GlaS написав: Особисто мені завжди здавалося, що на таких обертах авто їде не так гарно, як на 4-4,5 тис обертів.
Хммм... Ну тут можуть бути різні причини. Якщо все-таки оцінка суб'єктивна, то є 2 фактори які роблять розгін вище максимального обертального моменту "не гарним".
1. Звук. Так так, здавалось би яка різниця? Але психологічно, якщо звук росте сильніше ніж прискорення, нам здається що двигун "тупить".
2. Динаміка прискорення. Тут вже річ не в швидкості, а власне в самому прискоренні. Прискорення ми відчуваємо вестибулярним апаратом і спиною (як "втискає"). Так от, до максимального крутного моменту, прискорення в процесі розгону на цих передачах росте. Втискування збільшується. А після максимального крутного моменту, воно починає зменьшуватись. Як результат - втискування в спинку зменьшується, може здаватись шо машина тупить. Для 1.4, судячи по графікам, особливо різке падіння почниається якраз в районі 4500 об/хв, і цей ефект більш помітний.
При переключенні з третьої на четверту, на 4500 обертах, прискорення на четвертій буде значно меньшим, це факт, адже на четвертій двигун буде працювати десь на 3200, видаючи в районі 48 кінських сил, тоді як на 4500 його потужність становить близько 69, а на пікових 6000 обертах становить близько 72 к.с.
Однак, розганяючись на четвертій, в проміжку 3200-4500, прискорення не буде так швидко падати як на третій вище 4500, тому і ефекта "тупизни" можна не відчути. А те що прискорення сильно зменьшилось при переключенні передач, не відчувається, адже це процес не плавний - витискаємо зчеплення, прискорення падає до негативного, тоді на четвертій нас знову "втискає", і після паузи з переключенням, різницю цього втискання можна і не усвідомити.
GlaS написав:по-друге його ресурс буде не меньш 300 тис кілометрів.
Скоріш за все так. Але якщо в такому режимі стартувати з кожного світлофора, то може дійсно впасти в рази. І, як не дивно, деякі, навіть, скажімо так, досить авторитетні особи, так роблять, і навіть радять іншим (ну, або в минулому так робили). От, наприклад: http://www.autoreview.ru/tests/golf_129/golf.htm
В такому випадку, я б таки побоявся за ресурс свого двигуна, навіть якщо продавати машину з пробігом меньше 100 тис...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0