Re: Холостой ход.
как вариант: у одного из логанов могут быть более засранные свечи
для чистоты эксперимента свечи должны быть одинаковые и новые у обоих......
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Технічна інформація → Холостой ход.
как вариант: у одного из логанов могут быть более засранные свечи
для чистоты эксперимента свечи должны быть одинаковые и новые у обоих......
Vel
На первом логане оборотов было столько же и на новом авто.
Второй логан - новый
Значит так.
Две машины одинаковы - базы
Кондееев нету
Температура двигла и ОЖ тоже равная
Бензин из одного пистолета заправлен.Ну-с?
Моя версия: на одной из машин неправильно откалиброван тахометр. У меня прогретая машина держит ХХ = 750 об/мин
Після регулювання клапанів зауважив, що на ХХ впала витрата палива майже на 100 г/год. Втішився а пізніше глянув на оберти ХХ а вони 700. Після регулювання чистив від бруду дросельний вузол (той що відразу під корпусомфільтра) всю цю требку з двома датчиками (дрсельної заслінки і ще якийсь один, незнаю як називаться, можливо температури вхідного повітря). Так от цей другий датчик відкручував і теж чистив. Можливо під час чстки щось порушив у ньому. Хто що скаже?
ще якийсь один, незнаю як називаться, можливо температури вхідного повітря)
Это датчик положения дроссельной заслонки.
Зря ты его трогал.
а пізніше глянув на оберти ХХ а вони 700
У тебя БК показует обороты ХХ?
Sniff
Та ні, датчик дросельної заслонки я не рухав, це інший датчик, він стоїть дещо нижче. Це або датчик температури повітря або датчик ХХ або датчик розрідження. БК як раз показує оберти ХХ 700. Треба би літературку почитати що це за датчик.
Sniff
Та ні, датчик дросельної заслонки я не рухав, це інший датчик, він стоїть дещо нижче. Це або датчик температури повітря або датчик ХХ або датчик розрідження. БК як раз показує оберти ХХ 700. Треба би літературку почитати що це за датчик.
Регулятор холостого хода вы потрогали, первым делом скиньте клемму с АКБ и обнулите мозги, он в принципе должен сам найти свое положение, разве что немного его подклинивает, тогда его еще раз можно попробовать промыть
Donpedro Какой пробег машины? Этот датчик холостого хода подрабатывается,потом чисть,мой -только замена.
Игорь Петрович1
Пробіг 62т. Вже трішкипрочитав про нього. Було так. Спочатку тряпкою чистив від бруду трубу. Зауважив збоку у заглибині маленьку чорну трубочку, як тепер вже зрозумів це захисна втулка штоку РХХ. Вона вся нечистилась і я викрутив датчик. Почистив ззовні але заувжив що втулка прокручується по осі а потім ще й ззсувається по осі в глибину датчика. Сам шток я не крутив і не переміщував. Алевсе ж таки щось змінилось. Отже або забити і зкинути клему акумулятора і можливо пройде а можливо ще раз викрутити цей датчик і промити аерозолем для промивки карбюраторів. Хоча датчик я добряче відтер. Шток коли оголявся, то було видно що він чистий. Попробуюспочатку перший варіант. Ще питання звідки там могло взятись масло бо цей бруд це наліт суміші масла та пилюки і він починається від дросельної заслінки і до самих вхідних клапанів. До дросельної заслінки чисто. Може трішки пилюки але масла немає.
Donpedro
Была у меня похожая проблема. При чистке я случайно полностью вытащил шток из датчика. Засунув его до упора, поставил датчик на место. Холостые после этого стали более 1500 об/мин. Потом снова снял датчик, вытащил шток по-максимуму и в таком положении устанавливал датчик на место. Всё вернулось к норме. При желании повторить это действо, надо иметь в виду, что сам клапан вытаскивать (запихивать) необходимо очень медленно, не прилагая усилий (во избежание поломки-повреждения штока).
Насчёт масла во впускном тракте: скорее всего его туда "поставляет" система вентиляции картера в виде пара и тумана. Но здесь надо уточнить, глянув схему вентиляции картера.
По поводу пыли-непорядок, надо искать и устранять подсос воздуха мимо фильтра.
запихивать ничего не надо. это дедовский способ достаточно, как советовали выше снять клемку аккума , а потом поставить её на место.
запихивать ничего не надо. это дедовский способ достаточно, как советовали выше снять клемку аккума , а потом поставить её на место.
Снимал, не помогло . Может, мало по времени выждал. Ну, а дедовские способы - самые надёжные способы в мире !
