Re: Термін заміни ремня ГРМ в К9К
Оригінальна помпа мінімум 150тис км ходить...
На рено як завжди розвели на гроші..
Хіба ще в запас брати стару помпу!)
Без заміни помпи вони не дають гарантію на грм..
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Термін заміни ремня ГРМ в К9К
Оригінальна помпа мінімум 150тис км ходить...
На рено як завжди розвели на гроші..
Хіба ще в запас брати стару помпу!)
Без заміни помпи вони не дають гарантію на грм..
Помпа замінена просто так. Ніяких призвуків, ні підтікань, ні нарікань не було )))
Получається насправді, що її втюхали, а клієнт, тобто я, був непроти)))
П.С. з досвіду: міняв на першому логані помпу на 60тисяч бо була ще гарантія, то вона була як нова, ніякиї люфтів на крильчатці, абсолютно як нова!
другий раз міняв помпу на Логані2 на 157тисячах. то вона була навіть гарніша за нову ))). мав можливість дві роздивлятися довго.
зараз замінив просто так. для душевного спокою
ціна питання по памяті 1500грн помпа та 1026грн робота
(в чеку пише комплект грм, ремінь, ролік та помпа - 3772,9грн)
Помпу міняють завжди щоб туди не лізти окремо, бо це чутка геморно. Плюс якщо помпа переходить то може принести великі проблеми які не стоять тих грошей. В авто де ГРМ на цепу, я бачу так не заморачиваються, міняють коли само вже відпадає ))
Помпу міняють завжди щоб туди не лізти коремо, бо це чутка геморно. Плюс якщо помпа переходить то може принести великі проблеми які не стоять тих грошей. В авто де ГРМ на цепу, я бачу так не заморачиваються, міняють коли само вже відпадає ))
Якщо помпа потече, і антифриз попадає на ремінь, то ремінь також потрібно міняти. Антифриз роз"їдає внутрішню арматуру ременя, то він потім рветься руками як папір.
Оригінальна помпа мінімум 150тис км ходить...
Менял оригинальную на 60 т км. Начинала подтекать.
Менял оригинальную на 60 т км. Начинала подтекать.
Я на к4м на помпі 120тис км проїхав. Поставив нову а стару ще поставив в запас. Без дефектів була. Ставлю тільки оригінал.
Доброго дня всім і перемоги. З власного досвіду... вже колись це обговорювалося. Перше європейський регламент ТО 30000 ті самі матеріали і масла. Друге по реміню і помпі в нас 60 в них 120... Катаю третій логан дизель, що змінилося на зараз... заміна масла ТО вже 15000, ремінь 90000)...Розуміете, що відбувається множимо на 2. тобто по євро регламету ремінь спокійно виходжуе 180000. Але попереджую це стосується тракторів з 20го року.
На колишньому смоему тракторці я відкатав 320000 і горя не знав... Ремінь міняв на 90000, помпа на другу заміну була жива, замінив, щоб більше не лазити.
Із сюрпризів за 9ть років... Свічки накалу здохли на четвертому році експлуатації. І з Рулевим були проблеми (не форсуйте калюжі). Кому буде цікаво, або проблем з електрогідрачем допоможу... А іще... на Даницькому мосту після ями відірвало на стійкі стабілізатора гайку, бо на СТО Автдей телепепь закрутив просту гайку. Саня наш Вишгородський свідок, він справляв.
по євро регламету ремінь спокійно виходжуе 180000
в Эстонии 150 ткм или 6 лет
Vag в Европе замена грм была 150т.
Сейчас вроде уже 210-240т..
Раньше 100 не надо туда лазить...
Свічки накалу здохли на четвертому році експлуатації.
А шо за свічки? Beru?
з Рулевим були проблеми (не форсуйте калюжі).
Будь ласка, детальніше можна?
поменял грм на 115 т и 8.5 лет- ремень в хорошем состоянии, можно было поездить.
Ручейковый был с трещинами , можно было поменять на 100т.
делал сам , ролик натяжной чуток уставший был. помпа нормальная.
YURAN написав:Свічки накалу здохли на четвертому році експлуатації.
А шо за свічки? Beru?
YURAN написав:з Рулевим були проблеми (не форсуйте калюжі).
Будь ласка, детальніше можна?
Так, рідні beru. Але я умудрявся заводити і без них.
Електрогідрач тупо відмовляється працювати... Вмикаєш запалення пищить зумер і горить червона пилка... скачок напруги... запобіжник цілий))) Пробивае в гнізді запобіжника контакт папа-мама через великий ампераж.
Але я умудрявся заводити і без них
у меня пропуски при работе движка при старте когда
минусе за бортом.
Vag в Европе замена грм была 150т.
Сейчас вроде уже 210-240т..
Раньше 100 не надо туда лазить...
