Re: горит чек на газу
__Що значить перший перехід,а другий? І що липне цікаво.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → горит чек на газу
__Що значить перший перехід,а другий? І що липне цікаво.
Игорь Петрович1, При холодному моторі (зранку) холодні газ форсунки які прилипають від ВОГівського газу. Після прогріву імпульсами має бути все норм.
__Що значить перший перехід,а другий? І що липне цікаво.
Перший, як Сергій описав - плунжер форси клеїться до сідла холодною вогнючою жижою. А другий вже холодним не буде.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 12th Aug 2015 09:40:44[/merge_posts_bbcode]
Серинький, мав на увазі мідь без Вога дає менше лушпайок ніж з Вогом.
rk03, Що ж там у Петровича за форси?
Холодна але вогнюча жижа,я щось не розумію ваш діалект. Вогнюча що це?
Вог+вонюча.
Вперше чую,що щось злипається ,та ще два рази.
Варто покурити ГБОшні форуми, тоді стане зрозуміліше.
Ну вот вчера заправил полный бак газа на БРСМ, а сегодня после пробега в 30 км опять загорелся чек. вот такая вот хрень.
shurkis, чек по чому, яка помилка? Лови закономірність чека: від повноти балона, від конкретної заправки, від режиму їзди, від температури за бортом.
помилка одна й та сама Р0136 вроде. Скоріше за все проявляє себе коли заправляю повний бак
помилка одна й та сама Р0136 вроде. Скоріше за все проявляє себе коли заправляю повний бак
P0136 - лямбда2.
Якщо по підігріву - то омметром перевір спіраль лямбди. Має бути 10-15 Ом.
Якщо по роботі лямбди (ката), то перевірка відбувається коли 11с рухаєшся трасою на 5передачі при швидкості біля 70км/год.
Дійсно,на газі Вог фільтра забиваються швидше.Грубий фільтр сухий пісок чорний,я думаю це від міді. А тонкий жирна сажа. Але ж пре зараза! Вчора проїхав 295 км,50\50 місто-траса, витрата 7,2
Послідні 5 раз після вог заправляв газ на око,ніби було все нормально але в суботу в пробці без причини загорівся чек.Я на нього не звертав уваги,через 150 км при заведені двигуна погас сам.В чому причина в газі чи в самій газовій установці невияснене запитання.Двигун що з чеком,що без нього працює нормально.
Послідні 5 раз після вог заправляв газ на око,ніби було все нормально але в суботу в пробці без причини загорівся чек.Я на нього не звертав уваги,через 150 км при заведені двигуна погас сам.В чому причина в газі чи в самій газовій установці невияснене запитання.Двигун що з чеком,що без нього працює нормально.
таже фигня уже пару раз была началось после исправления поломки ( проводки к датчику )
Знову якась фігня з газованим Логаном.Послідня заправка на газовику на 300гр.Після декількох кілометрів їзди в салоні появилась вонь чогось тухлого,так вона тримається вже декілька днів,особливо чути коли двигун переходить на газ і коли зупиняєшся на світлофорі (ніби везеш тухлу капусту).Але прикол в іншому,двигун нормально працює при +5,+10 градусів,а зранку при -1,-2 при переході на газ починаються подьоргування двигуна,пропадає тяга,знову загорівся чек,машина їде на газі ніби на трьох циліндрах,але на бензин сама не повертається.В день коли на вулиці+ цих подьоргувань немає,але запах тухлого дає про себе знати.Невже настільки поганий газ мені попався?Чи знову потрібно планувати поїздку в Рено сервіс???
toliasyk, залипли форсунки
«Вонь», з певною долею імовірності, як це не дивно може бути не лише від газу, а і від каталітичного нейтралізатора. Ну і далі по тексту - чек, можливо через бідну/багату суміш. Перевірити налаштування: температуру переходу з газу на бензин (можливо підняти), та параметри суміші, а також можливо додаткові темп. корекції, якщо в таких є потреба. Так їздити точно не варто. З часом комп внесе додаткову довготривалу корекцію, але чи буде нормально потім заводитись на бензині. Тому слід подивитись налаштування, причину потрібно шукати. Якщо «вонь» і на заведеному і на не заведеному двигуні - то це витік газу, а запах з одоранту. Якщо форсунки "залипли" і газ переливає, то також буде смрад, ще-й дикий розхід, компенсувати такий перелив корекцією вже точно не вдасться, чек та «вонь» ніде не пропадуть, поки причина не буде усунена. Наразі краще їздити на бензині, до усунення проблеми.
