1

Тема: 200 кілометрів — і без заправки!

Микола Христич розробив автомобіль, який замість пального їздить на... пружині та не має гальм

Микола Христич піднімає капот старенького “Запорожця”, а там замість двигуна внутрішнього згорання — сталева пружина. Діаметр її майже такий, як у запасного колеса. От і все.

Ні, даруйте, ще є редуктор, коробка передач, генератор та акумулятори. Все це з'єднано в єдиний механізм, який працює бездоганно, мов дорогий швейцарський годинник. Але на механічному автомобілі пана Христича сміливо можна ставити клеймо “Made іn Ukraіne”.

— Я експериментую зі своїм авто щонайменше 30 років, — пояснює співрозмовник. — Спочатку розробив спеціальний інжектор, за допомогою якого бензин перетворював на газ. Але ж запаси природних ресурсів не безмежні. Та й екологію ми забруднили до критичної межі. Тому затявся: зроблю механічного легковика. Ідею виношував довго. Ще довше креслив і рахував. Проектів було багато. Але найперспективніший — ось із цією пружиною, до речі, з дамаської сталі.

Принцип роботи простий: запускаю її акумулятором чи механічно — рукояткою. Усе, можна їхати. На скільки вистачає заряду? На 200 кілометрів. А далі пружина “підзаряджається”, точніше — стискається автоматично. Яка швидкість руху автомобіля? Наразі 100 кілометрів за годину. Але може бути і більша — усе залежить від коробки передач.

Український конструктор переконаний, що за механічним двигуном майбутнє. Ще б пак, не треба й грама пального. Натомість cтиснув пружину під капотом — і поїхав куди захотів: хоч до лісу на пікнік чи в Крим до моря. Уявляєте, яка це економія для власника такого автомобіля? Наприклад, із Рівного до Києва і назад майже 800 кілометрів. Скільки б довелося “спалити” грошей на традиційному двигуні? Щонайменше 800 гривень.

— А на “сталевій пружині”, — усміхається конструктор, — ні копійки. Їдеш і не переймаєшся, чи вистачить купюр у гаманці до наступного населеного пункту. За принципом стисненої пружини можуть рухатися і вантажікви, і навіть гелікоптери.

Старенький “Запорожець” заводиться ледь чутно і працює тихенько. Ще мить, і ми вже мчимо вулицями міста назустріч вітру і новій мрії українського умільця. “Ще одна новинка, — ділиться досягненням співрозмовник, — на цьому авто немає гальмівних колодок”. Від такого несподіваного “відкриття” відчуваю, що спина моя враз змокріла. Натомість Микола Христич спокійний.

— Не хвилюйтесь, — усміхається, — гальмівну функцію в автомобілі виконує редуктор. Хочете побачити — як? Будь ласка. Різко натискає на педаль, і “Запорожець” зупиняється, мов укопаний.

Моя перша іномарка - Дачія логан 1.4 base, колір - сірий. пробіг - 109 тис. Установка ГБО 4 (метан).
  0



2

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Читв про це у газеті Експрес, в інтеренеті інформації немає, думаю що цікавий винахід, якщо все це правда

Моя перша іномарка - Дачія логан 1.4 base, колір - сірий. пробіг - 109 тис. Установка ГБО 4 (метан).
  0

3

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

ls7 написав:

цікавий винахід, якщо все це правда

В том-то все и дело!

Будьте внимательны к своим мыслям - они начало поступков. /Лаоцзы/
MCV 1,6+ГБО+ЭСП+БК+ЧТ (by _AlexSander_)
  0

4

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

ls7 написав:

А далі пружина “підзаряджається”, точніше — стискається автоматично

это как ?
Закон сохранения энергии никто не отменял - чтобы отдать энергию, нужную для перемещения запорожца на 200 км, нужно ее где-то взять (пусть даже со 100% КПД) - и рукояткой ее вряд ли можно "накопить" в пружине.

Счастье, это когда тебе все завидуют, а нагадить не могут !!!
FAQ по Dacia Logan (MCV) и по форуму
Как загрузить картинки на форум
Hyundai Accent 2007 1.6 AT
  0

5

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Zevs написав:

это как ?

