Тема: Logasyk - моя перша автівка та перші враження
Вирішив і я завести бортовичок. Тож коротка історія про купівлю мого Логанчика. Це моє перше авто, досвіду водіння 0,0. По правді дійшов до вибору Логана через обмеженість бюджетних коштів, про що ще не пожалкував. Від кредиту відразу відмовився (іпотечний вже достав) тож з тією сумою, що була на руках міг розраховувати на представника ВАЗу, вітчизняного автопрому, в обличчі Ланоса, все в топовій комплектації, або логан в значно біднішій. Перша позиція відпала після того як із друзями поділився своїми варіантами вибору, тож «тазик з гайками» відразу зайняв останню позицію. Над другим варіантом думав поки не сів за кермо Ланоса. Ріст у мене 1м. 90 см. тому крісло водія відразу було відсунуте до упора, задній пасажир при цьому повинен був розчепірити ноги як на прийомі в гінеколога. Та і це не допомогло мені комфортно почуватись в авто, не кажучи про заднього пасажира. Кермо в прямому сенсі лежало в мене на колінах, щоб вийти з машини, точніше сказати – вилізти, треба було докласти чимало зусиль. Тож перше місце впевнено посів Рено Логан - по-перше, для сім’ї з чотирьох чоловік один з яких ростом 1м. 90см. - це найкраще по габаритах авто, по-друге яка не яка а на 60 відсотків іномарка і по-третє це Рено Логан!
І ось день візиту до автосалону - 1 жовтня 2011 року. Чому так точно помітив дату? Тому, що акція на Логани закінчилась 30 вересня, блін…! В результаті чого я втратив близько 3500 халявних гривень!!! Посидівши в салоні Логасика сім’я остаточно затвердила мій вибір. Обрали другу комплектацію – AMBIANCE, двигун 1,4, з допів: кузов металік та протитуманні фари. Все потягнуло на 95250 грн. Чекали на авто трохи більше 2 місяців, при чому дилер порушив терміни поставки по договору, а менеджер відмовився сплачувати штрафні санкції (70 грн. – дрібничка але все ж 7 літрів пального). Замість цього дали картку постійного клієнта. Не знаю намахали вони мене з цим чи ні, хай буде на їхній совісті. В салоні менеджер запропонувала послуги щодо постановки на облік автівки, які мали обійтись в 4200 грн., від чого я відмовився (відчував що це далеко не безкоштовно, в чому пізніше пересвідчився). Тут же в салоні запропонували встановити задні бризковики, коврики та всіляке талалайство до машинки. Із пропозицій погодився на бризковики. Від ковриків відмовився коли мені в ціну тих ковриків (близько 850 грн. за салонний та багажний) дорахували 26 грн. за, увага!, «встановлення» цих ковриків! Це повний п…ц! Привіт автосалону «Луцьк-експо»! Клієнт купляє за готівку авто, а з нього беруть 26 грн. за встановлення ковриків! Згодом купив коврики через інтернет, які обійшлись в 430 грн…. Так ось, забрали нарешті свого логасика - на спідометрі 3,2 км. На другий день з товаришем в якості інструктора почав обкатувати авто та одночасно вчитись на ньому їздити. Через тиждень вже катався сам та нарешті вирішив поставити Логасика на облік. В суботу приїхав у МРЕВ і тут почалось, хоча ні мені з цим повезло, поставив на облік приблизно за три з половиною години правда заплативши при цьому лівачок 300 грн., так би мовити по знайомству. Правда досі не знаю за що, мабуть за швидкість. Саме більше вразив спосіб передачі цих благодійних коштів. Симпатична панянка у вікеничку попросила покласти до паспорту вказану нею на листочку суму і передати їй. При цьому я в черзі був не сам. Після цього вона елегантно, вже судячи зі всього звичним для неї жестом, витрусила вміст мого аусвайса до себе в шухлядку. Ось і все, вся процедура коштувала мені 3600 грн. Чиста економія в порівнянні із пропозицією салону 600 грн….
Наїздив 1000 км. Зауважень як у водія-чайника практично немає. Єдине що помітив не завжди з першого разу втикається задняя передача.