Дніпропетровська область.
До Нікополя - дорога погана. Дуже.
Правда біля Чортомлика її типу ремонтують.
З цього приводу у мене питання виникло.
От асфальтують певну дялянку дороги. Метрів 100. От вона закінчується і починається жах.
Або латають дірки. Вибірково. От одну залатали, а поруч - така ж сама по глибині і ширині - не тронута.
Чому така вибірковість? Ну є ж якийсь алгоритм, що цю, велику, треба латати, а цю, велику поруч - не треба. Про дерибан грошей писати не треба. Це зрозуміло. Просто цікаво, чи є цьому якесь пояснення?
До Нікополя ями дуже широкі, глибокі і небезпечні. "На щастя!" розігнатись там немає можливості ніде, тому на ями реагувати встигав. От в Херсонській області, де ділянки ремонту раптово змінюються на бездоріжжя пару раз гав ловив.
У самому Нікополі як не дивно більш - меньш.
Марганець - повний і остаточний пі...ц!!! Мабуть те місце вже нікому не потрібне і на нього махнули рукою. І відчуваю, така ж доля чекає на міста, які росли біля якогось підприємства, і воно, підприємство зараз або закрито, або переживає кризу. В тому числі і Нікополь.
До речі в Запоріжжя дороги теж не айс.
Ну і дорога Р73 в основному в дуже поганому стані. Хоча останні кілометри перед злиттям з Н08 то і нічого.
Н-08 - нова.
Е50 від Дніпра до поворота на київський напрямок. Латана, поганенька, але краще ніж була рік тому. Їхати можна не напружуючись.
Е50 від поворота і до кінця Дніпропетровської області - ПОЗОР УКРАЇНИ!!! ГАНЬБА!!! Тримати в такому стані трасу Е - це національна катастрофа. Дороги - це нерви економіки країни. І у них важка полінейропатія. На цьому відрізку я став чистокровним росіянином...
...потому что матерится по-украински я не умею!!! Потому что трудно быть патриотом в стране, которая "болеет" и практически невозможно, если всем в стране на все насрать! Выкинуть мусор из машины на ходу - невопрос, убрать разорванные шины - впадлу, отремонтировать всеми силами одну дорогу, а не помазать асфальтом десяток - нельзя. Отремонтировать переезды - некому и пофиг, что там ходовую оставить можна.
Дороги - их состояние - это фактор национальной безопасности, фактор экономики, фактор быстрого оказания помощи медицинской, при несчастных случаях. О каких экстренных вызовах идет речь, если время доезда из-за дорог в отдаленный район увеличилось вдвое. О каких дорогах в районы может идти речь если трасса международного значения (М или Е) в такой жопе?
Зато Рада приймає багато інших законів, які особливо економіки не стосуються.
Межа Дніпропетровської області - Олександрія - Знам'янка. Дорога то нова відносно, але наявні ознаки просідання асфальту і якісь незрозумілі хвилясті латки.
Знам'янка - Олександрівка - дорога не нова, але і не убита. Їхати можна спокійно.
Черкаська область - До Сміли нормально. Сміла (дорога зі сторони Ка'мянки) на трійку, але ремонтується. До Черкас - погана. Особливо останній кілометр до міста.
P.S. Дніпропетровська область не сама бідна, але таке враження, що про неї забули. Хоча важливість її важко переоцінити. Стан доріг і занепад міст з гірничою індустрією навіює досить сумні думки. І я не здивуюсь, що рано чи пізно стане таки питання "До каих пор мы будем кормить Украину?". І чи раптом не утвориться ще одна ДНР...
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0