Re: Следующий автомобиль
Біда я лежень!
Цей факт не має ніякого відношення до того факту що хечбек практичніший за седан.
Хочеш щоб в тебе купив, товар дай гарну знишку і думай, як його довести установити зібрати ітд.
Хто сказав що мова про перевозку речей з магазину додому? І знову ж таки, це не міняє факту практичності хечбека.
Треба тобі та практичність чи ні, це вже зовсім інше питання. Але вона є. І вона робить хеч привабливішим для тих, кому вона треба.
Що аж козлить, то вже дастера краще купити!
Дастера безумовно краще, але і дорожче.
І то там задню підвіску до ума потрібно довести, ато те все якось так торчить все бажання купувати вдібивае.
Це твої особисті естетичні міркування. На практичність авто вони ніяк не впливають.
В логана теж норм кліренс
Так, порівняно з іншими авто цього класу, один з найбільших.
і то його трішки пошатує на швидкостях!
Це теж не має ніякого відношення до практичності. Особливо якщо мова про переважну їзду по місту, а по трасі з дотриманням правил.
Все до того, хечбек розробка маркетологів, для того щоб виробник те що має меньшу собівартіть продав за дорожче!
Ні, це твоє твердження об'єктивно хибне. По-перше, хечбекі дешевші за седани. По-друге, популярність вони завоювали в світі якраз таки завдяки більшій практичності, при меньшій ціні, дешевшій експлуатації, і меньшим габаритам.