1-й тайм проигран. На Сто категорически отказались сделать пометку о гарантийном ремонте в сервисной книжке. Получил авто и расписался в акте с пометкой - ГАРНТИЙНЫЙ РЕМОНТ (машина :kapitulation:очень нужна) Претензию приняли. Ответят в письменной форме, по почте. Накатал заяву с просьбой ответиь мне о характере поломки моего авто. Тоже сказали, что ответят по почте.
2-й тайм начался через час. Заглушив авто возле офиса, под громкие "аплодисменты" моих коллег я успокоился и сел за комп. Через 20 минут работы меня вызвали на объект. Вскакиваю в авто и........ :dash: :fool: :dumbom:
Сегодня накатал новую претензию
Директору ВАТ «Стар-авто Лтд»
Савицькому А.В.
_____________________________________
Шумейка Андрія Петровича,
м.Вінніця, вул. Збишко буд. 9 кв 44
ПРЕТЕНЗІЯ
5 лютого 2007 р. я купив у ділера концерну «Renault» ВАТ «Стар-авто» автомобіль Dacia-Logan, № кузова 36955621. Цей факт підтверджується Договорм куівлі-продажу від 05.02.07 р між ВАТ «Стар-авто» та мною, а також прийомо-сдаточним актом. Сплативши за автомобіль призначену ділером ціну 59905,00 грн., я всі свої зобов'язання за договором виконав.
Термін гарантії на автомобіль установлений концерном «Renault» 2 роки, чи 100 тис. км пробігу. .
11 червня 2007 р. автомобіль втратив свої споживчі якості – перестав заводитись, тобто виявився з суттєвим недоліком. 11 червня я його передав до Вінницької філії ТОВ «Український автомобільний холдинг», спеціалізованому сервісному центру по обслуговуванню автомобілів концерну «Renault», про що свідчить акт №ВН-0001892. 22.06.07 ВАТ «Українській автомобільний холдинг» повернув мені автомобіль за актом № ВН-0001892, тим самим підтверджуючи, що автомобіль знаходиться в справному стані та може експлуатуватись. Проїхав на «справному» автомобілі близько 20 км я зупинився, через 20-30 хвилин стоянки, двигун завести не зміг, спробував завести його через годину – не зміг. На підставі викладеного, вважаю, що автомобіль відремонтовано не було. Тому, керуючись п.1 ст. 14 Закону України "Про захист споживачів" (далі Закон), вимагаю безкоштовного усунення недоліку в товарі у встановлений законом 14-денний термін, з моменту прийняття його на сервісний центр для ремонту, тобто з 11 червня 2007р.
Попереджую вас про те, що за кожний день прострочення виконання моїх вимог у частині ремонту понад 14 днів, ваше підприємство зобов'язане сплатити мені неустойку в розмірі 1% від вартості автомобіля за кожний день (підстава: п.7 ст. 14 Закону).
Ставлю вас до відома, що у разі відмови виконати вимоги претензії і поновити мої права добровільно, я вимушений буду для захисту своїх прав звернутися з позовом до суду. У позовній заяві я буду домагатися не тільки виконання вимог, викладених в претензії, але і компенсації нанесеної порушенням моїх прав моральної шкоди (підстава: ст. 24 Закону).
23.06.07 р ______________ А.Шумейко
Цените то, что имеете
0