bravo написав:один раз в 2-3 місяця 5 літрів оцту, на саме довге прання без замочування (хлопок, біле-грубе) і на максимальну температуру.
bravo написав:Після оцту обов`язково почисти фільтр насоса
grinder написав:И не выбрасывай. Я поддался уговорам жены отдал старый сименс, он до сих пор фурычит
OKurylyshyn написав:Чи потрібно після цього промивати систему
Після кі`ятіння оту, пашина сама себе прополоще декілька раз.
Rothmanz написав:Когда в своей машинке менял сгоревший ТЭН, углубление в баке под ТЭН-ом было полностью заполнено отвалившейся накипью.
Evgenий написав:так сам тен в нем был чистый, но по "макушку" засыпан чешуйками накипи (из за чего и сгорел).
Накип сам відвалюється рідко (коли вже великий шар), тільки коли Ви висмикуєте тен, накип облітає з нього, а Ви думаєте,що він сам "лускою" напівкруглою відколовся.
Основна гадость від накипу проходить з теном. Накип має низьку теплопровідність. Від чого покритий накипом тен, гріє до певної температури воду довше, за чистий без накипу тен. В наслідок, ресурс тена зменьшується (інколи в декілька раз) і ваша машина споживає набагато більше енегії, а ніж заявлено вирибником.
Evgenий написав:отваливаются и благополучно водой вымываются?
Після прання з оцтом.
Evgenий написав:Так на самом ли деле кислота
bravo написал:
помякшує гумові деталі в ній (відновлюється еластичність)
Сомневаюсь однако.
Відступлю від теми і розкажу, що розказували старі люди... В савдеповські часи, коли був дифіцит на все, в книжках дла автомайстрів писали, що можна на деякий час відновити старі гумові сальники, прокип`ятивши їх в розчині з води і оцту.
Тепер по темі. Я не хімик, тому розповідаю з власного досвіду
.
regulator написав:казав раз в місяць-два 200 грам лимонної кислоти і запустити на гаряче прання(~90 градусів), і можна ніяких калгонів не лити.
Але казав, що НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЛИТИ ОЦЕТ.
Чув дзвін, але не знає, де він.
Оцет виготовляють з оцтової кислоти, яка в киплячій воді пралки, приносить той самий результат, що і лимонна кислота.
І ще, власними руками виварював ущільнювальну гуму з пралок в оцті, і не одноразово. До кип`ятіння: резина тверда, покрита тонкими пластинами накипу- ніби вся в тріщинах, деформована. Після кип`ятіння: гума прийняла свою справжню форму, накип і тріщини зникли, а сама резина стала мяка і еластична з гарним, свіжим кольором. По довговічності - більше 7ми років тому виварював першу свою гуму, працює і досі.
Rothmanz написав:Поставьте на вход машинки либо смягчитель воды химический, либо магнитный, для успокоения.
Помякшувальні фільтри з сілью або магнітні, вапно з води не забирають. Накип утворюється в машині під час термообробки води, тобто нагріванні. І інтенсивно осідає на тенові.
OZZY написав:в стиралке не так просто заглянуть что там и как
Можна, ліхтатем посвітити в барабан на дно, тен там - там все видно через соти. І другий спосіб, відкрутити фільтр насоса, як що стінки фільтра і його корпуса - куда він вкручується - грязні, значить і вся машина грязна.
Тут описано все вірно, крім одного моменту, і дуже рішального моменту. Певний час машина попрацює, але через пару місяців, чоловік знову буде з нею тренуватися. Да перша ціна дуже близька до істини... Друга ціна безсоромно зивишена.
І перед тім, як варити "суп з тена", чудак даже не провірив його тестером: Може він і цілий, але вже "пробитий", тоді жити йому пару місяців. Потім знову подвійний "труд".
Всім удачі.
Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
0