Navariec написав:Я не спеціаліт в даній області, але чув дещо:
для виготовлення фільтра міряють ачх динаміків, та розробляється схема для її вирівнювання, потім це все паяється з детальок відповідної якості crazy
а динамік розбирається, можна поміняти магніт, перемотати катушки, змінити жорсткість куполу... тобто наскільки є фантазії, але часто така доробка динаміків економічно невигідна
Все так і є, тільки одне але: кожен доданий елемент в фільтр, а в лінеаризуючих та компенсуючих колах це додаткові котушки індуктивності, ємності, резистори, - вносить свою лепту в погіршення звуку - вбивання мікродинаміки, зсування фаз і т.п. І все це замість того, щоб одразу взяти динаміки з рівною АЧХ і фільтрами добиватися не виправлення косяків акустики, а того, для чого фільтри робляться - ідеального, наскільки можна, розділу частот при мінімальних фазових зсувах.
Так само і з переробкою динаміків - вона має сенс тільки тоді, коли точно знаєш, чого хочеш досягнути. А не "взяти гє, переробити і отримати цукерку" - такого не буває. Для прикладу - я минулого літа віддавав Кості в інститут акустики, чи як він там правильно називається, мідбаси Морель Супрімо. Їх вартість 1000 уо за пару. Але в конкретній інсталяції був використаний підсилювач, якому було замало їх опору в 4 Ом, тому довелось перемотати на 6 Ом, інакше вони гуділи.
-----------------------
0