Re: ГБО на МСВ...
У моего знакомого на Черато стояло BRC,расход был больше чем у меня
Может двигатель 2.0 или стиль езды другой.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
У моего знакомого на Черато стояло BRC,расход был больше чем у меня
Может двигатель 2.0 или стиль езды другой.
Тому є декілька питань:
1. Який блок управління ставити? Читав Стаг-4 має більшу витрату палива у порівнянні з іншими до 40%. Там ніби\ опція автоматичного налаштування газ/бензин і більшість майстрів нею користуються.
2. Який максимальний балон можна впхнути замість запаски на MCV?
3. Із за якості газу підключення краще виконувати пластмасовими шлангами замість мідних трубок. Так?
4. Форсунки Hanna чи Valtec? В чому різниця?
5. Зустрічав інформацію про розташування форсунок (вертикально/горизонтально). Як краще і в чому суть?
1.Стаг мабуть найпоширеніший, тобто з обслугою проблем жодних. Автокалібровка є у всіх, тільки дехто з майстрів цим і завершує, а в ідеалі це тільки початок. Щодо палива наразі довів до 10,5л на100. Знайомий МСV жре бензи 10л - куди вже менше.
2. Маю тор 42л.
3. Ніби так, та в мене мідь. Працює.
4. Hana круто, але дорого. На наш древній тихохідний двиг вистачить і Valtec (сам на таких 120ткм вдарив до заміни), хоча OMVL точніше лиють, але чутливіші до бруду.
5. Бажано вертикально - менше бруд затримується і ніби менший знос плунжера. Але треба і якнайкоротші шланги від форс до колектора, а так виходить хіба лежачи. Мої лежачи теж незле виїхали - знос плунжера непомітний, так що нові також положив.
Раджу полистати Carhelp форум по ГБО.
Щодо палива наразі довів до 10,5л на100.
Це шось дуже багато.
Valtec (сам на таких 120ткм вдарив до заміни)
Яка причина заміни?
Це шось дуже багато.
Да нет,для зимы это вполне нормальный расход,или вы думаете,что машина с двигателем 1.6, на газу потребляет 5 литров?
Серинький написав:Це шось дуже багато.
Да нет,для зимы это вполне нормальный расход,или вы думаете,что машина с двигателем 1.6, на газу потребляет 5 литров?
Для МЦВ нормана! Две недели назад при -25 + нечищенные дороги получил расход 12,5. Ща потеплело и норма для моей автивки 10,2.
Да нет,для зимы это вполне нормальный расход,или вы думаете,что машина с двигателем 1.6, на газу потребляет 5 литров?
До зимы расход был 7,5-7,8 и даже до 8 доходило. Но с холодами несколько раз подряд получил расход 7,3 газа +0,5 бензина. МСВ база. Расход по чекам. Баллон 54 литра, задувают где-то 48-49 литров, хватает за 600 км. Кстати не рекомендую присматриваться к ГБО с позиции чтобы расход был поменьше. Норма для ГБО 10-15% больше чем на бензине. Уменьшать расход ниже этой пропорции очень не рекомендуют чтобы не подпортить двигатель.
При сьогоднішній ціні палива розглядаю варіант встановлення ГБО.
Я вже повернув 7600 грн за ГБО й тепер пішла економія. Рекомендую не економити на ГБО. Якщо кваліфікований майстер знаходиться не біля дому, краще до нього їздити на ТО раз на 15 тисяч аніж поставити устаткування біля дому та не вилазити з СТО. В першу чергу знайти кваліфікованого майстра а потім можна підбирати марку ГБО. Я б переймався в першу чергу безпекою ГБО, тому треба ставити мультиклапан класу А та й взагалі усі засоби, що дозволяють збільшити безпечність використання ГБО. ІМХО
Кстати не рекомендую присматриваться к ГБО с позиции чтобы расход был поменьше.
Згоден, але в тебе розхід маленький. Знаю про твій економний стиль їзди, але як зрозуміти, що ти не шкодиш двигуну?
Норма для ГБО 10-15%
тобто по картам потрібно виставити на 10-15% більше ( 1.1 по співвідношенню до бензину)?
Я вже повернув 7600 грн за ГБО
Скільки пройшов на установці?
але як зрозуміти, що ти не шкодиш двигуну?
Мабуть у кожного виробника ГБО 4-го покоління є своя стратегія захисту двигуна а точніше клапанів. Суміщення карт бензину і газу вже йде з пропорціями, які не збіднюють суміш. А саме збіднена суміш перегріває клапани. На ГБО пройшов 20 тис
rk03 написав:Щодо палива наразі довів до 10,5л на100.
Це шось дуже багато.
rk03 написав:Valtec (сам на таких 120ткм вдарив до заміни)
Яка причина заміни?
