Re: Следующий автомобиль
Катаюсь на овощном 1.6. Да нормально едет
1.2 більше на оборотах їздить, + в цей момент турбіна дає ефект хороший. І за цього поєднання є дуже відзивчивий ефект, + майже всі конячки, майже завжди готові, бігати для Вас, в любий момент часу. (мені на швидко, та по пам'яті задалось його обороти від 2к)
Тобто нема такого, що почекайте через пів хвилини добавиться конячок. Більші мотори мають меншу розположеність до оборотів. Тут уже кожний вибирає як і що йому треба.
З цього виникає і багато інших, простих моментів. А саме гірше коли на оборотистих моторах їздять на низах. Тоді взагалі, все труба діло. Так-же само як і ващі мотори тримати постійно на оборотах. Хз у вага там тих 1.6 моторів, модифікації як Блох в собаки. Гадаю вони дуже наексперементувались. Можливо зараз і врахували всі моменти.
Так само як на дизелі в пробках човгатись, чуть рушив, і відразу 2 щепленням відвів все котитися собі, неспішна докотитися, позаді пілікають що з переду місця дуже багато оставляю, а собі кочусь не спіша.
Чи так само на першій підвів, неспіша їде собі. Пічку на 2 включив добавились +100 оборотів холостого хода, покотився трішки швидше (в холодні пори) Правда як правило, перед собою відпускаю в пробках значно далі, щоб так котитись. На першій на холостих їде значно швидше чим, авто з переді. Тоді треба часто гратись. А якщо ще автомат спереду, хай від'їде хоч-аби на 10 метрів, ато нема смислу рушати. Вони можуть ну так же повільно тягнутись.
Тому тут кожен для себе і вибирає що йому краще
loganозалежний, наркоман.