Re: Масло ELF
Мобіл у них дешевшеале рекомендують його міняти частіше, через 10тис
скоріш за все вони помітили угорання Млбіл у порівнянні з Ейдж
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Масло ELF
Мобіл у них дешевшеале рекомендують його міняти частіше, через 10тис
скоріш за все вони помітили угорання Млбіл у порівнянні з Ейдж
тіпа як у мене скоро знов повернусь на фуллтеч фе від ельф.
Сіренький,
Бред
У мобил в банках лучше защита чем у других
В деталях описывать не буду.
Вот у эльф защиты вообще нету
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 21:57:24[/merge_posts_bbcode]
Сіренький,
В 2018 году компания ExxonMobil внедрила новые элементы защиты продукции, расположив их на фронтальных этикетках канистр объемом 1 и 4 литра. К ним относятся QR-код, уникальный 12-значный код и объемные графические элементы — выпуклые металлические точки с нанесенными на них штрихами.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 22:00:08[/merge_posts_bbcode]
https://mobiloil.com.ru/~/media/acfupda … ic2610.png
скоро знов повернусь на фуллтеч фе від ельф.
По ціні має бути повна систетика на ПАО. Але мені не підходить.
К ним относятся QR-код, уникальный 12-значный код и объемные графические элементы — выпуклые металлические точки с нанесенными на них штрихами.
Цього разу ти смішний і не в темі.
Глянь яка кількість лівого Шелу бється так само по коду.
Якщо я планую брати повну синтетику де ціна каністри 1200грн/4л то там сама маржа спонукає робити підробку таких мастил.
Тому рулять менш відомі бренди.
Сіренький,
Ты сам смешной.
Это не шел
Тут защита на коде
объемные графические элементы — выпуклые металлические точки с нанесенными на них штрихами.
Фиг сделаешь такое.
Ну разве языком помолоть.....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 22:35:49[/merge_posts_bbcode]
Сіренький,
Шановні форумчані! Дякую за під'єм теми, але я тількі запитав про зміну назви (для мене, а ще, мабуть, для інших теж буде цікаво) мастила при проходженні ТО... Дякую, наразі я знаю для себе, що робити.
Александр007, пару днів назад був в епіцентрі. Бачив той Мобіл. Каністра страшна, голограм нема.
Ельф і той виглядає кращим.
Я не проти масла Мобіл.
Зараз основне питання в кого взагалі купувати мастило, оскільки :
1- підробок вагон,
2- сама рецептура мастил для нашого ринку може бути різна, оскільки ти чув щоб хтось когось зловив / наказав за підробку? А їх дуже багато.
В нас інша система. Коли офіційний постачальник бачить, що він не може продати оригінал іншим клієнтам тоді починає розбиратися внутрішня служба безпеки з тим, що є на ринку в звідки воно.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-15 21:14:30[/merge_posts_bbcode]
Ну і Георгич, не випадково казав , що в бочках ВАГа і тим, що ми можемо купити різне мастило .
Сіренький,
Например база автозвука.
Брать надо и проверять защиту,
На мобиле металлические частицы в коде
Продают оригинал.
А вот в мелких автомагазинах всякое может быть
Александр007, Нагадай, що сам лиєш де береш?
Сіренький,
Беру не самый дешёвый
MOBIL 1 FS X1 5W-40 4л
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 23:38:32[/merge_posts_bbcode]
Сіренький,
https://avtozvuk.ua/mobil-1-fs-x1-5w-40-4l/p118441
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 23:41:46[/merge_posts_bbcode]
Сіренький,
FULL-TECH LSX 5W-40 тоже хорошее масло Elf
Сіренький,
Ты сам смешной.
Это не шел
Тут защита на коде
объемные графические элементы — выпуклые металлические точки с нанесенными на них штрихами.
Фиг сделаешь такое.
Ну разве языком помолоть.....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-15 22:35:49[/merge_posts_bbcode]Сіренький,
Лучше защита. На банкноте евро
Я беру такое в Розетке. Защита работает!
Насколько я понял 5W40 имеет допуск 710, а 5W30 есть с допуском 700 и 720.
Если мне не изменяет память, то
700 для атмрсферных бензинок и дизелей мощностью до 100 л.с.
710 для турбобензинок и дизелей мощностью свыше 100 л.с.
720 для дизелей с сажевым фильтром
Так, по моей просьбе оффы выслали сертификат соответствия на маслА Кастрол, там присутствуют след. 4 марки:
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 10W-40 RN 700
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 17
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 720
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710
Я "заказал" 5в40, но у него, как видно, допуск 710, а не 700. У Эльфа 5в40, которое прежде заливалось всегда, допуски написаны были 700/710.
Меня, как я уже писал, оффы убеждали лить 5в30, которое вообще не подходит по допускам (17 и 720). Или же что, заказывать 10в40 с его единственно правильным допуском 700?
М.б. я сильно заморачиваюсь, просто этот Кастрол сбил меня с понталыку, раньше лил Эльф 5в40 и никаких сомнений и терзаний на счет масла не было...
Спасибо.
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710
Та нормальне масло
https://msdspds.castrol.com/bpglis/Fusi … AWQALU.pdf
Плотность при 15 °С ASTM D4052 г/мл 0,852
Кинематическая вязкость при 100 °С ASTM D445 мм²/с 13,2
Кинематическая вязкость при 40 °С ASTM D445 мм²/с 78
Индекс вязкости ASTM D2270 - 171
Все майже те саме що і ельв 5-40
https://www.elf-lub.ru/sites/g/files/wo … 504_ru.pdf
І навіть рідше....а для трактора
Вязкость при 100°C ASTM 445 мм2
/с 14.7 напевно уже багато...Хоча на літо і норм..
