Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Сьогодні вирішив подивитись до налаштувань ГБО. Дещо незрозуміле побачив.
При роботі на газі (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі нуля. Час вприску 2,9-3,0 мс.
При роботі на бензині (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі +20..+25%. Час вприску 3,2-3,3 мс.
Як на мене варіантів декілька:
1. Закисли бензофорси (в основному ж катаюсь з газом) або бензин від укрнафти не того. Результат комп збільшуе короткострокову в плюс.
2. Така робота прошивки від SVV?
Взагалі на скільки читав, то в логанах час вприску на ХХ 3,2-3,3. В мене він ніяк не получається з нульовими корекціями. Підозра що в прошивці від SVV час ХХ 3.0 мс (обороти ХХ там же ж підняті десь до 820). В такому випадку більш вірогідний варіант №1.
Slider,
3. На газу суміш багата - корекція коротка 0- комп вже звик тому і нуль. При переході на бенз комп бачить біднішу і починає з часом коригувати.
Сьогодні вирішив подивитись до налаштувань ГБО. Дещо незрозуміле побачив.
При роботі на газі (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі нуля. Час вприску 2,9-3,0 мс.
При роботі на бензині (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі +20..+25%. Час вприску 3,2-3,3 варіант №1.
Это Вы смотрите STFT, или LTFT+STFT ?
Это Вы смотрите STFT
Коротку. Довга LTFT так швидко не змінюється.
Коли писав "корекції в районі нуля", то мав на увазі що обидві біля нуля. Тобто з газом суміш не коригується довгостроковою. При переході на бензин коротка йде у +20..+25%.. після чого відповідно довга сповзає у -20% (показуючи що суміш бідна), а коротка вже повертається в нуль ("комп вже звик")
Это Вы смотрите STFT, или LTFT+STFT ?
Дивлюсь обидві. Писав за коротку. Довга в нулі, тому її можна не враховувати.
Slider, в такому випадку я б схилявся до бензинових форсунок, тиску в системі і т.п. Є можливість перемикання газ/бензин по одному циліндру? Спробуй.
[merge_posts_bbcode]Added: 2015-08-31 11:59:13[/merge_posts_bbcode]
Slider, це тільки на холостих чи в русі?
Дивився поки на холостих.
А взагалі час бензофорс на ХХ у кого який? Більше цікатить хто чіпувався на прошивки де ХХ вище 800 об/хв.
Slider,
3. На газу суміш багата - корекція коротка 0- комп вже звик тому і нуль. При переході на бенз комп бачить біднішу і починає з часом коригувати.
Абсолютно точно.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-08-31 16:26:15[/merge_posts_bbcode]
Коли писав "корекції в районі нуля", то мав на увазі що обидві біля нуля. Тобто з газом суміш не коригується довгостроковою. При переході на бензин коротка йде у +20..+25%.. після чого відповідно довга сповзає у -20% (показуючи що суміш бідна), а коротка вже повертається в нуль ("комп вже звик")
Поганяй на бензине километров с 20-50. Если коррекции вернутся в ноль, или около того, то прав Сіренький - богатит газ, если же на бензине коррекции кривыми так и останутся, то меняй заправку.
Дивився поки на холостих.
А взагалі час бензофорс на ХХ у кого який? Більше цікатить хто чіпувався на прошивки де ХХ вище 800 об/хв.
Чіповка тут ні до чого. Варіатор є? Справа в тому, що комп не знає яке паливо йде в циліндри. Лямбда просто бачить кількість кисню на виході. Після перемикання на бенз в тебе кисню багато - як варіант через недолив бензу в циліндри.
[merge_posts_bbcode]Added: 2015-08-31 15:43:27[/merge_posts_bbcode]
Пробачаюсь стосовно чіповки.... яка саме чіповка і де залита? Якщо під газ то може бути через задрані кути запалення.
Чіпував сам прошивкою від SVV. Буде трохи вільного часу попробую перешитись на сток і подивитись що зміниться. Правда не вірю що в кутах справа.
Чіпував сам прошивкою від SVV
интересно где взяли.
Вони ж раніше самі продавали.
да ладно в какой складчине купили, под каким номером и на котором из форумов?
Якщо не помиляюсь на http://svvmotorsport.ru/ раніше був форум, де сам Віталій і продавав. Номера ніякого не було.
не было никогда там форума
Я ж написав "якщо не помиляюсь". Було давно і зараз згадувати/шукати нема інтересу. Моє питання було зовсім в іншому. Якщо є що підказати - буду вдячний.
П.С. А так виглядає досить дивно, я ж не мав у вас чіпуватись. Було колись цікаво розібратись. Конкретно по логану там все досить просто, витравити/спаяти плату і замінити калібровки. При форс мажорах програматор також є. Тому і вирішив робити сам. Чужого хліба не забираю , кожен має займатись своїм.
Було колись цікаво розібратись.
мені теж. звідки прошивка, бо ви заявляєте таке:
2. Така робота прошивки від SVV?
Взагалі на скільки читав, то в логанах час вприску на ХХ 3,2-3,3. В мене він ніяк не получається з нульовими корекціями. Підозра що в прошивці від SVV час ХХ 3.0 мс (обороти ХХ там же ж підняті десь до 820). В такому випадку більш вірогідний варіант №1.
Якби я заявляв, то в кінці не стояв би знак запитання. А так просто здогадки, які поки ніхто не підтвердив чи спростував.
Приветствую! Я правильно понимаю, у меня смесь богатая, длинная кррекция 44.5 короткая обычно в минусе.
ltft +44,5% це дуууже бідна суміш на сер. і вис. нагрузках.
rk03, який діапазон ''середніх і верхах''? Чому тоді коротка в мінусі?
Доброї ночі всім учасникам даного форуму. Підкажіть будь ласка по програмі DDT2000, які саме значення відповідають за довгострокову та короткострокову корекцію палива. ELM чомусь не зміг зв'язатись, тому прибіг до програми.
Те, що я знайшов - вибираємо - Intos Moteur, далі таблиця CORRECTION?
і ще запитання, який саме параметр першої лямбди в вольтах? над таблицею CORRECTION є два параметра, яка саме перша?
Буду дуже вдячний за підказку.
ltft +44,5% це дуууже бідна суміш на сер. і вис. нагрузках.
Как тогда понять Ваше сообщение
lomaka пишет:
karakuda78 пишет:
Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?
богатая по ходу ГБО накрутило или форсунки льют
Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.
Добавлено: 6th Apr 2015 09:47:22
karakuda78, як вичислив тиск редуктора? Прогою підключився?
Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.
очень интересно!
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Згенеровано за 0.145 секунд(и), виконано 93 запитів