Re: MCV 1,6л. Щирий Арієць 2010р. (БЖ tihan)
Підходить 60 тисяч. Що міняємо?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → MCV 1,6л. Щирий Арієць 2010р. (БЖ tihan)
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Підходить 60 тисяч. Що міняємо?
Ой, багато чого.
Звичайне ТО+к-кт ГРМ+помпа - це точно...
Перше саме дороге ТО.
А помпу-то зачем?
А помпу-то зачем?
ннадо
А помпу-то зачем?
По регламенту потрібно, але якщо помпа суха, і крильчатка не затирає, то можна в "лотерею" пограти
Не знаю. Я не менял. Помпа до 120 000 ходит. Мне её на 60 проверили.
По регламенту потрібно, але якщо помпа суха, і крильчатка не затирає, то можна в "лотерею" пограти
Когда помпа накроется как обнаружить?
На экране покажет?
Мне помпу проверяли по месту постоянного обслуживания - в Логан Гараже. Сказали - менять не надо. Оснований не доверять спецам не вижу. Но как диагностировали - не скажу, не интересовался.
Когда помпа накроется как обнаружить?
На экране покажет?
Тому я міняю кожні 60ткм, оскільки часто на дальняк катаюсь. А воно мені потрібно в дорозі стати....
Ой, багато чого.
Звичайне ТО+к-кт ГРМ+помпа - це точно...
Перше саме дороге ТО.
А можна розшифрувати? Зрозумів тільки ГРМ і помпа.
Я розраховував на масло, фільтр масляний, повітряний, ремінь ГРМ. Також питання по ремню, міняти одразу з роликом чи ...? Тепер ще питання по свічкам. Варто міняти, чи катати далі оригінальні?
Питання по помпі, теж відкрите.... Хто що робив? Дякую!
Підійшли і мої 60 тисяч. Уважно почитав, і поговорив так, по вулиці. Така ситуація:
Авто купив на 50 тис. ТО на сервісі проходили до 30 тис. включно, далі самостійно.
Мої 60 тис. теж буду самостійно. Виписав такий список. Прошу допомоги із визначенням, що міняти без сумнівів. Що просто переглянути в якому стані. І що взагалі не чіпати.
1. Ремінь ГРМ + Ролік. Є точка зору що міняти разом з роліком не варто, так як оригінальний ролік може відкататися довше (у знайомого вже 150 тис і ходить). Цей же знайомий, говорить що і ремінь би міняв на 90 тисяч, але на сервісі сказали що обов'язково, інакше гарантію знімуть.
2. Ремінь та ролики навісного обладнання. Ремінь міняв пару тисяч назад. Але без роліків (якщо це ремінь генератора). В мене без кондиціонера... На що звернути увагу?
3. Масло + фільтр. Тут зрозуміло. Весь час лили ELF SXR 5W40. Знаходить саме таке і лить?
4. Фільтр повітряний. Міняли на 50 тис. Міняти?
5. Бензиновий фільтр. В основному ганяю на газу. Міняти?
6. Свічки. Також є точка зору, що міняти на 60 тис. оригінальні, не варто. Що можете сказати? Якщо міняти, то на які? Може ірідієві?
7. Помпа. Є точка зору, що теж треба міняти. Але, той товариш що пройшов вже 150 тис. ще не міняв, і не збирається.
Прошу допомоги, т.я. з авто не на Ти...
Що просто переглянути в якому стані. І що взагалі не чіпати.
Прошу допомоги, т.я. з авто не на Ти...
1. ремень если дольше на свой риск, да может и дольше, а если порвется то ремонт.
Посчитай что дешевле
3. SXR уже не выпускается вместо него ELF Evolution 900 SXR
4.Фільтр повітряний открути посмотри у меня еще чистый 20т фильтр легко.
5. газовый меняй, бензиновый не вижу смысла, на 90т можно
6. свечи если не менялись то пора на этом не эконом.
7. а антифриз когда меняли?
если не в курсе то заменить с помпой.
Хотя помпа и 90 легко откатает
tihan написав:Що просто переглянути в якому стані. І що взагалі не чіпати.
Прошу допомоги, т.я. з авто не на Ти...
1. ремень если дольше на свой риск, да может и дольше, а если порвется то ремонт.
Посчитай что дешевле
3. SXR уже не выпускается вместо него ELF Evolution 900 SXR
4.Фільтр повітряний открути посмотри у меня еще чистый 20т фильтр легко.
5. газовый меняй, бензиновый не вижу смысла, на 90т можно
6. свечи если не менялись то пора на этом не эконом.
7. а антифриз когда меняли?
если не в курсе то заменить с помпой.
Хотя помпа и 90 легко откатает
А помпа крутиться ремнем ГРМ чи тим що генератор?
А помпа крутиться ремнем ГРМ чи тим що генератор?
ГРМ
Поміняв масла, фільтра, ремні. Ролик ГРМ не міняв, хоча купив. Ситуація наступна. Мій ролик, що стоїть зараз, старий, з пластиковим обідком, типу такого: http://shop.logan.in.ua/product_591.html
А я купив такий: http://shop.logan.in.ua/product_49.html Він без пластику. Яка між ними різниця? Можна ставити такий?
Тепер ще питання, після заміни реміня, тормозних накладок та свічок, з'явився шум на 2000 обертів. Він, ледве помітний, але якщо звик до попереднього звуку мотору, то чутно. Як вже описав вище, ролік не міняли. Зразу думав що перетягнули ремінь генератора. Послабили, але звук лишився. Натяг ремня ГРМ - хороший. Книга рекомендує, через 1000 км перевірити і підтягнути, значить знову будемо розбирати, то міняти той ролік чи ні? Якщо міняти, то ставити металевий, що вже купив, чи купити з пластиковою фігньою, як був попередній?
Дякую!
Якщо міняти, то ставити металевий, що вже купив, чи купити з пластиковою фігньою, як був попередній?
Если размеры ролика одинаковые, то не заморачивайся. Поверхность пластикового ролика более подвержена износу и к 60000 пробега появится выработка (канавка) от ремня.
Я свой родной металлический ролик натяжителя генератора при замене ремня перебрал и оставил на запас. А новый мне попался пластиковый.
tihan написав:Якщо міняти, то ставити металевий, що вже купив, чи купити з пластиковою фігньою, як був попередній?
Если размеры ролика одинаковые, то не заморачивайся. Поверхность пластикового ролика более подвержена износу и к 60000 пробега появится выработка (канавка) от ремня.
Я свой родной металлический ролик натяжителя генератора при замене ремня перебрал и оставил на запас. А новый мне попался пластиковый.
Мені, як по пам'яті, старий, наче трошки більший. Навіть опис дивлюся схожого, з пластиком = 73,5 мм. А мій, новий = 55mm.
При цьому підбирали по він коду....
Мені, як по пам'яті, старий, наче трошки більший. Навіть опис дивлюся схожого, з пластиком = 73,5 мм. А мій, новий = 55mm.
При цьому підбирали по він коду....
Все равно ты ремень ГРМ уже поменял. Вряд ли ты полезешь сейчас менять ролик ГРМ.
А по размеру ролика явно промахнулись при подборе
ну с чего вы взяли, что он одинаковые? ролики разные. размеры-разные. у пластикового - механизм натяжения есть. помпы тоже разные. а вот ремни - одинаковые практически.
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → MCV 1,6л. Щирий Арієць 2010р. (БЖ tihan)
Згенеровано за 0.120 секунд(и), виконано 94 запитів