Kap1toshka написав:Александр007 написав:Равон кузов оцинкованный?
використовується сама дешева оцинковка, це тобто метал з заводу якось пофарбований чи щось таке, на місцях зварювання обробки цинком потім не має. При купівлі з салону продавці майже вимагають робити антикорозійну обробку.
Тут щось абсолютно не логічне.
1. Оцинкований лист варити не можна, у ванні шва будуть вкраплення цинку а це суцільні дефекти шва та корозія.
2. Якщо треба варити оцинокваний лист, то треба зачистити цинк, нанести шов і закрити цинковмісним грунтом.
Написане вище використовують в ремонті кузовів та навряд в промисловому виробництві.
Тому всі виробники з абсолютно нового і чистого листа в умовно стерильних умовах на конвейері спочатку збирають і варять кузови контактним зварюванням, а потім занурюють у ванни, а от що у ванній - гаряче цинкування, чи холодне, чи пасивація - залежить від виробника (тут секрет вартості та довговічності) і тільки після того кузов потрапляє до лінії фарбування, камери сушки. Також у проміжку до фарбування наносять мастику на дно, арки, низи порогів і т.п.
А тепер що Вам казали манагери? Що беруть з оцинкованого листа і варять? це повний треш..І головне - якщо це сталося, то фарбуй-не фарбуй, а електрохімічні процеси підуть і так. Ніяке розбризкування мастикою чи задування пазух сучасним налогом мовіля нічого не дадуть..
Це скоріше був маркетинговий хід (робіть у нас антикор за бабки), і повне незнання менеджером технології металів та зварювання..Інших думок нема, бо треш повний несли.
А якщо таки контактним зварюванням варять цинк - зокрема таке казали свого часу про Шевроле гАВнЕО, які іржавіли після третьої зими, то такий металобрухт взагалі не вартий уваги. Це суцільна технологічна помилка...І справді якщо так було, то подивіться на старі АВЕО, це повний треш на відміну навіть від Ланосів.
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0