Re: Следующий автомобиль
Ну я зато не против чтобы Логан тратил 1л на 100 км - это тоже комплексы
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 160 161 162 163 164 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ну я зато не против чтобы Логан тратил 1л на 100 км - это тоже комплексы
Когда будет зарядка как залить бензин по времени + запас на 600км нормального хода
А скільки ти в середньому за день проїзджаєш? Питання актуальне, адже в тебе всеодно 2 авто. Можливий варіант тримати Ліфа виключно для щоденної міської їзди, а для траси щось інше. Всеодно більшість часу ти їздиш по місту, і саме там питання екологічності стоїть значно гостріше ніж на трасі.
Как по мне променять Степвая на Лиф это супер-мега глупая авантюра.
Ні, не так. Проміняти Спорта на Ліфа, а Степана на дизельного Спорта, чи щось в цьому роді. Можливо на дизельного Кашкая.
Ну я зато не против чтобы Логан тратил 1л на 100 км - это тоже комплексы
А я не проти щоб в роті гриби росли.
І до чого тут розхід, якщо комплекси в тебе наче б то були щодо екології?
Вы тут все хорошо пишите но не изобрели еще авто что заправил и на 1000-1300 км хода кроме как дизельного Логана. Я не протива если это будет электро. Как только его изобретут и заправка будет 5 мин и цена - цена Степвея тогда я не против. Инче вы ставите невоплнимые задачи согласно моих требований. Но согласись расход 14 в городе и расход 5.6 - така РАЗНИЦА в том числе и для экологии
Вы тут все хорошо пишите но не изобрели еще авто что заправил и на 1000-1300 км хода кроме как дизельного Логана.
Тебе Ларсен уже всё расписал... При наличии двух авто в семье, электрокару не нужен запас хода в тысчи км, его задача - каждый день проехать дом-работа с запасом...
и цена - цена Степвея
Це вже явно не європейські замашки в тебе пішли.
Но согласись расход 14 в городе и расход 5.6 - така РАЗНИЦА в том числе и для экологии
Різниця для екології залежить не тільки від розходу. Твій Сандеро, по місту, з розходом 5.6, шкідливіший для жителів цього міста, тебе і твоїх дітей, ніж твій Спортедж з розходом 14. У Сандеро значно більше викидів оксидів азоту і сажі. Оксиди азоту - канцероген. У Спорта більше викидів вуглекислого газу, який нікому не завдає ніякої шкоди в таких концентраціях, ну і більші викиди водяної пари, яка теж, до шкідливих речовин не відноситься.
Біду дизелів з сажею успішно вирішують за допомогою сажового фльтру... якого в тебе нема, отже 100% сажі ідуть в атмосферу. Біду дизелів з оксидами азоту вирішити не просто, наразі єдиний спосіб це АдБлю. Оксиди азоту формуються в результаті горіння азоту, який міститься в повітрі. Таке явище можливе за високої температури, високого тиску, і надлишку кисню. Саме такі умови формуються в дизелі, і від них нікуди не дітись, адже він завжди працює з обідненою сумішшю (надлишок кисню), на відміну від бензинового, де можна дуже точно контролювати суміш.
Ну і головне - екологічні норми Євро не відносні, а абсолютні. Отже якщо авто відповідає Євро 5, то воно викидає меньше шкідливих речовин, ніж авто яке відповідає Євро 4, не залежно від того скільки кожне з них спалює палива! Крім того, для дизеля норми з однаковою цифрою, по деяким речовинам, можуть відрізнятись від норм для бензинових. Причому у дизеля ці норми завжди вищі.
Отже, скоріш за все, твій Степвей, при всьому його малому розході, шкідливіший для екології. Особливо в місті, особливо на холостих обертах, коли суміш найбідніша, і найбільше викидів оксидів азоту відносно спожитого пального...
Степвая на Лиф это супер-мега глупая авантюра. Ще не час
От здесь согласен на все 100%
Еще забывают о таком нюансе как зарядка дома.Если Лифчик стоит в своем,частном дворе-это одно.А под балконом,переноски с этажа кидать-это другое.
Yeka, все правильно. Але таке мислення аж ніяк не можна назвати: "Чисто евро-комплексы внутренние какие то наверно". Так що Алекс сам собі довів, що про свої євро-комплекси, помилявся.
Larsen, я не писав про мисленя ітд. Відповідь стосувалася тільки процитованних слів. Мені оті філософствування на тему мислення,екологія-як зайцю стоп сигнал.Переливання з пустого в порожнє...
Yeka, так, я розумію. Я не сперечаюсь з тобою аж ніяк. Просто пояснюю звідки вся мова про Ліфи почалася.
Георгич написав:Ну це вже точно сарказм
Це приклад, що м'якість торпеди, сама по собі, не означає кращої шумки.
абсолютно. Торпедо якщо сама не тарабанить і не скрипить, то на шумку не впливає, ну хіба що її м'яка основа щось поглине, на кшталт коврів в квартирі.
На шумку суттєво впливає м'який пластик дверей.
