Grafik87 написав: ГБО вписане в тех.паспорт?
Вписане. Тех паспорт на мені.
Grafik87 написав:ТО 60 я так розумію ще не пройдене?
У звязку із сальником потікшим якщо не помиляюся на 32 тик, я замінив комплект ГРМ (ремінь ролик), хоча масла на ньому не було)) і сам сальник відповідно. Кілька тисяч назад поміняв повністю антифриз. Відповідно по ТО-60 в мене не замінено тільки помпу. Але впевнений що вона до 90 тик доїде. Ну і ремінь-ролик навісного також не міняний. Але ще можна також їздити.
Grafik87 написав:А чого сальник то потік? Що офіціали кажуть?
Нічого не кажуть. Це було 1,5 -2 роки тому. Підстав для такої поломки не було (не перегрівав, не ганяв, великі оберти не давав, і тд Потік і все. Масло Шелл 5В40. Але на ТО-1 у офів, на гарантії, вони мені перелили масла в двигун. (із за чого відповідно я і перестав їздити до них на ТО і злетів із гарантії). Приблизно на 2 мм. Із перевищеним рівня мастила я проїхав буквально 300 км. І потім привів рівень до норми, думаю що це не причина, тому що ТО-1 - 10 тик, сальник протік на 32 тик...)) Чесно кажучи я і не питав, так як списав на слабке місце логана... Всі зч брав у офів, і вони дали гарантію на рік. (вже закінчилася).
Пробіг не скручено. В ДТП не була (те що було - є в бортовику, але я його за ДТП не рахую). Можемо їхати на СТО яку скажете. Практично все із фото було в бортовику.
(на роботі хлопчина взяв віваро 2,5 ДСІ десь на західній україні... проїхав 5 тик, і пробило прокладку під ГБЦ і тд. як результат похудів на !35 тис грн. ремонту, і узнав що пробіг скручено близько 150 тик. ) Сам в шоці.
Логан 1,6 2010 р.в. Laureat був.
Зараз ВАЗ 2102 1979 р.в.
0