Engineer, не все так однозначно.
Спробую перерахувати всі плюси і мінуси Колеоса.
Плюси.
1. За 660000 грн. зараз нічого кращого не пропонують. Не дарма російска блогерша (яка веде огляд б/в авт) назвала Колеос - Лексус для бідних. Так воно і є.
2. Машина реально комфортна. Їдешь, як на троні (не труні - ТРОНІ) сидишь. Посадка висока, видно все добре (значно кращий огляд, ніж скажімо в Хюндай АйИкс 35 за слів володарки цього агрегату). Я їздив на ньому і можу підтвердити.
3. 13 л/100 км для реновський (ніссановських) агрегатів не мало, але і не зовсім багато.
4. Ще раз скажу. Підвіска кайф. Тут правда є і мінус. Потім про це.
5. Машина безпечна і у випадках форсмажорних реально сама виправляє помилки водія. Багато було випадків, коли завдяки Коляну уникав катастроф. Може звісно це стосується не тільки Колеоса, але ціна...
6. Подивіться на новий Тюксон, новий Ікс-Трейл.. Такі низькі бампери будуть хапати всі бордюри. Кути заїзду і з'їзду у Колеоса просто шикарні.
7. Прохідність достатньо висока. Витягував з піску не одну машину. Хоча є межі.
Мінуси.
1. Досить дорогі ТО. Хоча я зміг трохи здешевити.
2. ГБО не для цього двигуна. Власне як і не для ІксТрейла.
3. Дороги України ефективно руйнують ходову.
4. 13 л/100 км не маленька витрата пального по теперішнім рамкам.
5. До всюдиходу йому далеко. Ну просто треба пам'ятати, що це не ЗАЗ-968М і не рамний позашляховик.
6. Дивна політика Рено як така.
7. Були глюки, ну думаю як у всіх.
Тепер про машини колег, товаришів і ін.
Рено Дастер. Їздить колега. експлуатує інтенсивно по поганим дорогам. З проблем - ремонт ходової на 60 тис. км на сумму 25'000 грн. В іншому - без особливостей.
Субару Форестер - колега. Форік другої генерації. З проблем - двічи лопало лобове скло ніби спонтанно. Амортизаторі на 70000 км поміняв. Кардан на 60000 хотів поміняти, але поміняв хрестовину в Києві. На новий кардан "жаба" грошей не дала.
Багато замін різних пластмасок. 3 ДТП. Ну ту не машина винна.
Мітсубіші Пахеро вагон - капремонт двигуна (!!!) через неправильно налаштоване ГБО на 120000 км. Навіть після ремонту двигун викаблучується. По ходовій за весь час проблем жодної. Знятий з виробництва.
Кіа Магентіс автомат. 4-ступка. 50 л бензину на поїздку від Черкас до Києва і обратно!!! Що тут скажешь? У мене меньше!
Хюндай АйІкс35. Новий, з салона. Але чомусь ліва пасажирська дверка при закритті на 5 мм виступає в порівнянні з правою. Чому так - не відомо. Обмежений огляд.
ЗАЗ Сенс. Ядерний пепелац. Жере масло, як АУДІ Q5 з двигуном 2 л до 2012 р випуску. Для довідки, цей двигун на цьому авто жер масло 20 л на 10000 км(!!!). Тут звісно не такий апетит, але 1 л на 2-3 тис. доливає. Міняв кільця, ще там щось - вже не пригадую. Апетит зменьшився, але не зник. Ну і ходова.
ФВ Пассат 6. Стара б/в. машина. Живе своїм життям. То глохне серед дороги, то не заводиться и бенз жере, шо дурна. Раз 5 їздив на СТО (різні) - мало продуктивно.
Рено Модус - пепелац, який вновинку навіть оффіціалам. Поміняти хоть щось - це розібрати пів-машини.
Чері Кімо. У цього девайса щось ломається кожен місяць. І іржавіє!!!!
Так ось про що я. Немає зараз машини, що повністю вдовільнила мої хотюньки. Зараз я повинен сказати, що не ставив би Колеос основною машиною. Але(!!!) на сьогодні в цьому ціновому форматі альтернативи Колеосу по комфорту, безпеці і іншим параметрам я не бучу.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-08-24 20:13:22[/merge_posts_bbcode]
Engineer написав:викреслив для себе Рено Колеос
Думаю з виходом Рено Макстон ситуація зміниться. Головне, щоб змінилось відношення Рено до своїх клієнтів і їх авт.
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0
Спасибо сказали: Engineer, Clone-772