючись у першій частині її ходу.
На львівському конвеєрі
Шість дослідних зразків – по три кожної моделі – були готові вже через рік після надходження рознарядки міністерства. Коли їх всебічно випробували, то замовили на ЛАЗі вже промислову партію з 20 примірників, яка була поставлена в 1951 році.
Для промислової експлуатації всі випущені електрофургони ЛАЗ-750 і ЛАЗ-751 (назвемо ці 20 машин саме так, оскільки вони народилися саме на ЛАЗі) відправили на найбільші поштамти країни – в Москву і Ленінград. Де вони розвозили пошту між міськими відділеннями, причому цілком успішно і аж до 1958 року. Але масовий випуск цих вельми перспективних електрофургончиків у Львові налагоджувати не стали, оскільки вони виявилися істотно дорожчими за аналогічні машини з ДВС. Власне кажучи, саме ця обставина гальмує поширення електромобілів і 70 років потому…
https://auto.24tv.ua/pershi_elektromobi … yky_n15811
«Богдан» виграв тендер у Шкоди на постачання троллейбусів в Чехію
https://news.infocar.ua/ukrainskiy_bogd … 35908.html
Удаляй- не удаляй сюжеты, а ОНИ - новые вооружения , все равно есть и проходят испытания!
Випробування ракетного комплексу «Нептун»: ракети пролетіли на висоті 5 метрів над рівнем моря.
Головною особливістю випробовувань комплексу крилатих ракет наземного базування «Нептун» цього разу були залпові пуски двох крилатих ракет по двом різним морським цілям. Випущені ракети супроводжували українські авіатори на винищувачі Су-27.
— Специфіка даного етапу випробувань була в тому, що постріли було здійснено одразу по двом мішеням одночасно, які перебували на відстані одна від одної за більш ніж 20 км. Дальність до цілей була приблизно 85 км і 110 км,
На даному етапі випущені ракети за 10-15 кілометрів прольоту знизились на висоту 5 метрів над рівнем моря, зводячи вірогідність виявлення ракети до нуля.
https://sprotyv.info/video/viprobuvanny … orya-video
Крупнейший в Украине производитель масел Azmol остановил производство
https://bykvu.com/ru/bukvy/krupnejshij- … izvodstvo/
Крупнейший в Украине производитель масел Azmol остановил производство
Только Азмол об этом не знает!!!!!!! https://azmol.eu/news Это оф сайт компании.... Там нет ничего об остановке... Есть сообщение о том, что "4 июня в 11:00 в пресс-центре информационного агентства «Интерфакс-Украина» состоится пресс-конференция «Закон 466-IX: производство смазочных материалов в Украине под угрозой остановки и исчезновения».
Участниками пресс-конференции станут:
директор по маркетингу ООО «Украинско-британское совместное предприятие «Азмол-Бритиш Петрокемикалс» Максим Токин;
директор по маркетингу СП «Юкоил» Андрей Гущин;
директор «НВП Агринол» Вячеслав Полищук;
главный бухгалтер «Кволити Индастриал Лубрикантс» Наталья Василенко;
директор «КСМ Лубрикантс» Вячеслав Старостин;
аналитик «Консалтинговой группы «А-95» Артем
Проверяйте информацию!!!!
Проверяйте информацию!!!!
Сёдня даже по телеканалам это уже показали и какой-то топ-менеджер вслух об этом рассказал. Что видео с ТВ не доказательство?
З.Ы. ДФ, перестаньте верить офсайтам -там очень часто не пишут правду...
svserj, Азмол стал еще в 2010-ом, если мне не изменяет память, потом шевельнулся, но кредиторку так и не погасил, потом опять, потом снова...
Баян...
Прикол хочешь?- Винницкий Рошен звонит, нужен наш контроллер. По прайсу тянет 680 евреев... Грит- открывайте заказ, 100% возьмем, но сча бабла нет, ставим в график оплаты на конец июля...
Сёдня даже по телеканалам это уже показали
Ссылку плиз...
100% возьмем, но сча бабла нет
Я б не советовал связываться... Завтра ДБР сломает дверь и станет искать "офшоры" Порошенка...
"Антонов" виготовив перший літак без російських деталей
Зі стапелів державного авіабудівного підприємства "Антонов" зійшов планер першого серійного транспортного літака Ан-178 без російських деталей.
https://www.pravda.com.ua/news/2020/08/31/7264802/
Антонов сделал первый самолёт из пиндоских запчастей украинская эмблема и сидухи
В той же ссылке
Антонов сделал первый самолёт из пиндоских запчастей украинская эмблема и сидухи
А Ви собі уявляєте скільки коштів і часу треба щоб з нуля розробити і налагодити виробництво, наприклад, сучасної авіоніки для такого літака? І не факт, що вдасться досягти такого рівня її якості, щоб вона була допущена до експлуатації в літаках в інших країнах. Ви думаєте, що всі компанії в світі, яки виготовляють літаки має кожна своє виробництво авіоніки? Це вже як ABS від Бош - ставлять скрізь. Чи є ще якась інша поширена система ABS?
Антонов сделал первый самолёт из пиндоских запчастей
А американские запчасти это плохо? Вы хорошо подумали или просто вата в голове воспалилась? Сейчас весь мир так работает, если целесообразно купить готовое никто не будет тратить время и средства на изобретение велосипеда!
Aprox, і це при тому що все головне там наше - планер і двигуни.
Доречі, тут є ще один цікавий момент. Якщо перевели Ан-178 на західні компоненти, то при потребі зможуть і Ан-148/158 теж випустити з такими комплектуючими. Це може дати цим літакам новий шанс на світовому ринку. Хто зна? Побачимо. В будь-якому разі, ця новина відкриває шлях в майбутнє, який досі був намертво закритим.
Якщо перевели Ан-178 на західні компоненти, то при потребі зможуть і Ан-148/158 теж випустити з такими комплектуючими.
Вот такие результаты побега от "таёжного союза"... Возможно, благодаря таким переходам Украина преодолеет "потолок средней зарплаты" и перейдет в разряд развитых стран.
Сторінки Назад 1 … 42 43 44 45 46 … 69 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Сделано в Украине!
Згенеровано за 0.214 секунд(и), виконано 87 запитів