Не помогло - купи новый у дилера или закажи через Максима
Не помогло - купи новый у дилера или закажи через Максима
Так я ж выше написал, что помог другой способ, дешевле долларов на 70 .
Насчёт масла во впускном тракте: скорее всего его туда "поставляет" система вентиляции картера в виде пара и тумана. Но здесь надо уточнить, глянув схему вентиляции картера.
По поводу пыли-непорядок, надо искать и устранять подсос воздуха мимо фильтра.
Якщо б масло було з тракту вентиляції картеру, то масло б було починаючи з корпусу фільтра (там виходить вентиляційна трубка) і до самого двигуна (циліндрів) а так масло починається тільки за дросельною заслінкою. На рахунок пилюки то очевидно це через тріщину в гумовій прокладці між корпусом фільтра і дросельним вузлом http://www.logan.in.ua/forum/gallery/di … bum=lastup
Якщо б масло було з тракту вентиляції картеру, то масло б було починаючи з корпусу фільтра (там виходить вентиляційна трубка) і до самого двигуна (циліндрів) а так масло починається тільки за дросельною заслінкою.
Открою страшную-страшную тайну: там две трубки сапуна.
Одна (потолще) идёт в "кастрюлю", а вторая (потоньше) - в коллектор ниже дроссельного блока.
Вот та, которая потоньше и загаживает коллектор из-за значительно бОльшего среднего разряжения в коллекторе, чем в воздухане.
Sniff
От тепер ясно. Дякую. Ну от щойно ще раз розібрав і промив все очисником карбюратора включно з РХХ. Потім ще зкинув клему. Але нічого не змінилось. ХХ так і залишився на рівні 700 об\хв при чому як без так і з кондиціонером.
Але нічого не змінилось. ХХ так і залишився на рівні 700 об\хв при чому як без так і з кондиціонером.
А ты доселе приборку не разбирал?
Мод просто стрелки выставил неверно?
Попробуй взять заведомо исправный РХХ и хотя бы визуально выставить вылет твоего штока по эталонному РХХ.
Может ЭБУ не может выставить слишком большой нештатный вылет, а небольшой сможет откорректировать.
Ну а если РХХ угроблем окончательно, то, увы, 500-600 грн.
Sniff
От тепер ясно. Дякую. Ну от щойно ще раз розібрав і промив все очисником карбюратора включно з РХХ. Потім ще зкинув клему. Але нічого не змінилось. ХХ так і залишився на рівні 700 об\хв при чому як без так і з кондиціонером.
так датчик снимался или чистили на месте ? Если без снятия то толку как по мне мало. Кстати вычитал что датчик самокалибруется на ходу на скорости более 50 км в час
Кстати вычитал что датчик самокалибруется на ходу на скорости более 50 км в час
Если до этого его брутально не попинали.
добавлю, если вы каким-то чудом разогнали машину с неоткалиброванным датчиком до 50 км в час, и не оглохли/поседели
Датчик (він швидше регулятор ХХ) знімав, витягав з труби. Чистив акуратно, без брутальності. Прокручував тільки захисну чорну пластикову втулку на штоку. Вона як побачив підпружинена і з невеликим зусиллям рухається вздовж штоку в прокручується на ньому. До самого штоку ніяких зусиль не приклаав. Машинку катав після цього бо також читав про необхідність плавного розгону до швидкості >48 км/год. Вирішив що треба прошивку залити з вищими обертами ХХі перед цим для початкової діагностики підключив діагностичний інтерфейс типу ELM (блютусний), завівся і о чудо оберти стали подібними на норму тобто 750 без кондиціонера і 850 з. Втішився. Потім попробував знову і облом 700 з кондиціонером і без. Потім знову завівся і знову все нормалізувалось. Явно якесь заїдання. Буду сподіватись, що розробиться.
Ничего оно не разработается,готовь 500гр.
Sniff
От тепер ясно. Дякую. Ну от щойно ще раз розібрав і промив все очисником карбюратора включно з РХХ. Потім ще зкинув клему. Але нічого не змінилось. ХХ так і залишився на рівні 700 об\хв при чому як без так і з кондиціонером.
Не пробовал повернуть РХХ штоком вверх и хорошенько побрызгать силиконовым спреем?
рхх разбирается! кубик разбирал. вот линк: http://logan-club.ru/forum/viewtopic.ph … 24#p301124
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Технічна інформація → Холостой ход.
Згенеровано за 0.167 секунд(и), виконано 93 запитів