Re: Следующий автомобиль
Тому серем десь подалі, та не в себе під носом (земля же шар банка чи ні?) - це більш екологічно чим використовувати гази та спирти в авто!
Так, це більш екологічно. Але над підвищенням екологічності генерації електроенергії теж працюють, паралельно з екологічність транспорту. Такої стратегії яку озвучив ти, не існує. Мета - перестати "срати" взагалі.
Та рахуємо скільки за "зелену" енергетику платиться з бюджету.
А хто сказав що це повинно бути дешево? Мова про "ЕКОлогію" а не "ЕКОномію". Хоч корінь у цих слів і спільний, та означають вони дуже різні, і не завжди сумісні речі.
Та по чом вона виходить. Знову ж там серемо, щоб тут субсидувати зелену.
Людство лише почало "розвертатись" в сторону екологічності своєї цивілізації, а ти вже оцінюєш поточне положення як досягнуту мету? Ні, це ще не результат, до нього далеко, і його не отримаєш відразу. Але щоб його отримати в майбутньому, слід робити необхідні кроки вже зараз.
Ось де екологія та економія.
Економія - можливо. Екологія - ні. Це не означає що не треба хотіти просту "чугуняку", просто не треба вигадувати про неї те, чим вона не є.
А то черговий непотріб, який ще дороще ремонтувати.
От тут виникають певні сумніви. Доступність авто, в тому числі і його придбання, і обслуговування, і експлуатації, постійно росте. Інакше не збільшувалась би їх кількість, та ще й такими темпами. Так що не факт що воно дорожче. Здавалось би як так? А насправді той самий ефект як і у вже класичному порівнянні якогось "жигуля" з метафоричним "європейцем". У першого ремонт - копійки, але відбувається він значно частіше, і в результаті експлуатація може вийти дорожче. Так і з сучасними високотехнологічними двигунами. Ремонт дорогий, ресурс малий, але ціна невисока, і протягом запланованої експлуатації ремонтів може бути дуже мало. В результаті можливі навіть меньші витрати ніж на старий чугун. Тут скоріше все залежить від конкретних моделей, а не від загальних принципів.
Щоб виготовити скільки запчастин, які постійно ламаються
Ні, постійно вони не ламаються. Постійно ламались совкові "чугуни".