С другой темы о движке 0.9 от Larsen:
Ну, 1.5дці все ж таки значно економніший, якщо вірити заявленим цифрам (в місті 5.8 проти 3.7 для Сандеро). І якщо реальний розхід на дизелі більший від заявленого, то що буде з реальним для 0.9? Звісно, меньше ніж у атмосферних бензинок, але, можливо, не настільки щоб зробити всіх щасливими і відразу. wink
Більше того - по іншим турбобензинкам відомо, що мінімальний розхід в них досягається при ДУЖЕ впоміркованій їзді. При активній там розхід виростає майж до однакових по потужності атмосферників. Ну а для 0.9 така економна їзда, скоріш за все, буде дуже тупою, адже без турбіни, в нього моменту просто нема (на чверть меньше ніж у 1.2).
Тому тільки на практиці можна взнати який там реально розхід, для реальної їзди.
----------
Я вот сравнил 396 тыс Степвэй с 0.9 и роботом 5ст. И 540 тыс Каптур с 1.2 и преселективной коробкой 6ст. Разница таки в 5.500$ кусается.
Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
0