1

Тема: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Всім форумчанам добрий день і з святами Великодніми!
Можете поздоровити. Після тривалих роздумів зупинився на Dacia Logan Ambiens? яку і придбав, як робочу конячку. Звичайно, відразу виникли питання, відповіді на які не знайшов ні в мануалі, ні сайті Dacia.ua.
Машинка 2008 року. Випущена ще до страйку в Румунії. Претензій ніби і нема. Бігає чудово. А турбує мене акумулятор. Та й не самий акумулятор, а штатність комплектації.
Десь на російському форумі я читав, що автомобіль комплектується акумулятором на 70 А/г, допускається 60. На моїй машинці стоїть всього 50. Наскільки це законно? Чи є якась залежність в комплектації від Base до .... .

  0



2

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Volonter написав:

На моїй машинці стоїть всього 50

Привіт! (Профіль заповни, будьласка, а то не зрозуміло звідки ти).

   У тебе все нормально стоїть. А на машинках 1,6 з кондиціонером стоїть 60.
   У Росії кліматичні умови інші (наприклад, той самий Логан може продаватись або заїхати на Чукотку) і там вимоги до акумулятора вищі для впевненого пуску на більших морозах, ніж бувають у нас (там, певно, ще й генератор потужніший)...

  0

3

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Поздравляю! :storstark: :rock:
Пусть всегда радуэт и никогда не подводит!
У меня на МСВ стоит 60

Logan MCV Laureate-7 2008
МB Sprinter 515 2007
  0

4

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Дякую за відповідь.
Та, ніби, все заповнював. Вже відкоригував.
Я згідний в чомусь. Слава Богу за кермом вже більше 20 років. Але для ВАЗів класики звик мати запас. Тому менше 65 ніколи й не брав. А тут, ніби, гарантують, що і при -20 все буже чудово заводитись. Розумію. Якість обробки деталей, взагалі їх технологія виготовлення, якість мастил таке інше. Все це зменшує опір обертанню колінчастого валу, коробки передач. Ну добре, прийде зима - побачимо. Але цікаво було б десь це прочитати.

  0

5

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

У меня проблем с пуском в сильный мороз не было, думаю и у других тоже. Я даже не делал "прогонку" акумы - полный заряд(на сутки) перед зимой, хотя рекомендуется.

В этой жизни возможно всё, невозможно увеличить сутки хотя бы на одну секунду...
Logan Base синий металлик уже не Base, был когда-то Base....БЫЛ
Megane II 1,6 АКПП silver, ксенон, круиз-контроль, парктроник...БЫЛ
VW Passat B6 1,8т АКПП High Line
  0

6

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Ну то добре. Але пройде гарантія і почнуться всілякі удосконалення, які вплинуть на енергоспоживання. Як то, підсилювачі, апаратура,  тощо. Та й при використанні акумулятора на зупинках при пікніках його надовго не стане. Ось що більше турбує... . Нічого. Зате місця там багато. Колись потужний поставиться. Головне, щоб потужності генератора вистачило для його зарядки (ще не подивився, який генератор).

  0

7

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Ребята! Подскажите а вот если я ставлю акку. на зарядку, у меня 60 а\ч, а он собака не берёт свои 6 ампер. Выкручиваю на полную реостат, а там только 3 Ампера показывает. Что это может быть?

  0

8

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

70А стоит на дизеле... Сам видел...

  0

9

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

На Амбиансе с кондиционером и ГУР стоит 65 А/ч аккумулятор (по крайней мере у меня). На автах без климатической установки по меньше (Лауриат без конд-ра по моему 50 АЧ или близкое значение...). Видимо это связано с энергопотреблением именно доп. оборудования. В любом случае генератор достаточно мощный и установка со временем более емкой батареи противопоказаний не имеет (как то мне видиться).

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

10

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

zmey882 написав:

Ребята! Подскажите а вот если я ставлю акку. на зарядку, у меня 60 а\ч, а он собака не берёт свои 6 ампер. Выкручиваю на полную реостат, а там только 3 Ампера показывает. Что это может быть?

