Re: Чип тюнинг во Львове - 2
Я буду, машина буде.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чип тюнинг во Львове - 2
Я буду, машина буде.
Rothmanz
Буду.
Не теряем из вида тему.
Итак. Сегодня. Не забываем.. Готовимся.
Ориентировочное время 18.00. Может немного позже.
Тэкс, время сдвигается ориентировочно до 20.00
Действуем в телефонном режиме
Ну що ж. Чіпування у Львові відбулось. Моя машина була першою на прошиванні. Попробував всі три прошивки. Три по продуктивності (від слабшої до найсильнішої). Хоча зі слів filina вони йшли по зростанню мені друга прошивка здалась найслабшою. На першій прошивці єфект відчувався здебільшого із включеним кондиціонером (витрата палива на ХХ також була найвищою ( 13% від стоку)) На другій прошивці такої різниці як у першій між з кондюком і без не відчув. Різниця із стоком також не була не особливо відчутною . Витрата на ХХ була на 6-8 % більша за сток. Третя прошивка по ХХ на рівні другої але приріст потужності був як без так і з кондюком досить відчутним. На мою думку вартою уваги є тільки третя прошивка. По витраті палива ще достатньо точно не можу сказати бо невідбулась ще авто-підстройка двигуна під зовнішні умови. На разі на контрольній ділянці витрата палива збільшилась на 0.1 л/100км. Це при швидкості 90 км\год. Було під невеличку гірку 5.4 л а тепер 5.5 л. Щоправда перше при двох чоловіках в машині а друга при мені одному. Велика вдячність за роботу filin ака Андрій та wert ака Валерій.
wert ака Віталій.
Валерий.
Відписуюсь:
1. Машина отримала більше потужності в низах
2. Кондюк на потужність тепер не впливає, з включеним кондюком можна стартонути з прокруткою
3. Суб'єктивно кондюк тепер менше деренчить
4. Там де треба було включатись на нижчу передачу, тепер проходжу на вищій
5. Розхід несильно, але трохи зменшився
6. В тянучках на першій передачі при відпусканні педалі газу машина тепер не шарпається, а плавно уповільнюється
Особисто я задоволений на 100%, і не жалію потрачених грошей. Велика подяка Філіну і Верту!
Я вже починаю жаліти що не приїхав
Navariec
Я думаю, що ще пару людей назбирається, і можна буде домовитись про повторний візит
Тоже абсолютно не жалею что прошился. После того, как проводил Валеру до Галицкого Перекрестья, обнулил показания разхода. Доехал до Сихова (правда без пробок и почти без светофоров - жёлтый мигал, всё-таки 12 часов ночи) разход показал 5,7. Но, конечно, это была прогретая машина и я почти всё время ехал на 4-й, 5-й -- решил попробовать как тянет. ХОРОШО ТЯНЕТ!!!
Вобщем деньги потрачены не зря.
Ребята извените меня я несмог приехать, неожиданно возникли проблемы со здоровьем . сегодня буду искать врачей пусть меня обследывают .
Чесно кажучи, відразу після прошивки, розганяючисть на рівній площадці Метро я не помітив відчутної різниці в динаміці. Можливо, там був момент занадто високого очікування. Після п’яти випробовувань Донпредо ( прошивки 1, 2, 3, назад сток, знову 3) і його розповідей про свої враження під час заїздів після кожної прошивки, за це йому окреме дякую, мої очікування підігрівалися.
Перші зміни від прошивки я відчув на підйомі (вул. Чернігівська і верх Личаківської). Під гору машина поїхала якось легше, причому, на нижчих обертах ніж зазвичай я кручу. Можна сказати, що тяга тепер змістилася на пару сотень обертів нижче. Наскільки то суттєва зміна говорити ще рано. Про витрату палива нічого не скажу. Вона у мене дуже залежить від настрою.
Про витрату палива нічого не скажу. Вона у мене дуже залежить від настрою.
дуже правильне висловлювання
Коли мене питаються на яких я оборотах переважно переключаю передачі то я відповідаю від 1000 до 6000
Я вже починаю жаліти що не приїхав
А я тобі казав!!!!
Я думаю, що ще пару людей назбирається, і можна буде домовитись про повторний візит
напевно так і буде.
як всім відомо скупий платить двічі
Я кстати очень доволен, машинку не узнать!!!! Эластичнее чтоли стала, как то так. На низах уверенно прет, нет рывков на 1-2 передачах когда едешь с небольшой скоростью и постоянно то отпускаешь то нажимаешь тапку. Расход меня удивляет, 7,8-7,9. Я просто фигею, раньше 9,5. Но в конце-концов про расход еще рано делать выводы, надо поездить. Единственно что меня огорчает, это эксперимент с 80-м бензом. Пальцы звенят безбожно, особенно когда надо резко ускориться.Вчера поворачивал с Городоцкой на Левандовку, и на мосту проскакивал перекресток, по привычке тапку в пол чтоб быстренько проехать: я думал поршня повылетают, такой цокот был. Поэтому свой експеримент прекращаю, перехожу на 92-й и анамегатор.
Деньги потрачены не зря, я доволен шо слон. Верту и Филину респектище за такой вояж, воистину марш-бросок.
перехожу на 92-й и анамегатор
а що таке той анамегатор?
Так загуглити я сам можу, я хотів взнати що воно дає з практики
Тим хто зберігав свою прошивку (оригінал) на флешку з ноутбука філіна: флешка буде заражена купою вірусів ... Схоже філін не проінсталював на ноутбука антивірус . Сподіваюсь комп із чіп-прошивкою машини не заражені Уявляєте якби вірус оселився в машині ...
Уявляєте якби вірус оселився в машині ...
Неможливо.
У меня нет вирусов. Только 3 файла -- Мишин, Олега и мой. Проверял флешку тремя антивирами. Перед поездкой на чиповку - отформатировал.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чип тюнинг во Львове - 2
Згенеровано за 0.151 секунд(и), виконано 95 запитів