1 Відредаговано sava (2016-07-11 16:36:49)

Тема: Стук в двигуні 1,4

Доброго всім дня. Маю проблему, це стук подібний на клапан, але клапани відрегульовані. Проявляється на прогрітому двигуні, особливо на холостих. Пробіг 300000км. двигун працює рівно і тягне нормально. Думав може форсунка, але перемикаю на бензин і стук не змінюється. Звук не глухий, а ніби ляпає клапан, раніше ляпало іноді і тихіше, а зараз на гарячу постійно, може десь коромисло виробилось. Зазори клапанів робив 0,15 і 0,25мм. Буду вдячний за консультацію!!!

  0



2

Re: Стук в двигуні 1,4

sava написав:

Доброго всім дня. Маю проблему, це стук подібний на клапан, але клапани відрегульовані. Проявляється на прогрітому двигуні, особливо на холостих. Пробіг 300000км. двигун працює рівно і тягне нормально. Думав може форсунка, але перемикаю на бензин і стук не змінюється. Звук не глухий, а ніби ляпає клапан, раніше ляпало іноді і тихіше, а зараз на гарячу постійно, може десь коромисло виробилось. Зазори клапанів робив 0,15 і 0,25мм. Буду вдячний за консультацію!!!

у меня тоже цокотит, но на холодную, потом перестает. Спрашивал у мотористов нескольких, сказали, что это все пальцем в небо...нужно вскрывать и нормально смотреть, а уже раз вскрыли, то хоть минимальный ремонтик сделать нужно будет, вот я и решил никуда пока не лезть.

  0

3

Re: Стук в двигуні 1,4

sava написав:

Доброго всім дня. Маю проблему, це стук подібний на клапан, але клапани відрегульовані. !

Катайся далі і не займайся дурницями! Не заважай йому їхати, це перше... Та не шукай куди вкласти зайвих грошенят, бо на такому пробігу знайдеться куди вкласти і без "цокоту клапанів" ....

Як що там щось критичне то воно вилізе само і розібрати та подивитись, щоб зекономити - не вийде! Припустим кільця луснули - так вони одразу задеруть гільзи... Міряйте компресію і будете мати напрямок думок....  Або сідло клапана вилізло.. Те ж замір компресії покаже дуже вилику різницю в одном з циліндрів.... Теж саме з пружинами клапанів, як що луснула якась... Все це та багато іншого може давати  псевдо"клапанний цокіт". А як з компресією гаразд, або майже гаразд - не морочте собі одне місце і катайте... Авто на газу , я так зрозумів, тисяч за 30-ть зекономите собі на новий б в. двигун в доброму стані...
Так, що заміряйте компресію, як там нема критичних станів, то забийте і катайтесь!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

4 Відредаговано Yeka (2016-07-12 08:50:35)

Re: Стук в двигуні 1,4

sava написав:

Проявляється на прогрітому двигуні, особливо на холостих.

А,при вижимі педалі зчеплення звук не пропадає?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

5

Re: Стук в двигуні 1,4

А,при вижимі педалі зчеплення звук не пропадає?   
Ні не пропадає, про щеплення я знаю, бо рідне почало тарахтіти з 60т. км і до 200т., поки не замінтив, зараз також шумить, але менше ніж рідне.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-12 09:17:55[/merge_posts_bbcode]

Компресія добра, різниця між циліндрами не велика.

[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-12 09:20:12[/merge_posts_bbcode]

Дядя Федор написав:
sava написав:

Доброго всім дня. Маю проблему, це стук подібний на клапан, але клапани відрегульовані. !

Катайся далі і не займайся дурницями! Не заважай йому їхати, це перше... Та не шукай куди вкласти зайвих грошенят, бо на такому пробігу знайдеться куди вкласти і без "цокоту клапанів" ....

Як що там щось критичне то воно вилізе само і розібрати та подивитись, щоб зекономити - не вийде! Припустим кільця луснули - так вони одразу задеруть гільзи... Міряйте компресію і будете мати напрямок думок....  Або сідло клапана вилізло.. Те ж замір компресії покаже дуже вилику різницю в одном з циліндрів.... Теж саме з пружинами клапанів, як що луснула якась... Все це та багато іншого може давати  псевдо"клапанний цокіт". А як з компресією гаразд, або майже гаразд - не морочте собі одне місце і катайте... Авто на газу , я так зрозумів, тисяч за 30-ть зекономите собі на новий б в. двигун в доброму стані...
Так, що заміряйте компресію, як там нема критичних станів, то забийте і катайтесь!

Компресія добра, різниця не велика.

[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-12 09:23:23[/merge_posts_bbcode]

Schranznbasser написав:
sava написав:

Доброго всім дня. Маю проблему, це стук подібний на клапан, але клапани відрегульовані. Проявляється на прогрітому двигуні, особливо на холостих. Пробіг 300000км. двигун працює рівно і тягне нормально. Думав може форсунка, але перемикаю на бензин і стук не змінюється. Звук не глухий, а ніби ляпає клапан, раніше ляпало іноді і тихіше, а зараз на гарячу постійно, може десь коромисло виробилось. Зазори клапанів робив 0,15 і 0,25мм. Буду вдячний за консультацію!!!