Сьогодні заїхав в Рено,черга на ремонт гбо тиждень вперед.також немає фільтра газ. подібної фази буде аж через тиждень.Розмовляв з майстром,зараз така проблема не тільки в мене,проблема в газі.Можливо він правий тому що о сьомій ранку я їхав з роботи з дьорганням і вонючкою а зараз 13.00 на дворі +10 і машина їде більш меньш нормально і на газі.В мене логан з гбо з 2011 року не було такої зими щоб не було проблем з гбо.Перед покупкою такої машини потрібно добре все зважити щоб потім не жаліти,як в моєму випадку!!!
Логан 2011 р.в. пробіг 35000 км, заводське ГБО. Вчора вранці почав мигати чек при роботі на газу, авто смикається, троїть і не тягне. При переході на бензин все номально, чек тухне. Які в кого думки: якість газу чи кінець форсункам?
777viktor7 мало информации, год выпуска авто? движка 1.4? напиши что делал по фильтрам гбо, менял ли трубку медную на пластик и т.д.? чек на газу моргает и тухнет или горит постоянно? что с расходом бензина и газа по бк? угадать будет не просто, ибо, как показывает практика, описанные симптомы могут быть и при подсевших форсунках, и при плохом газе и даже при выходе из строя датчика давления и температуры газа
Чек мигає а потім при переході на бензин тухне
при "хана форсункам" чек загорается и уверенно горит. Я полагаю что газ плохой, ибо мигает не только у тебя
Попроси сетрификат качества у заправщика для начала, на той своей одной заправке, глянь откуда этот газ родом. Я недавно тоже хапанул чудо газку, тоже мигал чек при переключении на газ на холостых, выкатал этот газ на длинных дистанциях по 20-40км, заправился на сокаре - проблема ушла. просто не давал машине работать на газу на холостых при прогреве, как то так
777viktor7 мало информации, год выпуска авто? движка 1.4? напиши что делал по фильтрам гбо, менял ли трубку медную на пластик и т.д.? чек на газу моргает и тухнет или горит постоянно? что с расходом бензина и газа по бк? угадать будет не просто, ибо, как показывает практика, описанные симптомы могут быть и при подсевших форсунках, и при плохом газе и даже при выходе из строя датчика давления и температуры газа
Логан 2011 року випуску. Двигун-1,4 см.куб. На 26000 замінено по гарантїї датчик тиску і мідні трубки на пластикові, а також замінено всі фільтри, встановлена нова прошивка і проведена ультразвукова чистка форсунок (2 ТО). Роботи виконувались на офіційному сервісі. Бортового комп"ютера немає, тому по розходу палива поки що нічого не скажу, але здається став більший на газу. Чек мигає а потім при переході на бензин тухне. Така фігня сталася після того як на заправках подорожчав газ- у нас 1 газова заправка, якийсь час газу не було взагалі, а потім завезли, але вже по 10,70 грн., я заправився, проїхав десь приблизно 100 км. і отака біда. Заводське ГБО нікому не раджу, я вже з ним натерпівся, а заплатив за нього чимало.
Вообще наши форсы нельзя ультразвуком..
Вообще наши форсы нельзя ультразвуком..
Саня, а ОД об этом знают?
речь не в глобальном имени"ОД", а в конкретных специалистах..
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → горит чек на газу
Згенеровано за 0.173 секунд(и), виконано 92 запитів