Re: Двигатель 1,4 или 1,6?
Сьогодні розглянемо 9 важливих речей при експлуатації автомобіля. Адже самі того не усвідомлюючи, багато водіїв калічать свої автомобілі, пише automotoclub.info.
– Заміна масла. Моторне масло є життєво важливим компонентом у вашому автомобілі. Деякі люди помилково вважають, що якщо в машині 5 літрів оливи і вони її налили, то немає сенсу змінювати або перевіряти рівень масла тривалий час. Це помилка. Масло з часом погіршує свої властивості, крім того, воно може просочуватися з двигуна. І може вийти так, що через кілька місяців при інтенсивній експлуатації двигун втратить кілька літрів оливи, що може привести до серйозної поломки двигуна. За статистикою, низький рівень масла в двигуні більш ніж у 70% автомобілів. Перевір рівень масла сьогодні.
– Неправильний тиск в шинах викликає додаткове підвищення температури в шинах через додаткове тертя об полотно дороги. Автомобіль починає витрачати додаткове паливо, при цьому збільшується гальмівний шлях. Перевір тиск в шинах!
– Для тих, у кого стоїть турбіна на двигуні. Велика помилка не давати турбіні охолонути. Турбіна обертається на 200.000 об / хв і дуже сильно нагрівається. При відключенні двигуна масло перестає надходити в турбіну, а при сильній температурі турбіни це дуже небезпечно! Дайте охолонути турбіні!
– Водіння взимку на непрогрітому автомобілі. Ваш двигун піддається найбільшому ризику ушкодження, коли він не прогрітий і холодно на вулиці. Процес згоряння бензину не буде ефективним, доки двигун досягає своєї робочої температури. Крім того, маслу потрібен деякий час, щоб змастити двигун. Краще прогріти машину близько хвилини, потім їхати на низьких оборотах і тільки коли температура двигуна буде робочою – їхати на повному режимі.
– Водіння на високих оборотах. При водінні на високих оборотах двигун знаходиться під величезним напруженням і його компоненти рухаються дуже швидко, що призводить до їх передчасного зносу. Нормальне керування – це керування в межах 3-4 тисяч обертів.
– Рука на важелі перемикання передач. Чому багато людей роблять це, не усвідомлюючи, що це може викликати передчасний знос передач. Рукоятка підключена безпосередньо до коробки передач. І найменший тиск передається на важіль перемикання передач і на коробку. Цього достатньо, щоб спричинити знос коробки передач.
– Утримання педалі зчеплення. Часта помилка водія – це утримання зчеплення і утримання машини на швидкості на світлофорі. Це приводить до підвищеного зносу самого зчеплення і підшипника. У підсумку, зчеплення почне пробуксовувати і вийде з ладу раніше часу.
– Неправильний вибір передачі. Ніщо так не збільшує навантаження на двигун, як водити машину на неправильній передачі. Занадто висока і занадто низька передача можуть пошкодити двигун.
– Брудна машина. Хочете, щоб ваша машина швидше почала іржавіти – не мийте її, особливо взимку. Бруд, сіль, хімікати потрапляють на тріщини, сколи, подряпини починають роз’їдати фарбу на машині. Краще мити машину 2-3 рази на місяць і полірувати її захисної поліруванням як мінімум 2 рази в рік.