10,5 багато? Я ж кажу, за схожих умов MCV з холодильником жре 10.
Причина заміни - стільки не живуть взагалі. Полистай нет. Valtek30 перебирають після 40-50ткм.
До зимы расход был 7,5-7,8 и даже до 8 доходило. Но с холодами несколько раз подряд получил расход 7,3 газа +0,5 бензина. МСВ база. Расход по чекам. Норма для ГБО 10-15% больше чем на бензине. Уменьшать расход ниже этой пропорции очень не рекомендуют чтобы не подпортить двигатель.
Якщо міряємось розходом газу, то варто ще помірятись температурою переходу на газ (в мене 37С редуктора, тобто вкл-ться газ і за 2хв появляються перші 2палки приборки), ну і режимом їзди(всередньому поїздка 15км за 30хв).
Нарахунок зменшення розходу газу взимку - довше прогріваємо на бензі і на ній же проїжджаємо якийсь кусок шляху. Ось і економія газу.
Valtek30 перебирають після 40-50ткм.
Тоді краще їх небрати...
тому треба ставити мультиклапан класу А та й взагалі усі засоби, що дозволяють збільшити безпечність
Що ще потрібно ставити і на які деталі краще звертати увагу?
У СТАГ-4 є можливість вприскувати бензину після обертів 3300?
RUNO, після певних обертів БРСі довприскує бензин чи взагалі переходить на нього?
після певних обертів БРСі довприскує бензин чи взагалі переходить на нього?
любое ГБо в мозгах можно настроить на довпрыск...
Я отключил себе довпрыск после 4 тыс., т.к. не кручу столько...
mekena, після 4000 йде на бензині чи на газу? З яких обертів йде довприск?
RUNO написав:Норма для ГБО 10-15%
тобто по картам потрібно виставити на 10-15% більше ( 1.1 по співвідношенню до бензину)?
Мається на увазі розхід газу +10-15%. Карти повинні співпасти.
У СТАГ-4 є можливість вприскувати бензину після обертів 3300?
Не плутай довприск (один вприск бензи на кілька вприсків газу) і перехід на бенз. Перехід на бенз (собі виставив4,5т об) на високих обертах потрібен по причині повільнішого горіння газу, щоб не догорав при відкритих вип клапанах.
після 4000 йде на бензині чи на газу? З яких обертів йде довприск?
как выставят, так и будет. У меня было после 4 тыс., но довпрыск шел чуть раньше (заметил на трассе расход бенза), поэтому попросил установщика совсем отключить эту функцию... Но я, если по трассе, в основном кручу не более 3500 тыс. Редко, когда до 4 тыс. на обгоне.
RUNO, зустрічалась інформація, що БРСі замінює варіатор. Спростуй/ підтверди.
довпрыск шел чуть раньше (заметил на трассе расход бенза)
Юра, а мозги які? І як вичислив розхід бензи?
Юра, а мозги які? І як вичислив розхід бензи?
Мозги польские. Ехал в обычном режиме по ртрассе не больше 120 км/ч, это до 3500 оборотов, и заметил, что лампа резерва топлива загорелась. При этом и газ горит индикаторы... Понял, что бенз с газом расходуется.
Поехал к установщикам, глянули по компу, стоит переход на бенз (довпрыск) на 4 тыс. по умолчанию. Короче, говорю лучше на фиг отключите. Я двиг и так не кручу. Отключили (сняли галку с функции) и теперь все ок.
Мозги польские. Ехал в обычном режиме по ртрассе не больше 120 км/ч, это до 3500 оборотов, и заметил, что лампа резерва топлива загорелась.
Zenit первый?
Zenit первый?
Нет, другие. Все остальное оборудование итальянское, баллон турецкий. Солянка....
rk03 написав:Юра, а мозги які? І як вичислив розхід бензи?
Мозги польские. Ехал в обычном режиме по ртрассе не больше 120 км/ч, это до 3500 оборотов, и заметил, что лампа резерва топлива загорелась. При этом и газ горит индикаторы... Понял, что бенз с газом расходуется.
Поехал к установщикам, глянули по компу, стоит переход на бенз (довпрыск) на 4 тыс. по умолчанию. Короче, говорю лучше на фиг отключите. Я двиг и так не кручу. Отключили (сняли галку с функции) и теперь все ок.
на сколько я знаю, это спецом что бы клапана не погорели. Если в крым по серпантину собираешься летом, то хочешь не хочешь а больше 4тыщ крутить прийдётся.
Если в крым по серпантину собираешься летом, то хочешь не хочешь а больше 4тыщ крутить прийдётся.
там на крайняк газ можно отключить...
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Згенеровано за 0.172 секунд(и), виконано 92 запитів