Та то щось дуже багато, за такий пробіг резина розсохнеться.. Як на мене адекватний регламент 5-6 років або десь 150 тис.км пробігу. 210-240 тис.км це заміна цепу ГРМ в ВАГа наче
5-6 років
8-10 норм , если заводской стоит
скупий платить двічі, дурень все життя.
VAG в США 120тис миль. і то міняють коли вже дупа-срака.
_AlexSander_, Саша на двигунах к4м і к9к ремені грм йдуть досить грубі. Порівняти наприклад з ланосом, де регламент на грм 60 тис км то вони у 2рази грубші.
Я вважаю, що оригінали можна сміливо міняти на 100тис км або через 5-6років. А ти що скажеш з власного досвіду?
Я вважаю, що оригінали можна сміливо міняти на 100тис км або через 5-6років.
Я міняв через 90к і виглядав норм (но всі були не більше 4 років). З іншого боку ризики високі, і особливо коли пробіг в пробках можно реално попасти. Ну поміняєш ремень за 300к не 3 рази, а 4. Це не велика сума на такий пробіг. Єкономія мізерна, щоб на цьому заморочуватись.
_AlexSander_, Саша на двигунах к4м і к9к ремені грм йдуть досить грубі. Порівняти наприклад з ланосом, де регламент на грм 60 тис км то вони у 2рази грубші.
Я вважаю, що оригінали можна сміливо міняти на 100тис км або через 5-6років. А ти що скажеш з власного досвіду?
Аналогічно, я вважаю теж це адекватний регламент як по пробігу так і по рокам інше ну його нехай.. ризик того не вартий
_AlexSander_, Саша на двигунах к4м і к9к ремені грм йдуть досить грубі. Порівняти наприклад з ланосом, де регламент на грм 60 тис км то вони у 2рази грубші.
Я вважаю, що оригінали можна сміливо міняти на 100тис км або через 5-6років. А ти що скажеш з власного досвіду?
Сань, у дизелів він має бути міцнішим. Бо момент і все таке.
у дизелів він має бути міцнішим. Бо момент і все таке.
Зато у нашего дизеля распредвал всего один, но есть ТНВД. Интересно он большую нагрузку на ремень дает?
Правильно ли я понимаю, что при небольших пробегах не имеет смысла менять ремень по регламенту через 4 года, а вполне разумный интервал 5-6 лет? Как в Европе...
Регламенти розробляються не від балди. Враховується багато факторів крім екології. В т.ч. режими експлуатації, тощо. І виробники на афтермаркет виготовляють продукцію, орієнтуючись на ці терміни. Якщо в тебе автівка на все життя, краще подовжити їй життя своєчасною заміною. Якщо маєш нагоду змінювати автівку кожні 3-5років -можна взагалі нічого не міняти.
Але тенденція іде до того, щоб все це їздило тільки гарантійні терміни. От зараз, 5априклад, роблю тігуан 18 року, 33тис миль пробіг. Стійкиистаба в ухнарь. Корпус термостата тече, турбіна вже шумить, замки дверей працюють через раз.. с корпусами термостатів то взагалі дупа-срака. На автівках 21го 22го років міняємо.. ремені за останні пів року міняв тільки 3 рази. 1 тому що вже чекінжин на бензині і два рази на дизелях, тому що помпу треба було міняти..
От і думай.. гарантія в США 5 років або 90 тис миль (залежить від моделі)… корозійна гарантія 12 років або 120тис миль
По вартості. Робота по заміні гми на бензині фольц десь 6.5 годин. Прайс нормогодина для власника на нашому сервісі 165 долларів. Плюс вартість комплекту. Звісно ж що американці економлять як і ми. В більшості. Хоча з іншого боку це десь 4 частина середньої місячної зарплатні. А без автівки тут майже ніяк. Особливо в республіканських штатах, де майже нема суспільного транспорту
Регламенти розробляються не від балди. Враховується багато факторів
Т.е. если в год машина пробегает 7-8ткм, то необходимо менять ремень с пробегом 30ткм только из-за того что ему 4 года?
Известны ли вообще случаи обрыва ремня на к9к возрастом менее 6 лет с пробегом до 60ткм?
Ви коли-небудь купляли автівку типу 'бабця в церкву їздила по вихідних'? Там набагато все гірше, якщо автівка багато їздить. Резина розсипається, наприклад і т.д і т.і. то ваша особиста справа як робити.доводити і вмовляти нікого не збираюсь. Завжди міняв по регламентах, плюс-мінус. Сандерік мій бігає, вже мабуть 400к. Канго думаю вже під 300. От на кліо були пробіги малі, але все одно міняв. І вона була з пробігом 74тис коли купив. А продав десь 85
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Термін заміни ремня ГРМ в К9К
Згенеровано за 0.166 секунд(и), виконано 94 запитів