RED написав:regulator
Давай же подробности: комплектация, цена и т.д. storstark
Ну розказувати можна дуже багато. Я тут не в одній гілці вже нафлудив про вибір нового авто. Одним словом Юра(Mekena) мабуть підтвердить що вибір зробити дуже важко. Орієнтувався спочатку на ціну до 20к уо, потім зрозумів, що за нормальну комплектацію авто доведеться заплатити ~25k вічнозелених.
Джетта завжди подобалася, але чомусь завжди виглядала якоюсь захмарно дорогою.
Спочатку придивлявся до Сітроена С4, але окрім гарного дизайну більше в ньому нічого хорошого не було. Двигун, по відгуках, слабкуватий, ще й балка ззаду.
Потім придивлявся до Пижика 308СВ, але щось в ньому було не те.. ну не лежала до нього душа.
Була думка про якийсь міський кросовер, але повний привід починався з 28к, а їхати нормально починало авто з 2-х літрів... Якось до розходу в 12-13 літрів по місту звикати не хотілося.
Потім зваживши всі за і проти зупинився на виборі між октавією А5 і оновленим Рено Флюенс. Октавія виглядала дуже практичною і вигідною покупкою, але її знімали з виробництва і хоча менеджер казав, що до літа її ще продаватимуть, проте з комплектаціями елеганс були перебої та ще й тест драйву в них не було.
З флюенсом була інша проблема, поперше він лише появився і ціни на нього були явно завищеними(ближче до осені природньо їх знизять). Я катався(тест-драйв) на 1,6 з варіатором і скажу чесно мені сподобалась звязка двигун-варіатор, але не сподобалося все решта: налаштування підвіски, настройки руля(надто повітряний). Не подобався мені особисто дилер Рено, за вісім років я вже добре знав що це за овоч і з чим його їсти. Плюс цінники на ТО Флюенса були явно аж занадто завищеними(ТО логана*2 а то й на 3) але я плавно схилявся до того, що доведеться обрати флюенс.... десь там далеко.... літом...
А тут раптом друзі запропонували мені поїхати на Вольксваген... на тест драйв джетти. Скажу чесно їхав туди з думкою про цінник на неї в 30к+.
Але за покататися гроші ніхто не бере.
Каталися ми 4-ро чоловіків середньої вагової категорії і одна дівчина-менеджер автосалону, на джетті 1,4 150 коней(турбіна+компресор) на ДСГ.
Чесно - я був шокований тим як вона класно їде.(Хто не вірить - не пожалійте свого часу та спробуйте самі.) Спочатку поганяли по трасі, потім прокаталися по грунтовій дорозі. Одним словом по їзді зауважень немає. Кліренс авто - 170мм - мені підходило. Багажник - 510л - теж нормально.
коли приїхали, менеджер сказала що зараз знижки на модельний ряд 2012року 1,5 к у.о. і версію з трошки слабшим двигуном 1,4(тільки турбіна) на механіці можна купити за ~25200 у.о.
я ще спробував покататися на саме такому авто і поїхав . Але цілий день мені вона з голови не вилазила... Машина була класна.
Зваживши всі за і проти я прийшов додому, порадився вирішив її брати. В машині, по відгуках власників, теж були свої проблеми, але в порівнянні з іншими вона мені подобалась і це було головне.
На другий день приїхав в салон замовив авто, вніс завдаток і тепер чекаю поки його доставлять в салон(2 тижні).
Покупець на мій логан знайшовся за 5 днів після подачі оголошення. Ціна була адекватна. Авто йому підходило.
Стосовно комплектації моєї джетти:
комплектація Прайд, впринципі все те, що я й хотів:
- АБС, ЕСП, АСР...
-двохзонна кліма
-електропідсилювач руля зі зміною зусиль в залежності від швидкості
- шкіряний руль і важіль КПП
- омивачі фар
- підігрів сидінь
- підігрів форсунок омивачів скла
- електродзеркала
-датчик дощу/світла дзеркало з еллектрохромним покриттям
- легкосплавні диски
ну і плюс всякі дрібнички.
Немає мультируля, парктроніка, круїзконтроля шкода... але для мене це не головне і я вже взнав. що при потребі це все можна докупити, а значить буде чим зайнятись....
Будуть питання - пишіть:)
VW Jetta NF 1,4 122hp МКП темносіра мексиканочка
0