Тема: ДТП на окружній Новограда-Волинського
15 жовтня
Я з двома друзями їхали на зустріч клубу в Києві. На жаль, в цей раз не вдалось побувати в Києві. Біля Новограду-Волинського ми потрапили в ДТП.
Кому цікаво глянути на фотки з місця ДТП, можна глянути тут:
http://www.purijdesign.com/dtp/
От вирішив відкрити нову тему, і в ній розповідати як будуть далі відбуватися події з ремонтом, виплатами страхової.
Ну в двох словах:
7.40 - заїхали на заправку WOG на виїзді зі Львова, де заправлявся Саша Кніженко, коли був у Львові.
Пригоди почалися: Після останньої запраки до повного баку я виїздив 17,5 літра (в мене звичка заправлятись до повного баку і зразу обнуляти бортовий комп'ютер). Так от заправщикам вдалось залити мені 23, 9 літра! На питання, куди влізло ще 6,4 літра, мені заправщик сказав :"Не знаю, може в горловину влізло?" Ну я сфотографував табло колонки, табло заправщика і табло касира, записав їхні імена, чим вони були дуже незадоволені
8.00 - виїхали зі Львова, почався дощ
11.30 - доїхали до окружної Новограда-Волинського. Був легенький туман, падав дощ, дорога слизька. На цьому відрізку траси було 4 полоси руху в кожну сторону (2 основних, смуга розгону і смуга гальмування. Напрямки руху розділені 50 см. стовпами, між якими натягнуті троси. Я рухався по лівій основній смузі (фактично третя) з швидкістю десь 100 км/год. По смузі розгону з швидкістю приблизно 30 км./год. рухався "Москвич". Тут раптом з першої смуги він без поворотів, без попередження почав рухатись по діагоналі вліво. Я зразу скинув газ, ще не гальмував, чекаючи, що він збирається робити і по якій смузі збирається рухатись. Перебуваючи в правій основній смузі він не залишився на ній, а рухався далі вліво. Тут я почав гальмувати, стараючись при тому обережно обійти його справа. Машину почало заносити, я зрозумів, що нас зараз розкрутить, тоді взагалі невідомо, куди нас викине, відпустив гальма, вирівняв машину і далі гальмував. Була єдина надія, що машина зупиниться до зіткнення. Догнав я його, коли його зад знаходився на моїй смузі, а перед на смузі гальмування. Тобто його кут відносно мого напрямку руху був десь порядка 15 градусів. Москвич підлетів десь на метр над землею, в повітрі розвернувся майже на 360 градусів вліво і ліг на правий бік на зустрічній смузі, при цьому зніс пару стовпчиків. В Москвичі постраждала тільки старша жінка, яка сиділа ззаду справа (трошки розсікла шкіру на голові, їй медики промили рану і наклеїли пластир). З нашого екіпажу постраждав передній пасажир. Отримав удар коліном через сидіння від заднього пасажира в область правої нирки. Зробили ренген. Несмертельно, просто забій. Я і передній пасажир були прищіпнуті ременями безпеки. Подушки безпеки не спрацювали.
На питання до водія Москвича: "Що ж ти робиш?!", я отримав дуже змістовну відповідь: "А я думав, що встигну проскочити...". Тобто він хотів з 1 смуги проїхати в 4 смугу, і думав, що проскочить.
