Re: Катушка зажигания.
Может ее вообще надо снять с двигателя и закрепить на кузове? Такое возможно?
Можно.
Только свечные провода нужны уже другие.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Катушка зажигания.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Может ее вообще надо снять с двигателя и закрепить на кузове? Такое возможно?
Можно.
Только свечные провода нужны уже другие.
Я вообще не вижу смысла заморачиваться данной темой, такая же проблема есть на Суперновах и ниче, ездят себе, катушка хоть и трескается но работает нормально, тогда нафиг туда лезть!
Брат поменял катушку,а дело оказалось в топливном фильтре.живёт в селе.заправки там галимые.В фильтре было полно воды и ржачины какой-то.
Купил новую катушку от БОШ.
Будем побывать.
Ну и как-попробывал? Что можешь сказать?
Al написав:Купил новую катушку от БОШ.
Будем побывать.Ну и как-попробывал? Что можешь сказать?
Да нормально. Если честно разницы не заметил, не хуже не лучше. Наверное так и должно быть.
Вітаю!
Обчитавшись про котушки запалювання на російських логан-форумах, вирішив замінити свою потріскану Саджемівську на Бошівську "десяточну". Хоч рідна котушка й працювала без проблем, але руки чесалися дуже...
Знайомий "десятник" ("десятковод") сказав, що на базарах тих бошівських котушок для "десяток" навалом, і ціною вони 350-360 грн. - халява! Поїхав на "Зелене коло"...
Ну, на базарах їх точно повно, і ціна така і є (350-360 грн.). Але на вигляд ті котушки трохи стрьомноваті... Я взяв в руки в одного продавця дві однакові "бошівські" котушки - а вони й не дуже однакові виявилися... Хоча продавець клявся, що оригінал... Маркування на коробках і наклейки на котушках були тіпа правільні... Вобщем, моє враження - китай...
Обломався... Зайшов в магазинчик "чисто ВАЗівський", спитав за котушку - показали російську. На вигляд акуратніша за тіпа "Бош"... А ЦІНА - 150 грн.!!! Коробка акуратна, паспорт зі штампом ОТК, адреса виробника, всі наклейки акуратні... Точно оригінал. Взяв цю котушку і роз"єм "маму" для неї за 25 грн.
А далі буде фотоатчёт по установці...
Значить, так...
Котушку поки закріпив одним болтом, під шляпку болта поставив гайку, бо болт рідний для цієї котушки виявився задовгим. Ще під старою котушкою в мене вже давно лежала прокладка з якогось теплоізоляційного матеріалу (пінофол ніби) - її лишив. Друге діагональне "вухо" цієї нової котушки притягнув стяжкою до загогуліни на клапанній кришці. Це тимчасове кріплення, експериментальне. Потім якось зроблю металевий перехідник якийсь... Але зараз котушка зафіксована нормально, надійно.
Високовольтні проводи підключав до котушки по довжині. Повністю зняв їх зі свічок і поставив заново з врахуванням їх довжини. При цьому я не дотримувався маркувань номерів циліндрів ні на котушці, ні їх порядку підключення. Це не важливо. Важливо, щоб одна котушка (бо їх насправді дві в одному корпусі) була під"єднана до крайніх свічок (першої та четвертої), а інша котушка - до середніх (другої та третьої). При цьому можна міняти як завгодно між собою дроти цих пар свічок - 1-4 та 2-3. Бо іскра подається на ці пари свічок одночасно. Потрібно лише правильно підключити новий роз"єм до штатної проводки. Це описано на якомусь з російських форумів. Якщо підключати ВВ-дроти до свічок згідно номерів, позначених на котушці, то роз”єми підключаються по схемі "А-1б" та "Б-1а". Але це якщо вистачить довжини рідних ВВ-дротів. У мене довжини не вистачило, і довелося міняти місцями підключення котушок "1-4" та "2-3" - котушку "2-3" підключив до крайніх циліндрів, а котушку "1-4" до середніх. Але в цьому випадку необхідно й роз"єми підключити по схемі "А-1а" та "Б-1б".