А он "свои 6 ампер" и не должен брать, когда заряд в норме... Если сомняшки одолевают - промерять плотность электролита , поставить на зарядку (ежели отлична от нормы плотность), подождать покуда "забулькают" банки и при том показания амперметра перестанут изменяться, промерять плотность, ежели она (плотность) не будет меняться и находиться  в пределах нормы, то аккумулятор заряжен и можна пользовать.
PS Очень аккуратно процедуру надобно проводить. Контролировать температуру батареи, ежели стала чуть теплее руки, наблюдается обильное кипение электролита - процесс прервать! При том в начале отключить зарядное устройство из сети и уж опосля снимать клемные зажимы ЗУ с аккумулятора! Открытый огонь к акккумулятору не приблежать (то же относится к возможному искрению при отключении клемного зажима от клемы батареи при включенном ЗУ)!!! Рвануть может и кислотою окатить! Лучше всего заряжать батарею предварительно сняв с авто и разместив в приемлемом месте!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

11

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

А от в мене на MCV Base взагалі 40а/h , якийсь вже слабенький.Він необслуговуваний повністю закритий і як його підзаряжати в нормальному режимі,не рване? :dntkw:

  0

12

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Olega написав:

і як його підзаряжати в нормальному режимі

А навіщо його зараджати?  shok Він і так у тебе постійно заряджається від генератора і ще буде довго нормальним...

  0

13

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Ihor написав:
Olega написав:

і як його підзаряжати в нормальному режимі

А навіщо його зараджати?  shok Він і так у тебе постійно заряджається від генератора і ще буде довго нормальним...

Ну так рекомендують перед зимою підзаряжати від зарядного постійним струмом, і так як в звичайній потрібно викручувати корки щоб при кипінні пари електроліту виходили,то незроуміло як при зарядці необслуговуємої поводитись.Правда я колись на ВАЗі мав таку ще радянську-прослужила без проблем 6р.Саме приємне в такій батареї що клеми не окисляються бонемає виходу парів.

  0

14 Відредаговано Donpedro (2008-06-17 09:58:48)

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Olega написав:
Ihor написав:
Olega написав:

і як його підзаряжати в нормальному режимі

А навіщо його зараджати?  shok Він і так у тебе постійно заряджається від генератора і ще буде довго нормальним...

Ну так рекомендують перед зимою підзаряжати від зарядного постійним струмом, і так як в звичайній потрібно викручувати корки щоб при кипінні пари електроліту виходили,то незроуміло як при зарядці необслуговуємої поводитись.Правда я колись на ВАЗі мав таку ще радянську-прослужила без проблем 6р.Саме приємне в такій батареї що клеми не окисляються бонемає виходу парів.

Зтравлюючі клапани є у всіх кислотних батареях (акумуляторах) і наш не виключення. Необслуговуваний означає, що в акумі є більш краща конденсаційна система яка збирає більшість випарів та повертає назад у банки. По ємності. Давно зауважено, що румуни у нас ставлять акуми від 40 до 60 А/Год. Хоча в більшості випадків це 60-ка.

  0

15

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

Donpedro написав:
Olega написав:
Ihor написав:

А навіщо його зараджати?  shok Він і так у тебе постійно заряджається від генератора і ще буде довго нормальним...

Ну так рекомендують перед зимою підзаряжати від зарядного постійним струмом, і так як в звичайній потрібно викручувати корки щоб при кипінні пари електроліту виходили,то незроуміло як при зарядці необслуговуємої поводитись.Правда я колись на ВАЗі мав таку ще радянську-прослужила без проблем 6р.Саме приємне в такій батареї що клеми не окисляються бонемає виходу парів.

Зтравлюючі клапани є у всіх кислотних батареях (акумуляторах) і наш не виключення. Необслуговуваний означає, що в акумі є більш краща конденсаційна система яка збирає більшість випарів та повертає назад у банки. По ємності. Давно зауважено, що румуни у нас ставлять акуми від 40 до 60 А/Год. Хоча в більшості випадків це 60-ка.

Сегодня проверил у себя. Стоит 40А снял наклейку открутил пробки посмотрел, а там уже видны пластины и долил дист. воду. Так что вот вам не обслуживаемый.

Logan 1.4 ambiance
  0

16

Re: Аккумулятори. Комплектація Dacia logan

liticom написав:

Сегодня проверил у себя. Стоит 40А снял наклейку открутил пробки посмотрел, а там уже видны пластины и долил дист. воду. Так что вот вам не обслуживаемый.

Это дело! Посматривать надобно. И "дрессировать" ("дразнить") батарею не помешает. Или как минимум раз в месяц на зарядку от з/у толкового ставить. От генератора полного заряда батарея не получает. Так, что для продления срока службы необходимо периодически мероприятия, изложенные в совиных учебниках по автоделу, проводить.

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0