Re: Румунська славута 1.4 амбіанс
да, ставив сам, там роботи на 20 хвилин. на рахунок сліплю чі ні - ще не знаю. вчора ніхто не моргав, сьогодні буду перевірять )
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Румунська славута 1.4 амбіанс
Сторінки Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
да, ставив сам, там роботи на 20 хвилин. на рахунок сліплю чі ні - ще не знаю. вчора ніхто не моргав, сьогодні буду перевірять )
трохи покатався ввечері. світить звичайно кльово, але є нюанси.
мабуть що їздив і таки всіх сліпив - по місту ніхто не моргав, виїхав за місто - моргать почали всі. опустив коректором наполовину то вроді перестали. з дальнім - теж цікаво - ніфіга не видно дороги, світить тупо в небо, дорогу стає видно лише якщо опустити коректором фари зовсім вниз.
в общім треба ще гратись - настраювать. поїду сьогодні на стенд.
якшо на стенді нормально не настрою - зніму нафік і буду далі їздить з найт брейкерами
santhe
Так на стенд обов'язково треба було їхати, там лампочки ж інші, відповідно їх треба нормально настроїти.
Поїхав до камрада на стенд. Довго грались, але нормально настроїти пучок так і не вийшло. Не пристосований таки бричкоотражатєль для простого ксєнону, так шо зняв його взагалі. Буду думать про лінзи. Але ж блін з простим ксєноном за кордон можна було б їздить - переставив лампи да і всьо, а з лінзами - прийдеться куплять запасні фари. Бо з лінзами на кордоні буде "пан, з повротем"
саня, то лампы надо нормальные. тогда и пучёк будет
встановив доводчік стьокол. самий простий, на два вікна, без всяких інтєлєктуальних функцій
в процесі установки вияснилось шо скляк концевик капоту. тра шукать.
скляк концевик капоту. тра шукать.
А я свой выбросил, и не парюсь. Кто туда полезет
сьогодні покрутили слалом з місцевим автоклубом. зайняв перше місце. але є й хрєнова новина - відчув що буксує зчеплення. в звичайних режимах не відчував того, а зараз - кинув пєдаль, а колеса в букс ніяк не зірвать, просто потихеньку набирає хід. в общім треба мінять. а вже десь і стойки на подході :-(. пічаль в общім.
до речі проїхався на днях на славутці. все таки до хорошого звикаєш дуже бистро :-)
які б не були в мене світлі почуття до моєї першої машинки що мене ні разу не підводила, але зараз якось незрозуміло як я на ній відїздив 3.5 роки і майже 70 тищ
до речі проїхався на днях на славутці. все таки до хорошого звикаєш дуже бистро :-)
які б не були в мене світлі почуття до моєї першої машинки що мене ні разу не підводила, але зараз якось незрозуміло як я на ній відїздив 3.5 роки і майже 70 тищ
дійсно, після Логана в Славуті зусилля на рулі як у вантажівки, педалі дубові, ручка КП туга і т.д. Але за свої гроші нормальна була мафинка. Сам відїздив на ній 6 років.
знов крутили слалом з місцевим автоклубом. знов перше місце
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zLntFwCqg9A[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dHfm0VGPTH0[/youtube]
з.і. відєо видно чі ні, чі то в мене шось глючить?
Ох(ні фіга собі)єнно видно.
santhe
все ок
ще парочка:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tCtEZQq_ … r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3ZgecTVD … r_embedded[/youtube]
новий повністю випуск.
колєктор 4-2-1, обмотаний термотековським термобінтом, вся трасса 51 мм., резонатор руд, трьохкамерний глушник руд.
звучить дуже гарно і в принципі не так вже й голосно. оцінювать чі кращє стала їхать поки що не можу - дуже заважає сморід спєкающогося термобінта :D
то пусто то пусто а то в дамки... знайомі таки знайшли мені в польщі 1.6 16 клапанний, будуть везти. буду виставлять равнодлінний колєктор на продаж, на той двіжок він не підійде
знайомі таки знайшли мені в польщі 1.6 16 клапанний,
"Ракету" будеш делать??
santhe
В Львові мені мужик на розборці пропонував 16 клапанний мотор від європецйя поставити...
santhe написав:знайомі таки знайшли мені в польщі 1.6 16 клапанний,
"Ракету" будеш делать??
є така мисля. вентильовані гальма і комплєкт армованих шлангів вже їде.
в україні потрібного я не знайшов, мєгановський не канає - там електродросєль і купа гєморою з "вживленням" електрики. мені знайшли саме логановський к4м 690
мені знайшли саме логановський к4м 690
Мені пропонували саме Логановський.
Мотор + коробка + гідрак + кондюк (тільки встановлення) = 2000$
Все твоє тобі віддають назад.
santhe написав:мені знайшли саме логановський к4м 690
Мені пропонували саме Логановський.
Мотор + коробка + гідрак + кондюк (тільки встановлення) = 2000$
Все твоє тобі віддають назад.
якщо встановлення входить в цю суму - треба було ставить не думаючі
якщо встановлення входить в цю суму - треба було ставить не думаючі
по моєму входило, але 100% не даю. а як бути з мєнтами, проблем не буде з номером мотора?
santhe написав:якщо встановлення входить в цю суму - треба було ставить не думаючі
по моєму входило, але 100% не даю. а як бути з мєнтами, проблем не буде з номером мотора?
ти ж знаєш нашу країну... два роки назад вписання в тєхпаспорт 2-літрового двіжка з калібри в авео обійшлось якщо не ізмєняє мені память в 300 чі 350 баксів. це з висновокм інстітута, з усім-усім в общім. під ключ
ти ж знаєш нашу країну
а виїзд за кордон?
Сторінки Назад 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Румунська славута 1.4 амбіанс
Згенеровано за 0.284 секунд(и), виконано 95 запитів