Slider написав:Глянь в момент подьоргувань на мап і короткострокову. В мене дьоргало коли мап низький (мало педаль тисну ) і з стабільною, або повільно наростаючою нагрузкою. В цей момент короткострокова йшла в +50...+60. Для тесту дати більший коеф. газу в цей режим, і якщо не поможе то все ж проблема в софті.
Зараз таких задирів немаю, може тому і не дьоргає. П.С. Вже було капец як дістало. Жінка питала що з машиною, а сам не знав що і відповісти )
Аналогічна ситуація з корекціями при малому навантаженні і обертах до 2200. Час вприску до 5мс,швидше 3-4 і корекція коротка далеку уходить в +30. Підняв втому районі коеф. + трошки добавив через РПМ. Подьоргувань нема але корекції там все одно цікаві. Режим 1800-2200 перехідний для Логана. Десь на не братському форумі дуже багато скарг навіть на бензині.
rk03, паямятаєш я постійно питав тебе про корекцію короткої на низах??? Це воно і є....В мене є варіант багу через РХХ. При малих навантаженнях датчик через забрудненість кидає більше тиску і корекція плюсова...на більших режимах воно може не відчуватися...
santhe,маю мап прогрітого 0,28.
Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
0