Шановний(а) Renault Ukraine.
Звісно я дякую, що мені періодично телефонують, але я дуже прошу дати відповідь на такі мої питання.
1. Чому випаровувач таки продірявився? Чому через такий короткий термін? Це дефект конструкції, дефект зливу? Я експлуатував його в автоматичному режимі (як рекомендовано виробником). Невже якість випаровувача від Рено гірше, ніж у узбецького Деу матіз? У моєї жінки матіз і кондиціонер там увімкнутий постійно і випаровувач живий!
2. Чому Рено стверджує, що випаровувач є одним цілим з блоком кондиціонування, хоча його можна демонтувати без руйнування деталі, а ТУТ можна купити аналог.
3. Головне питання - якщо кондиціонер експлуатувався по рекомендаціям в авторежимі (для довідки, щоб не було питань про те, що режим АВТО не є оптимальний, при вмиканні кліматконтролю, перемикання режимів - завжди включається авторежим, навіть, якщо він був відключений!), ТО проводився вчасно у офф. ділерів, ніяких втручань в систему кондиціонування до інциденту (КРІМ АКЦІЇЇ ВІД РЕНО ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ КОНДИЦІОНЕРІВ через декілька днів після якою і почались проблеми) не було, як міг з'явитись дефект?
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0
Спасибо сказали: Yeka, _AlexSander_, alex.cver3