Написав оскарження. Відправив, квитанція про відправлення на руках. Прошу юристів прокоментувати
Начальнику відділу УДАІ УМВС України у м. Львові
стосовно постанови ВС № 096635
по справі адмін.порушення від 20.05.09, яку
склав інспектор ДПС Денисюк О.О.
у справі про адміністративне правопорушення,
передбачене ст.122.1 КпАП України,
про адміністративні порушення, положення 283
зазначеного Кодексу
Гриника Михайла Богуславовича
прож. за адресою м. Львів, вул. Веделя, 1, кв. 3
ЗАЯВА
Стосовно зазначеної постанови, що отримав від інспектора ДПС Денисюка О.О., можу у порядку ч.2 ст.14-1 КпАП України повідомити таке:
20 травня 2009 року о 9.30 я рухався на своєму автомобілі марки DACIA Logan 1,4, держ. номер ВС 3884 АО по вул. Кульпарківській в напрямі від центру міста до вул. В. Великого. Я відвозив свою доньку віком 6 років в дошкільний навчальний заклад, який знаходиться по вул. Антоновича, 109а. Тому, доїхавши до перехрестя вулиць Кульпарківської та Антоновича, я на ЗЕЛЕНЕ світло світлофору виїхав на вищезгадане перехрестя з ввімкнутим лівим сигналом повороту, маючи на меті здійснити поворот наліво. При цьому я не порушив вказане в постанові як порушене мною правило дорожнього руху 8.7.3 (проїзд на заборонений сигнал світлофору - червоний), також не порушив правило 16.4 (переді мною не було затору, через який я би був змушений зупинитись на перехрестку) і виконав правило 16.8 (Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді).
Проїхавши перехрестя, я був зупинений інспектором ДПС, який вийшов з особистого автомобіля марки Mersedes Benz, держ. номер 695-91 ВО без відповідного пофарбування і спецсигналів в момент, коли я порівнявся з його автомобілем.
Особистий автомобіль інспектора ДПС був стояв на проїжджій частині з порушенням кількох підпунктів статті 15.9 правил дорожнього руху, а саме:
г) зупинка забороняється на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за вийнятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. До заяви додаю фотографії автомобіля, на якому здійснювалось патрулювання і його місце розташування на проїжджій частині.
Крім того, патрулювання здійснювалося з порушеннями п.12.2 Інструкції про діяльність підрозділів дорожно-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджена наказом МВС від 13.11.2006 N 1111) - нагляд за дорожнім рухом може здійснюватись або відкрито (при пішому патрулюванні або на спецавтомобілях з відповідним пофарбуванням і спецсигналами), таємно (на службових автомобілях без спецпофарбування) – в русі, або змішано. Тобто, стоянка автомобіля без спецпофарбування для фіксації порушень не передбачена. Такий автомобіль може бути використаний тільки в русі. І повинен бути службовим, а не особистим.
Більше того, п.12.3 Інструкції передбачає виключний перелік тактичних способів використання транспортных засобів: рух в транспортному потоці, зупинка патрульного автомобіля в небезпечних по аварійності місцях, і зупинка патрульного автомобіля в місцях його найкращої видимості учасниками руху з пішим пересуванням працівників на дорозі.
Інспектор ДПС, який мене зупинив, не представився. Я був повідомлений про те, що я порушив правило 8.7.3 (проїзд на заборонений сигнал світлофору - червоний), з чим я не погодився і вказав про це у складеному протоколі. Я був запрошений в особистий автомобіль інспектора ДПС, в якому знаходився ще один інспектор ДПС, який також не представився. Моє прохання показати мені службове посвідчення, наряд на патрулювання було проігнороване інспекторами ДПС, хоча вони повинні були представити їх на ознайомлення.
На мої заперечення про законність їхнього патрулювання, а також заперечення мною порушення правила дорожнього руху 8.7.3 інспекторами ДПС як «доказ моєї вини» був представлений відеозапис, знятий побутовим цифровим фотоапаратом Olympus в режимі відео, який є суто допоміжним для фотокамери, і фіксує відео дуже низької роздільної якості, на ньому не вказується час даного відрізку відео. Фотоапарат лежав на передній панелі особистого автомобіля інспекторів ДПС і знімав учасників дорожнього руху. Не кажучи про те, що так званий «доказ» доказом не може бути навіть з огляду на те, що нібито на «моєму» автомобілі на записі не видно ні передніх, ні задніх номерних знаків, з’йомка проводилась ззаду і збоку (не можна визначити реального розташування проїжджаючих автомобілів по відношенню до світлофору), інспектори ДПС, використовуючи особистий побутовий фотоапарат, який, звичайно ж, не має документів про допуск цього типу засобу вимірювальної і фіксуючої техніки до використання в Україні, грубо порушили ч.1 ст. 14-1 КпАП України (До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, притягаються власники (співвласники) транспортних засобів). Крім того, апарат, яким проводилась з’йомка не знімав в автоматичному режимі, а керувався інспекторами ДПС натисканням на кнопку.
Про ці обставини я повідомляю Вас, також про те, що я не порушив ПДД і був зупинений інспектором ДПС, який ніс патрулювання на особистому автомобілі я написав у протоколі про порушення.
На підставі викладеного, а саме:
- Я не порушував правила 8.7.3
- Наряду на патрулювання в даному місці в даний час в інспекторів ДПС не було (як мені повідомили на «гарячій лінії» УДАІ УМВС України у Львівській області – дзвінок зафіксований 20.05.2009 р. о 9.30)
- В будь-якому випадку, патрулювання проводилось з грубими порушеннями (патрулювання на власному автомобілі; порушення 4 правил дорожнього руху при паркуванні власного автомобіля інспекторами ДПС; фіксація дорожнього руху на особистий фотоапарат, який не призначений для цього і не має відповідних документів; з місця, звідки проводилась з’йомка, не можна визначити точного розташування автомобілів відносно світлофору; на представленому мені записі як доказ моєї вини не видно, що порушення сталось; а також не видно, що саме мій автомобіль проїжджав в цьому місці в цей час),
керуючись ч.2 ст.14-1 КпАП України,
ПРОШУ:
Зупинити виконання зазначеної постанови.
„28” травня 2009 р. Гриник М.Б.
0