Тема: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
Отож придбав для проби отакі лампи:
Після заміни обидвох ламп спостерігаю глюк при включенні ближнього - вмикається дальнє і на приборці одночасно світиться індикація і ближнього і дальнього. Таке враження що стоїть якась автоматика що детектує перегорання ламп. Можливо хтось розбирався із схемою світла у нас? Якщо ж замінити тільки одну лампу на діодну а другу залишити рідну, то алгоритм роботи залишається стандартним.
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
А там шторка стоит для переключения ближний-дальний??? Если да, то нужно там и смотреть, а также правильность подключения(плюсы ближего и дальнего не перепутаны ли). Возможно и доп. диод ставить.
Ambiance 1.4 ГУР, ЭСП, AIR BAG, серый металик - был
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
Donpedro, с какой целью приобретали ? Есть ли существенное отличие в освещенности от традиционных лампочек? Если можно, то фото с одними и другими. Спасибо
Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер Бортовик
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
В старых логанах так точно нет, думаю что и в новых тоже, авто то бюджетное. Сколько слышал о сгоревших лампах ДХО, то люди писали что увидели что они сгорели, а не написал комп об этом. Так что нет)))
Ambiance 1.4 ГУР, ЭСП, AIR BAG, серый металик - был
HYUNDAI GETZ 1.6 механика - сейчас
0
10Відповідь від Donpedro2014-10-31 18:27:59Відредаговано Donpedro (2014-10-31 18:29:58)
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
ZooM написав:
А там шторка стоит для переключения ближний-дальний??? Если да, то нужно там и смотреть, а также правильность подключения(плюсы ближего и дальнего не перепутаны ли).
Перемикання відбувається включенням другого діоду. Ближній - працює один діод, той що далі від площадки, він верхній, у фокусі. Для дальнього підключається ще нижній діод, він не у фокусі. На штекері нічого не переплутав, бо поодинці пробував - все добре було.
ZooM написав:
Возможно и доп. диод ставить.
Діод ще не пробував, але думаю проблема не в тому. Хоча можливо попробую але там треба потужний бо струм 2.5А.
Evgenий написав:
с какой целью приобретали ?
Для проби. Вже появилось багато варіантів реально хороших ламп а не бутафорії.
Evgenий написав:
Есть ли существенное отличие в освещенности от традиционных лампочек? Если можно, то фото с одними и другими.
Світло біліше але без синяви і субєктивно освітлює трішки краще дорогу. Діоди просто такі (CXA1512). З іншими діодами може й бути надто холодне біле. Хоча просив прода зробити тепліші діоди, але здається прод дав стандартні. Фото зробив (ліва стандартна лампа а права діодна), але ще треба з фотіка злити. Ще, фокусування гірше, чіткої галочки немає як зі штатними але по замірах люксометра, за межі дозволеного не виходить. Міряв люксометром в декількох точках, до заміни і після.
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
Donpedro написав:
Після заміни обидвох ламп спостерігаю глюк при включенні ближнього - вмикається дальнє і на приборці одночасно світиться індикація і ближнього і дальнього. Таке враження що стоїть якась автоматика що детектує перегорання ламп. Можливо хтось розбирався із схемою світла у нас? Якщо ж замінити тільки одну лампу на діодну а другу залишити рідну, то алгоритм роботи залишається стандартним.
Читал в инете такое, точно не помню причину, но вроде не хватает нагрузки. Кажись лечили подкидыванием дополнительно маленькой лампочки.
Серебристая Dacia 1.6 с кондюком, гуром без АБС. Закарпатье - помесь автобана и внедерожья
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
SySOP написав:
Читал в инете такое, точно не помню причину, но вроде не хватает нагрузки. Кажись лечили подкидыванием дополнительно маленькой лампочки.
Не полінився і в темряві знову все перепровірив. Так і є, потрібен баласт. Діоди не допомогли. Виходить , що при увімкненні ближнього, на контакті дальнього відразу появляється потенціал. Буду підбирати якусь лампочку, щоб погасити
Serega® написав:
я столкнулся с таким глюком при установке дешёвых лед ламп в задние габариты-стопы
Там інша проблема. Зайвий потенціал появляється через самі лампочки, а не через схему в машині. В такому випадку лікується діодами. Ближнє:
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
не была бы , для каждого из источников света свой рефлектор и диоды не исключение, при том иногда да они светят ярко но через 50 метров лампочка светит , а вот диод туда уже не досвечивает так что рано, или через линзу, шторку, тогда можно чегото добится
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
urabus87 написав:
не была бы , для каждого из источников света свой рефлектор и диоды не исключение, при том иногда да они светят ярко но через 50 метров лампочка светит , а вот диод туда уже не досвечивает так что рано, или через линзу, шторку, тогда можно чегото добится
Полностью согласен насчет рефлектора. У правой фары нет четкой светотеневой границы, фактически у этой фары нет разницы между дальним и ближним светом, она лупит прямо в глаза встречному (как и колхоз-ксенон).
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
urabus87 написав:
надо попробовать её в линзу запихнуть
На тих що я бачив фото, в лінзі дуже навіть непогано світить.
servik написав:
она лупит прямо в глаза встречному
Я ж вище писав, що засвіту в темній верхній зоні немає. Міряв люксометром. Читайте уважно всю тему ... Сьогодні трохи поїздив з однією діодною вночі. Залию на Ютюб для загалу.
Migen написав:
Что ближний, что дальний одинаковое пятно.
Що є, то є. Дальній судячи зі всього ненабагато сильніший за ближній.
Жекан написав:
Цена вопроса и производитель?
Виробник ноунейм Китай. Ціна 42.72$
Migen написав:
На одинаковом уровне.
Ті що зараз стоять лампи Осрам Сілвер взагалі дальній хоч і яскравий але по рівню завищений мають. Бють занадто високо, так що рівень дальнього некоректно зрівнювати. Поставлю обманку напишу більше вражень.
Ось виклав. Де діоди видно добре. Переключав ближнє-дальнє. Нажаль натрапили на свіжу аварію. Видно як перед нами за метрів двісті починають гальмувати машини. Сподіваюсь обійшлось без жертв Здається Ока + білий мерс. Ця брюховицька дорога вже забрала багато життів і все практично в одному місці, поворот на виїзді зі Львову. Сьогодні Всіх Святих і багато людей на цвинтарі їде. Рух машин досить великий. Вже як розвертався побачив як почала йти пара з радіатора (як підїхали її ще не було) посеред дороги хтось здається лежав, вже після розвороту почав ревіти двигун. Нехочеться на таке дивитись, ще й зі мною двоє дітей. Отаке...
Re: Проблемка після заміни головного світла на діодне.
смешно читать. даже у мерса родные светодиодные фары имеют некоторые огрехи в свете (ксенон с линзой все-равно лучше пока), и у каждого производителя предлагающего светодиодные фары в качестве опции тоже. А тут вы с китайской поделкой утверждаете что свет не хуже чем на галогене