Раз вже заговорили про шуми, то не знаю як в вищезгаданій Астрі Ф (не мав справи), а в Астрі Ж салон був не скрипучим і не гримучим, та іне шумний.
В Вектрі-С пластик відмінний, по кругу. Додатково не шумив і не антикорив нічого.
Полоседан шумніший від Логан-2, але логана я зашумив (без фанатизму).
Арки Шкоди А7 суттєво шумніші від Вектри. Займемось по весні...
Особисто я до логанівського пластика претензій не маю. Так, він бюджетний, але не гівно.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-10-31 13:37:20[/merge_posts_bbcode]
По степени важности параметров для меня:
1. цена;
2. надежность авто в целом;
3. удобная эргономика для водителя и пассажиров;
4. работа двигателя...
-----------------------------------
182. Тактильные ощущения от дверного подлокотника.
Тут каждый для себя выбирает сам.
Для меня:
1. служебный,
2. новый,
3. ттх,
4. опции,
5. цена,
6. ликвидность.
Для других, многопостящих в этой теме, важнее цвет и клиренс.
Так что все мы индивидуальны.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-10-31 13:42:51[/merge_posts_bbcode]
Как по мне променять Степвая на Лиф это супер-мега глупая авантюра. Ще не час
Ну это как сказать.
При малых пробегах, при наличии розетки в частном секторе или в гараже - это совсем не авантюра, и вже час.
"Чисто евро-комплексы внутренние какие то наверно".
От тебе мои внутренние комплексы прям жить не дают Может таки расход РАВ4 больше волнует ?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-10-31 13:00:20[/merge_posts_bbcode]
182. Тактильные ощущения от дверного подлокотника.
Если не 999
Георгич написав:182. Тактильные ощущения от дверного подлокотника.
Если не 999
не наговаривай, я такого не писал
От тебе мои внутренние комплексы прям жить не дают
Хе, хе, ото будеш знати як мені про них писати!
Может таки расход РАВ4 больше волнует ?
Ні.
Та і взагалі, я ж не проти твоїх комплексів. В мене і своїх хватає. Але так от поспілкуємось, і можливо щось нове взнаєш. Наприклад що помилявся щодо екологічності Степвея.
Запросто! Любой кроссовер с таким же мотором, но больше каптура! Тот же Кашкай или Каджар будут медленнее Каптура из-за массы... )))
По данным производителя это не так.
Да и не удивительно ибо снаряженная масса у них отличается не значительно.
Наверно? Есть сомнения? lol
Я не ездил на Логане 1,2 никогда...
Ну от, тебе турбує розхід, а SanychGT зараз спитає яка в неї динаміка.
Не спитаю... Я був на тестдрайві.
І хоча я практично байдужий до надлишків потужності, та навіть мене динаміка самої потужної версії, скажімо так, не вражає.
По данным производителя это не так.
Угу... Потому, что оказалось, что у Каджара этот двигатель сильнее раздут, чем у Каптура - имеет 130 л.с. против 115...
Хе, хе, ото будеш знати як мені про них писати!
Как будто это шото плАхое
Наприклад що помилявся щодо екологічності Степвея.
А що, були сумніви? - у нього ж пряма кишка - від циліндрів до глушака, а вихлоп чадить так, що задні автомобілі відторможуються.
В нових логанавтах з сажовиком картина може й ліпша.
Угу... Потому, что оказалось, что у Каджара этот двигатель сильнее раздут, чем у Каптура - имеет 130 л.с. против 115...
Что это меняет в плане характеристики динамики авто?
І хоча я практично байдужий до надлишків потужності, та навіть мене динаміка самої потужної версії, скажімо так, не вражає.
Ну от я і кажу - Алексу не подобається розхід, тобі динаміка, і тому у всіх нас різні авто, які нам подобаються.
А що, були сумніви?
Алекс сумнівався, переглянь його повідомлення.
Что это меняет в плане характеристики динамики авто?
Что меняет мощность двигателя в динамике авто? Отличный вопрос...
Можно я не буду отвечать? )))
Что меняет мощность двигателя в динамике авто? Отличный вопрос... lol
Можно я не буду отвечать? )))
Можеш и ответить, что именно поменяла мощность в динамике авто, если динамика осталась такой же у двух разных авто... Что по разгону, что по максимальной скорости.
И чем отличается одинаковая по цифрам динамика с одинаковым роботом и мотором, но разной мощностью, на разных авто?
Можеш и ответить, что поменяла мощность в динамике авто, если динамика осталась такой же у двух разных авто...
Ну подивись на споряджену масу. Різниця в потужності компенсувала різницю в масі.
Різниця в потужності компенсувала різницю в масі.
Динаміка чим відрізняеться? Розмова про динаміку.
Любой кроссовер с таким же мотором, но больше каптура! Тот же Кашкай или Каджар будут медленнее Каптура из-за массы... )))
А по факту динаміка така сама.
Якщо Каптур овощ, то Каджар в плані динаміки що?
Сторінки Назад 1 … 160 161 162 163 164 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.295 секунд(и), виконано 53 запитів