что есть "контрактная гарантия?". Это та, которую вы покупаете дополнительно? Тогда ВЫ соглашаетесь с условиями контракта подписывая его, и здесь все правильно.
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
29.12.2004 N 721
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2005 р.
за N 72/10352
Про затвердження Порядку гарантійного
ремонту (обслуговування) або гарантійної
заміни дорожніх транспортних засобів
20. У разі виявлення у процесі експлуатації ДТЗ недоліку або
істотного недоліку Споживач має право звернутися до Виконавця на
один з пунктів сервісної мережі, зазначених у Сервісній книжці, за
власним вибором.
Підставою для розгляду вимоги Споживача щодо виконання
гарантійного ремонту ДТЗ є письмова заява Споживача, що
складається у довільній формі та має містити опис недоліку, з
приводу якого звертається Споживач, а також вимоги Споживача.
21. Для виконання гарантійного ремонту ДТЗ доставляється
Споживачем на один із пунктів сервісної мережі з компенсацією
Виконавцем (Продавцем, Виробником) Споживачу підтверджених витрат
на транспортування ДТЗ.
Якщо неможливо доставити ДТЗ своїм ходом, він транспортується
в інший спосіб і доставляється до найближчого пункту сервісної
мережі, означеного в Сервісній книжці, Виконавцем
28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.
Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.
29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;
3) заявлений недолік виник внаслідок порушення Споживачем
вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, вимог цього Порядку
та/або правил збереження ДТЗ, і такий недолік підлягає усуненню
за рахунок Споживача;
4) заявлений власником ДТЗ недолік не підтверджується.
Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
Претензій фахівців Виробника.
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем
правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в
судовому порядку.
В общем, боротся с продавцом-производителем могут только люди имеющие либо бесплатный доступ к юридическим услугам, либо когда получить бесплатный ремонт - дело принципа.
В данном, конкретном случае, наверно дешевле и быстрее сделать платный ремонт, НО. Если есть возможность, потребовать его проведения в ВАШЕМ присутсвии и в присутсвии ЭКСПЕРТА-АВТОТЕХНИКА из какоголибо заведения по проедению судебных екпертиз, которому заказть екпертное исследование.
0