у меня тоже цокотит, но на холодную, потом перестает. Спрашивал у мотористов нескольких, сказали, что это все пальцем в небо...нужно вскрывать и нормально смотреть, а уже раз вскрыли, то хоть минимальный ремонтик сделать нужно будет, вот я и решил никуда пока не лезть.

Якщо на холодну,а на погріту перестає, то можливо перевірити зазори клапанів.

  0

6

Re: Стук в двигуні 1,4

sava написав:

Ні не пропадає, про щеплення я знаю

В підписі немає інфи що за двигун,яка комплектація автомомобіля. Якщо не гола база,скинь ремінь генератора і перевір всі шківи.Особлива увага шківу генератора!Заодно послухай чи пропав звук.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

7

Re: Стук в двигуні 1,4

А таки вірно!!! Мені "мозок виносив" шків генератора з резовим демпфером... Поки не встановив "болванку" з чистого алюмінію спалив два ремені... "Летіли" шківи ризово-металеві одразу, після встановлення... А як "болванку",  замість "штатного" винаходу Ренаульт, сунув, вже дві сотні тисяч з добрим гаком даже ремінь навісного не міняв.....

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

8

Re: Стук в двигуні 1,4

Yeka написав:
sava написав:

Ні не пропадає, про щеплення я знаю

В підписі немає інфи що за двигун,яка комплектація автомомобіля. Якщо не гола база,скинь ремінь генератора і перевір всі шківи.Особлива увага шківу генератора!Заодно послухай чи пропав звук.

1,4 з гідраком, але це не шум підшипника
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-12 13:54:24[/merge_posts_bbcode]

Дядя Федор написав:

А таки вірно!!! Мені "мозок виносив" шків генератора з резовим демпфером... Поки не встановив "болванку" з чистого алюмінію спалив два ремені... "Летіли" шківи ризово-металеві одразу, після встановлення... А як "болванку",  замість "штатного" винаходу Ренаульт, сунув, вже дві сотні тисяч з добрим гаком даже ремінь навісного не міняв.....

Ремінь навісного ходить без проблем, шків генератора звичайний, здається не інерційний. Але спробую скинути ремінь і завести.

[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-12 13:54:34[/merge_posts_bbcode]

Дядя Федор написав:

А таки вірно!!! Мені "мозок виносив" шків генератора з резовим демпфером... Поки не встановив "болванку" з чистого алюмінію спалив два ремені... "Летіли" шківи ризово-металеві одразу, після встановлення... А як "болванку",  замість "штатного" винаходу Ренаульт, сунув, вже дві сотні тисяч з добрим гаком даже ремінь навісного не міняв.....

Ремінь навісного ходить без проблем, шків генератора звичайний, здається не інерційний. Але спробую скинути ремінь і завести.

  0

9

Re: Стук в двигуні 1,4

https://youtu.be/7hg-0PbynKk послухати можна тут, шкода вентилятор увімкнувся і гірше чути.

  0

10 Відредаговано Yeka (2016-07-12 21:37:37)

Re: Стук в двигуні 1,4

Судячи з відео шків стоїть  ніби нового зразка.Ось на фото старий(рідний,з конвеєра) і новий шківи.Але чому він чорний?
/upload/iblock/901/imag0045.jpg
/upload/iblock/39c/imag0044.jpg
А ось сліди зносу старого шківа на корпусі генератора.До речі,машина Наташі Drakoscha,пару днів тому.Вчасно почула.Не протерло дірки в корпусі і не обірвало ремінь.
/upload/iblock/d15/imag0046.jpg

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

11

Re: Стук в двигуні 1,4

На одному відео побачив, що виробляються болти, котрими регулюють зазор в клапанах. Ще маю підозру на таке, хочу зняти вісь коромисел і перевірити такий варіант.

  0

12

Re: Стук в двигуні 1,4

Проблему вирішив, сьогодні розібрав вісь з коромислами і от результат. Коромисла мали невелику зношеність на робочій поверхні, розпредвал також трішки потертий на кулачках. Вирішив трошки шліфанути робочі поверхні коромисел на рівній площині, щоб прибрати ті виямки на робочій поверхні, особливо на одному коромислі, котре напевно і клацало. Цей процес зайняв годину півтори, і коли шліфував, то додумався поміняти коромисла місцями, впускні на випускні в них різна робоча зона тертя. Зложив, регульнув клапани, дозібрав, завів і ЧУДО...... Двигун працює як годинник і нічо не ЛЯПАЄ!!!!!

  0
Спасибо сказали: Clone-77, Дядя Федор, Lavrik3

13

Re: Стук в двигуні 1,4

sava написав:

Проблему вирішив, сьогодні розібрав вісь з коромислами і от результат. Коромисла мали невелику зношеність на робочій поверхні, розпредвал також трішки потертий на кулачках. Вирішив трошки шліфанути робочі поверхні коромисел на рівній площині, щоб прибрати ті виямки на робочій поверхні, особливо на одному коромислі, котре напевно і клацало. Цей процес зайняв годину півтори, і коли шліфував, то додумався поміняти коромисла місцями, впускні на випускні в них різна робоча зона тертя. Зложив, регульнув клапани, дозібрав, завів і ЧУДО...... Двигун працює як годинник і нічо не ЛЯПАЄ!!!!!

Вот бы я так умел и не боялся туда лезть Оо
красавчик просто\м/витаю;)

  0