М.б. я сильно заморачиваюсь, просто этот Кастрол сбил меня с понталыку, раньше лил Эльф 5в40 и никаких сомнений и терзаний на счет масла не было...
Спасибо.
В аналогічній ситуації...
240тис. авто на Ельфі 5в40 без жору, буду і далі його заливати. Залишилося тільки знайти місце, де продають 100% оригінал)
Castrol GTX
Якщо я не помиляюся, то Castrol GTX найнижча щебель в лінійці Castrol: Castrol GTX -> Castrol Magnatec -> Castrol EDGE
Поправте якщо не так.
Чому у Renault вибір пав саме на GTX?
Та нормальне масло
І все ж таки різниця є. Взяти хоча б показники Температура спалаху (PMCC):
Castrol GTX 5W-40 A3/B4 - 208
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40 - 230
[merge_posts_bbcode]Added: 20-02-2020 16:33[/merge_posts_bbcode]
Залишилося тільки знайти місце, де продають 100% оригінал)
Мабуть що у тих, кого саме ELF рекомендує:
Я беру на ЕЛІТ В Е-shop
PGP,
208 это ниже плинтуса.
Часть масла минералка
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-20 21:35:24[/merge_posts_bbcode]
NevAN,
У кого дизель то 5в30 то что доктор прописал.
Если конечно хотим чтоб долго ездить
jasonua, якщо лишаєшся на Ельфів то радив би лише Логан клуб. Одного разу в епіцентрі бачив ящик SRX-5_40 здається Франція, ціни не було але встиг роздивитися каністру і ящик. Так от зовсім не те, що в автомагазинах і на ринку. Знайомий залив на сто, ще дали на долив ри ньому, так у нього зовнішній вигляд мінералки з літолом або відпрацьованим маслом. На каністрі була Румунія або Росія. Через горловину видно лак, червоне все. Пробіг малий 120т. Заміни до 8 тис, чисто бензин, двин 1.4.
208 это ниже плинтуса.
Часть масла минералка
Напевно менше дорогої остови накапали. Дороге з дешевим не вигідно мішати. Гадаю там щось ліпше чим проста мінералка..Якесь дешевй кряк, напевно..
Сам все-таки через 5,5т км, хоча і 5-40 слх непогане...
спробую це http://aral.ua/tds/aral_supertronic_0w-40.pdf а Ви що про його скажете?
Сіренький,
О это новость.
Оригинал заменяют
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-20 22:36:07[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd,
0-40 хорошее.
Каждый сам решает
Но скажу лучше для дизеля это как в мурзилке
5-30 или 0-30
У дизеля меньше температурный режим.
Главное еще для новых авто это для фильтров сажевых
У дизеля меньше температурный режим.
Главное еще для новых авто это для фильтров сажевых
Про температурний режим, можна в різних ситуаціях та поговорити, не такий він вже і низький може бути...А по поводу сажового як правило, виробники і простими словами пишуть підходить не підходить. А ті майже однакові стандарти різних виробників це як блохи на собаці.
Александр007, я за нульовку, вона чесніше синтетичніша ніж 5-40 гідрокряк. Хто в темі той знає про що йде мова. Тільки треба бути уважним по в'язкості або допускам. І її в гідніше підробляти.
Не знаю як дизель еле в бензиновий логан 0_30 я не лив би і нікому не радив. Хіба виключно зимою або в'язкість 12+
NevAN, есть пять разновидностей:
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 10W-40 RN 700
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 17
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 700
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 720
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710
RN 0700 - основные параметры этой спецификации дублируют ACEA A3/B4.
RN 0710 - основные параметры этой спецификации дублируют ACEA A3/B4, масло дополнительно проходит тест на шламообразование на тестовом двигателе F4Rt.
Вам можно лить или 5W-30 RN 700 или 5W-40 RN 710. Я бы дя К9К без сажевого выбрал Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710.
Grim, спасибо за КОНКРЕТНЫЙ ответ! Значит, мой первоначальный выбор был верен.
NevAN, есть пять разновидностей:
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 10W-40 RN 700
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 17
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 700
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 720
Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710
В сертификате оффов только 4 указанные мной, 5в30 700 нет в сертификате, поэтому из двух вариантов
Вам можно лить или 5W-30 RN 700 или 5W-40 RN 710
остается только 5в40 710.
Еще раз спасибо.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-21 11:42:32[/merge_posts_bbcode]
NevAN,
У кого дизель то 5в30 то что доктор прописал.
Если конечно хотим чтоб долго ездить
Нет масла у оффов 5в30 с допуском 700, есть только 17 и 720...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-21 11:49:06[/merge_posts_bbcode]
Но скажу лучше для дизеля это как в мурзилке
5-30 или 0-30
У дизеля меньше температурный режим.
Главное еще для новых авто это для фильтров сажевых
Кстати, у меня авто без сажевого фильтра и 6 лет до этого рекомендовалсь и заливалось эльф 5в40
Нет масла у оффов 5в30 с допуском 700, есть только 17 и 720...
https://msdspds.castrol.com/msdspds/msd … utput=Full - выбрать Украину и в строке наименование продукта нужно ввести GTX RN-SPEC
https://msdspds.castrol.com/bpglis/Fusi … %20700.pdf - сертификат
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Масло ELF
Згенеровано за 0.176 секунд(и), виконано 93 запитів