SanychGT написав:Замовника не цікавить наявність чи відсутність дизайну.
А ще в попередньому повідомленні цікавила:
SanychGT написав:Larsen написав:Кому він тоді потрібен, якщо думка користувачів не має значення? Самим дизайнерам? wink
В першу і основну чергу ЗАМОВНИКАМ!
Ти вже якось визначся. 
SanychGT написав:йдуть шляхом зменшення витрат
Тоді навіщо виробник пішов на витрати пов'язані з розробкою нового дизайну (його відсутносі, в твоїй термінології), а також переоснащення виробництва? Крім того, тут висловлювалась думка, що старий дизайн був більш технологічним, отже вигіднішим для виробника. Це по твоєму називається шлях зменьшення витрат? 
SanychGT написав: Самий простий шлях не трогаючи основні технічні параметри, або навіть погіршуючи їх, змінити зовнішність в тренді сучасності та схожості на інші
О! Чудово! Значить те що ти називаєш "дизайном", нікому не потрібне, а те що реально потрібне, і за що платять виробники гроші дизайнерам, це не дизайн.
Але ж тоді ми повертаємося до того, що те, що ти називаєш дизайном, нікому крім самих дизайнерів не потрібне. Чи ж не так? 
Виходить повна нісенітниця. А реально все значно простіше, і дуже логічно. Комерційний дизайн, це сукпність всіх конструктивних рішень і елементів товару, які впливають на його сенсорне сприйняття цільовою аудиторією. Будь-який товар, в створення якого приймали участь дизайнери, чи то фантик від цукерки, чи гіперкар, мають дизайн. Дизайн можна оцінювати по різному, але для комерційного, очевидно, головний показник - комерційна успішність. Або, наскільки він (мається на увазі сам дизайн, а не інші властивості товару), привабливай для цільової аудиторії. Тому що, саме для цього виробники платять гроші дизайнерам. І не важно як ти це назвеш, їх це не хвилює - вони платять професійним дизайнерам, щоб людям це сподобалось, і в результаті люди більше купували товар. А твоя думка, ніяк не впливає на цей процес. 
SanychGT написав:робота дизайнерів використовуеться в будь якому випадку, але це абсолютно точно не означає, що є дизайн як факт якості товару.
"Присутність дизайну", не є "фактом якості". Це абсурд. Навіть в твому означенні з мордорської вікі, сказано що дизайн це процес створення "форми авто". Форма присутня в будь-якому авто, і не є показником його якості. Так само і дизайн - якщо його розробляли, він в будь-якому випадку присутній. Поганий чи хороший, вічний чи одноденний, успішний чи провальний - це все вже його властивості, але він є завжди, за означенням. Ну а ти просто чомусь вирішив що дизайном можна називати тільки ті дизайни, які на твою особисту думку, заслуговують на це. Однак навіть в цьому випадку, особиста думка будь-якого професійного дизайнера що працював над ним, а ні один дизайнер не скаже що він "не створив" дизайну, буде вагомішою. 
SanychGT написав:Это вы свои посты почитали или Larsen?
Потому, что я своего вкуса или мнения не озвучивал, пока...
Якраз таки ти озвучив, заявляючи що перший Логан це "дизайн", а другий не "дизайн", аргументуючи це лише своїми розсудами і авторитетом.
Ларсен в цій дискусії, жодного разу не сказав котрий з цих дизайнів більше подобається особисто йому, і жодного разу не аргументував переваги будь-якого з них, своєю думкою. Те що другий більше подобається більшості людей ніж перший, це факт, якого нема сенсу заперечувати.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-08-26 11:57:06[/merge_posts_bbcode]
Vader написав:Все просто - вкус к авто формировался в подростковом возрасте, а он пришелся на 80-е с его "зубилами"разной степени гранёности. Это как с женщинами: кто в детстве влюблялся в Келли ЛеБрок или, там, в Саманту Фокс, того нынешние губастые "курочки гриль" уже вряд ли заинтересуют.
От тут люто плюсую! 
Vader написав:А я вот этого не понимаю. Оправдываться перед кем-то за то, что ты для себя купил именно такую машину? Нафиг так жить вообще!
Значить ти нонконформіст. І це, напевно добре. Я теж такий. Але більшість людей конформісти. Для них підтримка суспільства в тій чи іншій мірі, але дуже важлива.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0