alex.cver написав:Александр007 написав:Я не разбирался в причине, двигатель убит человек больше не купит форд
Обе банки огурцов - хваленные фордовские экобусты?
Александр007 інфу Ви вмієте вкидати, а причини розкривати мабуть не вже сил не вистачає?
А я вирішив спробувати розібратися з причиною перегрівання 1.0л і 1.6л EcoBoost.
І ось що знайшов: причина перегрівання 1.0л двигунів брак шлангу системи охолодження. Це відноситься до двигунів вироблених з жовтня 2011 по жовтень 2013.
Таких машин Ford нарахував 44 682 штуки, і компанія стверджує, що 96% цих автомобілів пройшли відкличну кампанію і проблема вирішена.
«У всіх наступних випадках, пов'язаних з потенційним перегрівом 1,0-літрового мотора EcoBoost, ми компенсуємо 100% вартості ремонту у дилера. Більш того, ми переглянемо аналогічні випадки з минулого, щоб переконатися, що політика повної компенсації застосовується на постійній основі », - говорить звернення компанії.
З 2014р в 1,0-л EcoBoost ця проблема вирішена.
Так що 1л "банка гірків" перегрівалася не із-за трьох горщиків. Так що гнати на 3 циліндри не треба.
Про 1,6л: 15 000 моторів 1.6 EcoBoost страждають від локального перегріву головки блоку циліндрів, який здатний привести до тріщини і викиду моторного масла під тиском, в результаті чого може статися пожежа.
Ці всі данні відомі станом на жовтень 2018р.
Додам: передивився відгуки на драві, всі хто брав б/у EcoBoost 2012-2013 першим ділом міняли цей шланг охолодження і все в них норм.
Який рік випуску авто у ваших постраждалих знайомих? Брали з салону чи з рук? Що на це офіційний Форд їм відповів?
0