Re: Emgrand X7 убийца Renault Duster
как дела в этой теме уже убили дастер ?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Emgrand X7 убийца Renault Duster
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
как дела в этой теме уже убили дастер ?
как дела в этой теме уже убили дастер ?
дастер был, есть, и будет
А ресурс самого Emgrand X7 под вопросом как в лоторее
ну что, целуйте ноги турецкому (читай китайскому) паше!
Новый кроссовер Geely X7 подтвердил безопасность конструкции во время краш-тестов
Значимым достижением Geely X7 стало получение наивысшего результата на краш-тестах C-NCAP С - 5+. Нужно отметить, что с 1 июля 2012 года C-NCAP проводит краш-тесты по новым, более высоким стандартам безопасности автомобилей, еще более адаптированным под европейскую программу EuroNCAP. Поэтому столь значительные результаты Geely X7 вдвойне заслуживают уважения.
http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=27810
для скептиков - вот НОВЫЕ правила C-NCAP 2012 года
Comparing with C-NCAP Management Regulation (2006 edition) and C-NCAP Management Regulation (2009 edition), C-NCAP Management Regulation (2012 edition) is improved both on scoring method and test items. The main differences of C-NCAP Management Regulation (2012 edition) and C-NCAP
Management Regulation (2009 edition) are shown as below:
- Evaluation qualification on dummy in rear row, namely for the adult female dummy in the rear row in three impact tests, the scores is given according to the parameters of each dummy, with maximum score of 2 points.
- The test speed of frontal impact test against deformable barrier with 40% overlapping is changed from 56 (+1/-1) km/h into 64 (+1/-1) km/h.
- Adding the test on neck protection after low-speed collision (whiplash test), the score of 4 points is given.
- Adding the adding score of 1 point on automotive electronic stability control (ESC);
- The total score of 51 is changed into 62 points, and the star rating is amended accordingly.
- Improving the relevant content of Chapter 2 Operation management.
- Modifying the relevant paragraphs concerning with above amendment.
C-NCAP Management Regulation (2012 edition) will be carried out on July 1st of 2012.
http://www.c-ncap.org.cn/c-ncap_en/ep/2012english.pdf
Я вижу что, Вы их(ноги) уже давно поцеловали.
Я вижу что, Вы их(ноги) уже давно поцеловали.
да, и Вы тоже
если НЕ, то выбросьте комп, телефон, телевизор, трусы, майку и прочие запчасти
судячи з інфи офсайту джилі ціни на новий емгранд ікс 7 доволи приємні, але чомусь не згадується нічого про повний привід.
http://geely.ua/geely-emgrand-x7.html
Значить буде аналог чері тігго.
Особисто для мене не зовсім зрозуміло суть кросовера без повного приводу. Але в кожного може бути своя точка зору.
Особисто для мене не зовсім зрозуміло суть кросовера без повного приводу.
а все кросоверы есть без полного, суть - клиренс...
Но говорят, он не оцинкован и без антикор-защиты...
а все кросоверы есть без полного, суть - клиренс...
ну віскомуфта це ж повний привід, що підключається при потребі.
Особисто в мене найбільше сміху викликаютьс так звані кросовери, що зимою не можуть заїхати на гірку - так і хочеться вийти похлопати дружньо по плечі і сказати "ну що, на кросовер грошей хватило а на паовний привід ні".
P.S. а кліренс і в логані нівроку, тільки це трошки інший автомобіль.
ну віскомуфта це ж повний привід, що підключається при потребі.
Kia Sportage 2.0 MT base (2WD) ?
А на горку - если одеть в зимнюю резину, думаю выедет...
Kia Sportage 2.0 MT base (2WD) ?
А на горку - если одеть в зимнюю резину, думаю выедет...
так дійсно є кросовери без повного приводу, але в більшості з них обовязково є комплектація з 4*4. Логіка така: є бабло - бери, нема - їздь без 4*4.
а стосовно зимової резини то вся перевага 4*4 в тому, що зимою можна під горку і з місця рушити а не лише накатом. А зимова гума - це в наш час товар першої необхідності зимою.
regulator Як там Джетта поживає?
mekena
все супер. особливо радує витрата пального(8- місто 6 - траса).
А найбільше тішить ціна, за якою я встиг її купити.
ціни на новий емгранд ікс 7 доволи приємні, але чомусь не згадується нічого про повний привід.
думаю, что с полным приводом набросить нуно 10-20 т грн - выходим на цены 148 - 158 т грн за базовую модель
та, что 2.4АТ вообще может выскочить за 180т грн
думаю, что они, как и создатели дастера, специально уродуют/разкомплектовывают автомобиль в угоду цене
думаю, что с полным приводом набросить нуно 10-20 т грн - выходим на цены 148 - 158 т грн за базовую модель
як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
Раз 4*4 в таке авто не поставили, значить чимось вони все-таки керувалися. Будемо сподіватися, що колись в Україну поставлятимуться такі автомобілі з повним приводом.
