Давно планував замінити логан. Стан його був нормальний, як на свої 15, але помітив що важче даються дальні поїздки, вже не треба такого багажника, но переїхав в таку місцевість що повний привід та чуть більший кліренс дуже бажаний. Дивився на кросовери які не нижче логана, не довше (в мене ліміт між гаражом та воротами) і з багажником. Ринок виявився не великий. Серед фаворітів був Jeep Renegade, Suzuki Vitara або SX4. Решта вроде Opel Mokka та інше відпали на етапі техзавдання бо не мають повного привода. Потім 24.02, мобілізація, піхота, мрія якось даже позабулась. Але сидячи в якихось *бенях думалось, що ось якого хрена не купив, була ж можливість хоч поїздити нормально. І ось недавно, після перевода появилась вже необхідність мати авто (логан поїхав в бригаду але попав до волонтерів, там багато не гоняють, но не знаю чи повернеться). За цей час поїзди багато на різних авто. Впевнений що тільки повний привід, але до вимог додалось і розхід палива, бо їздити треба багато та всякі сучасні фішки з безпеки та магнітола з підтримкою андроїд. Ринок коротких кросоверів зараз в основному це амеріканці, іноді попадаються европейці але дуже заїзжені. Сузукі не сподобались - мягкі, там внутрі мало місця. Хоча може б і взяв. Не впевнений. Джип. Їздив на Черокі. Сзаду не зручно, дуже жосткий, але дорогу тримає впевнено. Ренегад такий же. Ну дуже сподобалась Тойота РАВ4. Іздив на 2 останніх поколіннях. Але не підходить по габаритам. Форд Куга, показався жостким, можливо би і взяв (після Рав4) але знову ж габарити. Зато ціна на нього чомусь ніжче відносно того ж Спортаджа, хоча це явно краще авто. Дивився Міцубісі ASX, зовні сподобалась, внутрі якось дешевенько. Рівень Сузукі. Да і Кашкай. Не знаю, всі були проти. В нормальному стані немає, то що є, з великим пробігом за більші гроші. Так то вроде норм. Такая ж приблизно сітуація зі Спортажем. Але він не сподобався. Іздив на двух моделях, внутрі якось вигладає дешевенько та все тарахтить. Може хіба що новий з салона. Но він не підходить по габаритам.
Так випадково і на трапив на фаворіта - Subaru XV. Сумно що поки розбирався що до чого 2 авто продались. Залишився тільки в Чернівцях, але виїхати в інший регіон це ціла історія. Нарешті коли все срослось, замовив перевірку через Авто.Ріа - обійшлось в 2200 (на іншому СТО 1500), по якому отримав всю інфу по стану і міг прийняти рішення. Переофорлення заняло півдня. Це тому що продавець ще оріентується на рішал, а електронна система це блочить. Авто було на дружіні, а талончик він оформив на себе. Потратили годину щоб збросився таймер і ми могли швидко взять талончик на себе.
По авто. 2018. Це далеко не Логан. Поїздка на 350 км взагалі не викликає втоми. Добре держить дорогу. Швидкість 150 відчуваєшь тільки коли подивишся на спідометр. Правда після 120 вже чуть шумно. Полагаю якшо зашумити кришу, там метал явно тонкий то буде краще. 2л двигло дозволяє спокійно ідти на обгін даже при 130. Варіатор не вигладає що тупить і його робота не помітна. Правда треба звикнути що в поворотах веде себе чуть інакше чим передній привід. Адаптивний контроль EyeSight - це влагалі бімба-ракета. Просто вказуєш швидкисть та рулиш, якщо догоняємо авто то субару підстраюється під його швидкість і так собі тихенько їде. Якщо виникає перешкода то авто зупиняється. Куча датчиків - полоси, світла, дождя. Контроль полоси. Закінчується вода в бачку теж піщить щось. На жаль немає датчика сліпих зон, дуже хотів. Фари доворачиваються в повороті. Вроде мелочь а на загородніх дорогах де багато всякіх підвод да бухих велосипедістів це великий плюс. Багажник маленький, меня його вистачить. Габарити чуть більше чим в Логані. Довжина такаж, але він ширше.
Ціни на запчастини приблизно на 10-20%. Але це скоріше із-за тотального дефіцита, плюс особливості, все ж кросовер. Но є дорожчи операції. Так в Логані на заміну масла в КПП можно взагалі забити, а якщо робити то це не дорого. То тут 12 літрів, і ціна літра від 950-1300 (офіціали). Правда мінять треба половину і не часто (60к км). Під капотом все під рукою, тому базові операції з ТО робити легко.
Бак великий 63 літра. Росхід по пробігу 10-15% Києв, решта трасса - 6.8 л/100. По трасі можно і в 5.8 вложитись. Адаптівний контроль має 4 ступені реакції. По дефолту стоїть 3, тобто якщо дорога спереду звільняється воно просто робить тапку в пол. Переставив на 2, стало комфортніше і краще по розходу.
Прощавай Рено))

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
0
Спасибо сказали: Migen, Aprox, sayrus, alex.cver, Engineer5