Re: Бортовой комп из КПК + OBDII адаптер
_AlexSander_
Щоб задіяти іпромку тоді в адаптері повинен стояти мікроконтролер типу PIC або AtMEL.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Бортовой комп из КПК + OBDII адаптер
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
_AlexSander_
Щоб задіяти іпромку тоді в адаптері повинен стояти мікроконтролер типу PIC або AtMEL.
чем дальше, тем ты глубже и не в тему
всё, завязываем
Підозріваю що ти з CLIPом зплутав. Ось посилання на повне пояснення з схемою адаптера (звичайний адаптер на MAX232 тобто COM-OBDII) http://renault-club.by/!/k-line.php.
Donpedro клип тут ни при чем
Donpedro
Не совсем понял ваш пост, вы же сами говорили, что пользуетесь той же схемой, которую привел Саша?
Хотите сказать, что связка этой схемы + готовый переходник ком/юсб работать не будет? Остается еще вопрос где взять сам разъем обд2Вот готовое решение, но стоит дорого http://motorstate.com.ua/-/43-usb-kkl-adaptor.html
Объясните мне пожалуйста кто нибудь принципиальную разницу между K-LINE АДАПТЕРом (25$) http://www.motorstate.com.ua/-/43-usb-kkl-adaptor.html и СКАНЕРом ELM327 v1.4 USB (50$) http://www.motorstate.com.ua/-/13-elm327.html и ELM327 V1.2 OBD 2 USB Interface Scan Tool CAN ISO KWP PWM VPW (US Warehouse) RIG-11484-US http://www.tinydeal.com/ru/elm327-v12-o … 52043.html что купить?
Если я правильно понял между 1 и 2 разница только в жадности продавца
Первые два читают и чистят ошибки только OBD II, т.е. ошибку ABS не покажут
- расчетная нагрузка на двигатель (PID 04 Calculated Load);
- температура охлаждающей жидкости (PID 05 Coolant temperature);
- давление во впускном коллекторе (PID 0B Manifold pressure);
- обороты двигателя
- скорость автомобиля
- угол опережения зажигания
- температура всасываемого воздуха
- положение дроссельной заслонки
- данные с датчика кислорода №1
- данные с датчика кислорода №2
- краткосрочная коррекция подачи топлива
- долгосрочная коррекция подачи топлива
3 - более широкого спектра приборчик
1. Read Codes
2. Erase Codes
3. View Freeze Data
4. Data Stream
•Entire Data List
•Custom Data List
5. Special Tests
•I/M Readiness
•MIL Status
•O2 Sensor Test
•On-board monitor Test
•EVAP System Test
• Vehicle Info
6. Code Lookup
Если я правильно понял между 1 и 2 разница только в жадности продавца
А продавец говорит что разница в количестве поддерживаемых протоколов врёт гат?
Bob3000 написав:Если я правильно понял между 1 и 2 разница только в жадности продавца
А продавец говорит что разница в количестве поддерживаемых протоколов врёт гат?
Если читнуть обе ссылки - протоколы идентичны.
Признайся сам хоть почитал инфу по ссылкам?
P.S. У меня есть такой адаптер (ELM327) только BT, он только с OBD II
инфой оперирует. Может USB вариант обладает бОльшим функционалом.
Может использует кто? А то сейчас навру человеку...
P.P.S. Launch Creader V на eBay скорее всего есть вдвое дешевле...
Признайся сам хоть почитал инфу по ссылкам?
В том то и дело что читал, удивляет инфа от продавца
motorstate.com.ua (13:01:09 12/03/2012)
KKl адаптер работает по двум протоколам, сканматик по 5
В общем, СПАСИБО, я понял что нужно брать третий ELM327 V1.2 OBD 2 USB за 25$ http://www.tinydeal.com/ru/elm327-v12-o … 52043.html
P.P.S. Launch Creader V на eBay скорее всего есть вдвое дешевле...
не доводилось мне никогда покупать на eBay к сожалению
http://www.motorstate.com.ua/-/263--elm … tooth.html
Только я брал в два раза дешевле у китайцев.
Особенность - ждать месяц и мучаться сомнениями, забыть что заказывал, а потом удивиться сюрпризу
Serega®
Різниця між сканером ELM327 і адаптером K-Line(KKL) є принципова. Працюють з ними зовсім різні програмки. І інформацію яку вони видають може різнитись. Все через те, що сканер є інтерпретатором даних ЕБУ. Тобто перекодовує те що видає ЕБУ в більш менш зрозумілий і стандартний вигляд обумовлений специфікацєю ELM327 і певною версією, у Вашому випадку це v1.4. І також він в основному читає дані з ЕБУ, ну ще може стирати помилки. І все. А адаптер є більш низькорівневим девайсом. Він забеспечує тільки узгодження електричних параметрів сигналу а не протоколу. Протоколом командує прога якою ви працюєте. Тобто прога повинна підходити власне для Вашого ЕБУ. Таким макаром можна також чіпувати машини. Для сканера навпаки програмка не повинна знати про модель ЕБУ і машину, за неї це робить сам сканер і к-сть параметрів які він видає як і перелік підтримуваних ЕБУ обумовлений версією прошивки сканера, у Вашому випадку v1.4. підсумовуючи, якщо не хочете чіпувати машину і тільки діагностувати - беріть ELM327, для всіх інших випадків - адаптер. Але з останнім буде дещо важче працювати. І адаптери наскільки знаю всі дротяні, а сканери ще й є бездротяні.
Ще так для інфи. KKL чи 2KL означає, що шина К є двосторонньою, тобто вхід і вихід, а шина L - односторонньою (вихід). Нам цього достітньо. Може бути адаптер 2K2L (KKLL) тобто сигнал L буде двостороннім. Взагалі L існує для пробудження інтерфейсу ЕБУ, тобто ви заявляєте, що будете передавати по інтерфейсу дані для ЕБУ. Ще є шина CAN але в Логанах вона не задіяна, а в основному для VAGa (фолксваген, шкода, ауді, сіат). А Сканер можливо підтримує і K-Line і CAN шини одночасно. А адаптер швидше за все є заточеним тільки під один тип шини.
Если читнуть обе ссылки - протоколы идентичны.
я так понимаю производители авто добавляют свои расширения которые не все проги/приборы умеют считывать.
Ось нарив інфу від оригінального розробника чіпів ELM327. Тут і сам опис чіпу і схеми включення, також описи підтримуваних протоколів і пояснення по командах. В другому файлі перелік команд із привязкою до версії чіпу(остання офіційна версія 1.4b).
http://www.logan.in.ua/forum/gallery/al … 327DSF.pdf
http://www.logan.in.ua/forum/gallery/al … ersion.PDF
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Бортовой комп из КПК + OBDII адаптер
Згенеровано за 0.137 секунд(и), виконано 95 запитів