як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
дивлячись на продажі Сандеро ми бачимо, зокрема, що саме ця модель суцільно передньопривідна, та майже ніколи не отримає 4х4, покупці цінують її власними грошима
хіба це не привід виводити Емгранд в комплектації 4х2 ?
regulator написал:
як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
дивлячись на продажі Сандеро ми бачимо, зокрема, що саме ця модель суцільно передньопривідна, та майже ніколи не отримає 4х4, покупці цінують її власними грошима
хіба це не привід виводити Емгранд в комплектації 4х2 ?
Отредактированно BOIL (Сегодня 12:02:37)
Якщо мова йде про сандеро степвей - то це скоріше конкурент МК Кросс, ніж емгранд Х7.
Якщо уважно придивитися до форми кузова то можна побачити суттєву різницю між сандеро степвей і Дастером(перший без опції 4*4 другий з опцією). Логічно було б з косс МК та Емграндом Х7 зробити по аналогії.
Якщо уважно придивитися до форми кузова
Наступні два зображення виключно для того що саме форми кузова мають належність до деяких класів авто одночасно
Головне питання в обладнанні підвісу колес та тощо
Наступні два зображення виключно для того що саме форми кузова мають належність до деяких класів авто одночасно
Формы кузова как и класс разный
скорее похож на Toyota Rav 4 старого образца
Формы кузова как и класс разный
я понял Ваше мнение
остаюсь при своем
BOIL написав:думаю, что с полным приводом набросить нуно 10-20 т грн - выходим на цены 148 - 158 т грн за базовую модель
як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
Раз 4*4 в таке авто не поставили, значить чимось вони все-таки керувалися. Будемо сподіватися, що колись в Україну поставлятимуться такі автомобілі з повним приводом.
А мені здається що в нашій державі більшість купують такого класа автомобілі більше для випендрьожу ніж для повноцінного використання повного приводу, більшість з них ніколи не зїзджають з асфальту. А їздять типу дивіться яка могутня у мене машина, короче компенсація комплексу наполеона ІМХО.
regulator написав:BOIL написав:думаю, что с полным приводом набросить нуно 10-20 т грн - выходим на цены 148 - 158 т грн за базовую модель
як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
Раз 4*4 в таке авто не поставили, значить чимось вони все-таки керувалися. Будемо сподіватися, що колись в Україну поставлятимуться такі автомобілі з повним приводом.А мені здається що в нашій державі більшість купують такого класа автомобілі більше для випендрьожу ніж для повноцінного використання повного приводу, більшість з них ніколи не зїзджають з асфальту. А їздять типу дивіться яка могутня у мене машина, короче компенсація комплексу наполеона ІМХО.
А Вы попробуйте на 4х4 зимой поездить, а потом скажите свое мнение.
А Вы попробуйте на 4х4 зимой поездить, а потом скажите свое мнение.
все-таки есть недостатки у 4х4?
поделитесь, пожалуйста, своим мнением
maple написав:regulator написав:як на мене то повний привід це саме те для чого купується таке авто, але, знову ж таки, не мені їх судити.
Раз 4*4 в таке авто не поставили, значить чимось вони все-таки керувалися. Будемо сподіватися, що колись в Україну поставлятимуться такі автомобілі з повним приводом.А мені здається що в нашій державі більшість купують такого класа автомобілі більше для випендрьожу ніж для повноцінного використання повного приводу, більшість з них ніколи не зїзджають з асфальту. А їздять типу дивіться яка могутня у мене машина, короче компенсація комплексу наполеона ІМХО.
А Вы попробуйте на 4х4 зимой поездить, а потом скажите свое мнение.
Зимой да, согласен, тестил Land Cruiser Prado, но не все же зимы у нас как в марте этого года . Я имею ввиду что при покупке такого класса авто, для большинства не 4х4 решающий фактор, а фактор статуса. Каждая 5 проданная машина в Украине внедорожник, но это же не значит что у нас в стране столько джиперов.
А Вы попробуйте на 4х4 зимой поездить, а потом скажите свое мнение.
мій кум має кросовер міцик аутлендер ХЛ. зимою для проби стали під невеликим ухилом. Зупинились. увімкнули 2ВД - погазували - не їде.
Увімкнули 4ВД - рушили як по сухій дорозі.
Висновки напрошуються самі по собі.
ПЕТРО написав:А Вы попробуйте на 4х4 зимой поездить, а потом скажите свое мнение.
мій кум має кросовер міцик аутлендер ХЛ. зимою для проби стали під невеликим ухилом. Зупинились. увімкнули 2ВД - погазували - не їде.
Увімкнули 4ВД - рушили як по сухій дорозі.Висновки напрошуються самі по собі.
Возможно, у Вас местность сильно пересечена - там, без сомнения, 4х4 нужно, причем круглогодично
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Emgrand X7 убийца Renault Duster
Згенеровано за 0.182 секунд(и), виконано 90 запитів