Зразу набрав 112, викликав швидку і ДАІ. Приїхали через 5 хв. Поки бабулю забрали в лікарню, склали схему ДТП, взяли свідчення, і т.д. Всі ДАІшники, які були (5 чол.) і всі водії, які зупинялись, були на моєму боці. А от коли ми доїхали до поста, намалювався якийсь капіан, якого на початку взагалі не було, так от він вирішив що в цій ситуації винен я, і запропонував мені підписати протокол. Ясно, я відмовився, хоча наші аварійщики (я працюю в СК "Універсальній", машина застрахована там же ж) сказали мені, що для виплати грошей мені не має жодного значення, що буде написано в протоколі. Але якось рука не піднялась написати, що я винен. Цей капітан сказав, що в такому разі потрібно викликати експерта, експертиза буде коштувати 500 грн. Я скав ОК (налякав їжака голою задницею), але оплачуємо експерта наполовину з водієм Москвича. Той грошей не мав, але це не мої проблеми. Приїхав експерт, не дивлячись на машини зайшов в приміщення КПП, де довго говорив з капітаном за закритими дверями, після того дуже задушевно почав мені пояснювати, що навіть не роблячи експертизи, він мені може сказати, що я винен, і мені варто підписати протокол (він навіть не бачив машин!!!). Виявляється, що в нашому складному випадку треба робити не одну експертизу, а дві по 500 грн. Для того, щоб зекономити мені гроші, він навіть не хоче робити експеризу (ви бачили десь експерта, який відмовляється від 1000 грн. за 15 хв. роботи?), а радить мені погодитись, що я не правий. Я сказав, що експертизу робити будемо однозначно, винним я себе не визнаю. Заплатив 500 грн., він мені видав квитанцію. Водієві Москвича виписав рахунок на 500 грн., поскільки в нього не було грошей.
В результаті я отримав довідку з місця ДТП для страхової компанії і квитанцію від експерта на 500 грн.
17.00 - Нарешті виїхали з Новограда-Волинського.
19.00 - Доїхали до Дубно, тут стало зовсім темно, фари розбиті, нічого не видно. Припаркувалися на обочині, включив аварійку, виставив оранжевий проблисковий маячок, відкрили по пляшці "Львівської легенди" і приготувалися до довгого чекання евакуатора.
Витягнув картку Рено-Асистанс, набрав номер, назвав номер своєї карти. Приємна дівчина на другому кінці дроту попросила мого дозволу покласти трубку, щоб вона відзвонила, бо хвилюється за мій стан рахунку на моб. телефоні. :) Тут же ж передзвонила, спитала, чим вони можуть допомогти. На жаль, евакуатор міг приїхати тільки зв Львова, але краще так, ніж ночувати в машині. Ну я описав, де ми знаходимось (правда на мою пропозицію назвати геграфічні координати, вона сказала, що в них немає карти з підтримкою GPS). Вікрили по другій пляшці "Львівської легенди" :storstark:
22.30 - Приїхав евакуатор. На той час ми допили всю "Львівську легенду". Погрузили машину, вирушили на Львів.
2.00 - Приїхали на сервіс Рено, згрузили машину на площадці, де стоять нові машини, розійшлись по домах спати.
16 жовтня
Загнали машину в бокс, приїхав наш аварійний комісар, зробили список пошкоджень. Комісар поїхав, хлопці з Рено дали мені рахунок на запчастини.
Попередньо вийшло на 12100 грн. (це без вартості робіт і вартості грунту, фарби і т.д.)
Приблизний список:
1. Капот
2. Два крила
3. Петлі капота
4. Дві фари
5. Одна протитуманка
6. Бампер
7. Балка передня
8. Панель капота
9. Радіатор
10. Радіатор кондюка
11. Трубка кондюка
12. Датчик гідропідсилювача керма.
13. Коректор фари
14. Ковпак
15. Спинка сидіння пасажира в зборі
Сів в машину, загнав в гараж. І тут нарешті мене попустило після всіх цих подій. Спав з 15.00 до 8.30 наступного дня.
17 жовтня
З страховою все просто. Прийшов, заповнив заяву, написав пояснення про ДТП. Сказали, що завтра перерахують гроші на сервіс Рено. Побачимо завтра. Тільки після отримання грошей сервіс буде замовляти запчастини.
До речі, сьогодні подзонив хлопець з Рено-Асистансу, сказав, що в них був зафіксований дзвінок від мене, спитав як я себе почуваю, чи задоволений я сервісом СТО "Рено", страхової компанії. Говорили 10 хв. Як кажуть, дрібниця, але все одно приємно :)