Щиро співчуваю (ще й автомобіль такого кольору, як у мене )
smyk написав:15 жовтня
На цьому відрізку траси було 4 полоси руху в кожну сторону (2 основних, смуга розгону і смуга гальмування. Напрямки руху розділені 50 см. стовпами, між якими натягнуті троси. Я рухався по лівій основній смузі (фактично третя) з швидкістю десь 100 км/год. По смузі розгону з швидкістю приблизно 30 км./год. рухався "Москвич". Тут раптом з першої смуги він без поворотів, без попередження почав рухатись по діагоналі вліво. Я зразу скинув газ, ще не гальмував, чекаючи, що він збирається робити і по якій смузі збирається рухатись. Перебуваючи в правій основній смузі він не залишився на ній, а рухався далі вліво.......
На питання до водія Москвича: "Що ж ти робиш?!", я отримав дуже змістовну відповідь: "А я думав, що встигну проскочити...". Тобто він хотів з 1 смуги проїхати в 4 смугу, і думав, що проскочить....
В подібній ситуації і я мало не опинився. На відрізку Б.Церква - Жашків аналогічно з розгінної полоси в четверту вирішив проскочити трактор Білорус з прицепом. Ніколи не міг би подумати, що людина в тверезому умі ризикне на тракторі з прицепом проскочити на автостраді перед легковиком. У мене просто вистачило секунд, щоби пригальмувати настільки, щоб він все-таки проїхав. Швидкість була невисокою, а асфальт сухим.
При захисті своїх інтересів потрібно акцентувати увагу на тім, що Москвич - місцевий, і очевидно, виїхав з другорядної праворуч, щоб на полосі гальмування за стовпчиками розвернутися в протилежний Вашому руху бік.
Так що тут пункти ПДР про рух в одному напрямку по паралельних полосах не проходять. Він повинен був пропустити транспорт (Вас) і лише потім виїжджати на трасу. На другій фотографії чітко видно, що це - місце розвороту.
а на 835-й (за нумерацією фотоапарата) - що виїхав з другорядної, що під лісом. Додатковими підтвердженнями може служити прописка водія Москвича (Звідки їздить і куди)
При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
0