Новий роз"єм до старого підключав поки тимчасово, щоб можна було все повернути назад. Залудив кінці дротів на новому роз”ємі і просто вставив їх у старий роз”єм відповідно до схеми "А-1а" та "Б-1б". Зафіксувалися надійно, назад їх не надто й легко витягнути... самі точно не випадуть. Потім відріжу старий роз”єм і припаяю новий прямо до проводки.
Ух... стільки тексту вийшло...
Далі буду заводити і їхати...
Завів. Завелась... З першого разу.
Працює нормально. Проїхався км з 15 - їде нормально. Поки різниці ніякої не відчув порівняно зі старою.
Наступного дня теж трохи проїхався по справам, але не далеко - їде поки без змін.
Ну що ж - будем наблюдать... Добре, що точно не стало гірше. А там буде видно...
Може, потрібно було б "обунили" ЕБУ, але шкода настройок музички і годинника ліниво потім настроювати... Так що поки так поїжджу - може ЕБУ саме якось з часом адаптується і буде "нєвєроятний рост мощі" і т.п... А може таки потрібна саме бошівська котушка, щоб краще їхало...
Але позитив один тут є нєоспорімий - якщо в когось рідна котушка явно глючить, то не обов"язково купувати нову таку ж чи бошівську за 700-800 грн. (чи ще дорожче, якщо у офіціалів). Можна всього за 175 грн. і пів-години поставити російську котушку від "десятки"...
Отаке...
Завів. Завелась... З першого разу.
Працює нормально. Проїхався км з 15 - їде нормально. Поки різниці ніякої не відчув порівняно зі старою.
Наступного дня теж трохи проїхався по справам, але не далеко - їде поки без змін.
Ну що ж - будем наблюдать... Добре, що точно не стало гірше. А там буде видно...
Може, потрібно було б "обунили" ЕБУ, але шкода настройок музички і годинника ліниво потім настроювати... Так що поки так поїжджу - може ЕБУ саме якось з часом адаптується і буде "нєвєроятний рост мощі" і т.п... А може таки потрібна саме бошівська котушка, щоб краще їхало...Але позитив один тут є нєоспорімий - якщо в когось рідна котушка явно глючить, то не обов"язково купувати нову таку ж чи бошівську за 700-800 грн. (чи ще дорожче, якщо у офіціалів). Можна всього за 175 грн. і пів-години поставити російську котушку від "десятки"...
Отаке...
Я вот до сих пор никак не могу понять, неужели денег некуда девать, катушка полность залита компаундом даже если пошли трещины по корпусу пока она не развалится совсем нефиг ее трогать . Чето массового улучшения после замены не наблюдается разве что уж очень плохо все было. Не мешайте машине работать
Я вот до сих пор никак не могу понять, неужели денег некуда девать... Не мешайте машине работать
А просто творчєский зуд... Експеримент.
Ніхто нікого не заставляє щось змінювати.
Зате якщо в когось штатна котушка заглючить (а вона деколи таки глючить в колєг), то є варіант, і значно дешевший, ніж тупо купити й поставити таку ж саму.
Ну й експеримент ще не закінчений... поїжджу, подивлюся...
Grey
Попробую теперь я испугать Вас Дело в том, что ведь можно поплатится блоком ЕБУ, вернее выходными полевыми транзисторами, которыми управляется МЗ. Ведь Вы не произвели сравнение электрических параметров катушек, а разнится они могут как по индуктивности, так и по активному сопротивлению входному. Соответственно рано или поздно может не выдержать ЕБУ такой нагрузки из-за перегрева (полевики не имеют достаточных площадей для охлаждения) или ЭДС самоиндукции их убъёт, ну и факты которые нам не извесны.
В общем без риска не обойтись.
...полевики не имеют достаточных площадей для охлаждения) или ЭДС самоиндукции их убъёт, ну и факты которые нам не извесны.
В общем без риска не обойтись.
На виході ЕБУ не зовсім польовики, а ІГБТ-транзистори (IGBT). Ризик перевантажити їх є, однак мінімальний. В крайньому разі, перепаяти їх не проблема. Однак, сумніваюся що вони перевантажаться - то перегруз має бути багатократний.
Котушки по активному опору ідентичні практично (вхід 1,2 Ом, вихід у Рено 7,5кОм, а у "десяточної" - 4,5кОм). Та й як може бути інакше, якщо російські котушки - копії бошівської F000ZS0211, яку адаптували під Рено і обізвали F000ZS0221.