Как и тормоз - ПЕДАЛЯМИ lol:lol::lol::lol:

Dacia Logan 1.4 Laureate 2006 - был
VW Polo sedan Comfortline 2017.
  0

6

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

фейк все это

Renault Logan 1.5dci ...и просто аватарка...
  0

7

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Скорее всего фейк... Хотя было б здорово, электромотором накрутил пружину , а потом двести километров ездишь. Преимущество - отсутствие электрических аккумуляторов, которые вроде как очень не полезные для окружающей среды.

Logan 1.5 dCi Ambiance
Бортовик: Renault Logan 1.5 dCi после Lanos 1.5
  0

8 Відредаговано ls7 (2012-04-18 15:00:02)

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

та я вот і сам думаю чи це не фейк, і ніби не 1 квітня газета вийшла, НЕЗНАЮ
ось ссилка http://www.volfoto.inf.ua/pagesi/istomi … /200km.htm

Моя перша іномарка - Дачія логан 1.4 base, колір - сірий. пробіг - 109 тис. Установка ГБО 4 (метан).
  0

9 Відредаговано Alik (2012-04-18 16:19:09)

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Взяли-б и схемку кинематическую показали... Но мне думается, все дело в пружине - она   ВОЛШЕБНАЯ... shok
И ВООБЩЕ - эту тему нефтяные магнаты не пропустят!!!

Logan Laureat 1,6 mpi  2006 - був...
Logan Authentique  MCV 1,5 tdi 2017 - зараз...
  0

10

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Весь апрель никому  не верь.Так говорили в моем детстве.

  0

11

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Ну 200 км - это неправдоподобно...  а вот если 10 км - то почему бы и нет.
Идея неплоха, взята из детских игрушек! Никто ж не удивляется заводным машинкам с ключиком..

Ambiance 1.4 фаза1 +фильтр салона +передние ЭСП +парктроник +туманки +решётка "хром" +белая приборка +регистратор +задние стопари
  0

12

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Вот вариант использовать энергию торможения для завода пружины - вполне жизнеспособен. Потом использовать эту энергию для трогания (когда нужен максимальный момент и двигатель работает на повышенных оборотах) - более правдоподобный вариант

Счастье, это когда тебе все завидуют, а нагадить не могут !!!
FAQ по Dacia Logan (MCV) и по форуму
Как загрузить картинки на форум
Hyundai Accent 2007 1.6 AT
  0

13

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Zevs написав:

Закон сохранения энергии никто не отменял

І це - вірно. А машини (ДВЗ, дизель, реактивний двигун, та інше), зі 100% КПД людство ще не винайшло. Навіть енергії зовнішні (сонячна, вітряна), які є дармовими,   не можливо використати на всі 100%. Тим паче,  щоб пружину "напхати" потенційною енергією від акумулятора чи "кривим" стартером треба витратити енергії значно більше, чим вона (пружина) потім віддасть. І віддача цієї накопиченої енергії не буде однаковою в часі, оскільки потенційна енергія буде все зменшуватися і зменшуватися (згадайте дитячу заводну машинку - спочатку котить швидко-швидко, а потім швидкість зменшується). Таким чином, навіть швидкість у цього агрегата не може бути постійною у часі. 
Так що інформація про "чудо" повна маячня.:imho:

Пока-пока.:D

ВАЗ, BMW, Wartburg, Volkswagen, LOGAN, EMGRAND ... далі буде (?)
  0

14

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Колись читав досить грунтовну працю з питання руху автомобіля за рахунок потенціальної (накопиченої) механічної енергії.
Найперспективнішим є - гіроскопи, які розкручуються до неймовірних швидкостей.
Але пружина - то ДС (дитячий садок).

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  0

15

Re: 200 кілометрів — і без заправки!

Не, ну а чё? Если к пружине пристроен хороший редуктор с маятником (как в часах)
то вполне себе проедет 200 километров на пружинке.
Но за 200 дней.

Sich regen bringt Segen
  0