alex.cver написав:. Рено заявило что тестило до 800 тыс ресурс
Ресурс це одне діло, а як часто (і як дорого) доведеться його ремонтувати протягом цього ресурсу - зовсім інше.
alex.cver написав: "90% которого уже на 1650 об/мин":
Це тільки здається що 90% багато, а насправді мало. На атмосферному 1.2 на 1500 обертів досягається десь 87% максимального моменту. Просто навіть в атмосферних двигунів, розбіжність моменту в усьому робочому діапазоні не перевищує 20%, а то і меньше.
alex.cver написав:Ясень пень что это не для спорт кара движек, а для экономии.
Ну, 1.5дці все ж таки значно економніший, якщо вірити заявленим цифрам (в місті 5.8 проти 3.7 для Сандеро). І якщо реальний розхід на дизелі більший від заявленого, то що буде з реальним для 0.9? Звісно, меньше ніж у атмосферних бензинок, але, можливо, не настільки щоб зробити всіх щасливими і відразу.
Більше того - по іншим турбобензинкам відомо, що мінімальний розхід в них досягається при ДУЖЕ впоміркованій їзді. При активній там розхід виростає майж до однакових по потужності атмосферників. Ну а для 0.9 така економна їзда, скоріш за все, буде дуже тупою, адже без турбіни, в нього моменту просто нема (на чверть меньше ніж у 1.2).
Тому тільки на практиці можна взнати який там реально розхід, для реальної їзди.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0