Як згорить ЕБУ - я повідомлю.
Немного оживлю темку...че то вспомнилось
Поделюсь такой информацией.
Все знаете что когда-то я поменял катушку с трещинами на новую оригинальную из-за того что машина всегда троила и плохо заводилась в сырую погоду.
Так вот напомню, что новая катушка тоже получила трещины причем при незначительном пробеге. Покупать БОШ и провода вообще не было никакого желания.
Помониторил инет. И решил следующим образом проблему.
-Взял старую катушку ( она прошла 86ооо км ).
-Просушил в духовке при темпиратуре 80 С минут 20.
Взял высокотемпиратурный герметик ABRO , обмазал весь корпус катушки.
-Обмотал корпус катушки " Рукав для запекания" ( для приготовления низкоколорийных жареных блюд ). И поместил все это дело в духовку при 90С на 20 минут.
-Герметик высох. Целофановый рукав к нему прилип не риально.
-Извлек все из духовки. Остудил. И обмотал черной изолентой корпус катушки, обрезав лишние куски "рукава для запекания" Получилось красиво.
- Поставил на авто. Работает. Работает хорошо. Работает уже 7ооо км.
Погода перестала иметь значение.. В сырость отлично заводится.
* Сделал еще одну катушку для одноклубника - он на ней гоняет уже несколько тысяч. Проблем нет. Подложив под основание катушки гайки М8 ( чтоб приподнять немного от клапанной крышки )
п.с. жена была в ужасе от моих кулинарных наклонностей, боялась за духовой шкаф Zanussi
На данный момент с такой катушкой машина прошла больше 31ооо км. ( сейчас у меня пробег 117500км.)
работает отлично...Обновил на днях изоленту...( на этих фото она синяя )
думаю, что если под катушку экран проложить, то она и не должна трескаться от перегрева.
Ось побачив, що Властєлін Кубіка тему оживив. І згадав, що я обіцяв відзвітувати, коли в мене згорить ЕБУ...
Звітую - ЕБУ ще не згорів!
З того часу, коли я поставив "десяточну" котушку, пройшло вже 8 місяців, і понад 20 ткм - я про котушку й не згадував за той час. Працює хоч би хни... Зазори на свічках 1 мм, свічкам теж біля 20 ткм, заміни не потребують. ВВ-кабелі рідні. Бенза 95 Лукойл майже завжди (останні місяці то румунський бенз). Динаміка машинки хороша, навіть класна (балдію ще й досі від динаміки), хоча то скоріше ефект від прошивки. Розхід 7,5 змішаний, 6-6,5 по трасі (якщо швидкість до 120, інакше розхід сильно зростає зі зростанням швидкості).
Ось так от...
Grey
Ну что ж я только за! чтоб все гладко было.
Для себя я решил по другому сделать, надеюсь успел пока не растрескалась....положил под катушку в два слоя красный паранит, температура катушки упала как минимум в два раза, ездит уже год. Весной при регулировке клапанов рассмотрю состояние катушки.
Grey как дела с катушкой. сколько пробежали?
Весной при регулировке клапанов рассмотрю состояние катушки.
И увидишь трещины.
Глянул сегодня. Точно, там где было прикручено трещины Одна пустая нормуль
Grey как дела с катушкой. сколько пробежали?
Катушка вже рік, 30 ткм. Все супер!
Завтра ще свічки поміняю, бо їм вже теж рік і 30 ткм...
Тоже гляну, давно собирался катушку посадить на что-нибудь теплоизолирующее...
mekena
Вряд-ли сильно поможет, болты - вот главный передатчик тепла. Там где нет болта - там и трещин тет.
Migen а если подложить алюминиевую пластину под катушку и с отверстиями под болты, чтобы тепло отводило от них, типа радиатора?...
Конечно, можно поизголяться при наличии времени и желания. Я вот тоже в поиске решения проблемы.
В дополнение ко всему, может выточить шпильки вот такого типа. С оребрением будет лучше охлаждение.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Катушка зажигания.
Згенеровано за 0.153 секунд(и), виконано 93 запитів