Тема: Як економити на перевзуванні автомобіля
Стандартна ситуація, коли при купівлі отримуємо автомобіль в комплектації з 4-ма колесами на самому автомобілі та повнорозмірне запасне колесо, тобто в наявності маємо 5 повноцінних коліс.
Варіант 1.
Перебортіровка зимніх шин на місце літніх і наоборот, тобто коли використовується 1 комплект дисків.
Для зими купляються 4 зимові шини. Продається лишня шина, що була на запасці. Бажано не використовувана, тоді можна дорожче продати.
В результаті в наявності маємо: 4 літні шини, 4 зимові шини, 5 дисків.
Використувуємо в літній сезон:
на автомобілі — 4 літні шини;
в запасці — зимова шина;
на зберіганні — 3 зимові шини.
Використувуємо в зимній сезон:
на автомобілі — 4 зимові шини;
в запасці — літня шина;
на зберіганні — 3 літні шини.
Кожного разу (тобто весною та восени) коли потрібно перевзуватися перед сезоном на шиномонтажі потрібно буде перебортіровувати та балансувати тільки 3 шини.
При цьому економиться (я приведу основні):
виручені кошти від продажу 1-ї літньої шини (можна потратити на щось інше для автомобіля, н-д на те ж перевзування);
25% бюджета, а це при вартості 120-160грн (на 4 колеса) = 30-40грн * 2 раз/рік = 60-80грн/рік;
вивільняється простір в гаражі (на зберіганні 3 шини взамін 4-х);
при черговій поїздці для перевзування на шиномонтаж в багажник докладуються тільки 3 шини (1 шина вже стоїть на місці запаски) і тим в кого 4 шини погано влазять в багажник з 3-ма шинами легше вирішують і це питання;
зменшується кількість бортіровок для кожної шини, тобто кожного разу для запаски залишаємо почергово інше колесо із комлекта (чи літнього, чи зимового) і в результаті за 4 роки кожна із шин буде бортірована тільки 6 разів а не 8 разів.
Бузумовно є і інший варіант, н-д коли є 2 комплекти дисків і шини зимові і літні на дисках. В цьому випадку слід продати 5-ту літню шину на диску. В запаску ставиться завжди 1 колесо із іншого комлекта. На зберіганні тільки 3 колеса на дисках, а 4-те буде завжди в автомобілі в якості запасного.