Re: Следующий автомобиль
Тішишся думкою...
Ні, друже, думкою тішишся ти.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 80 81 82 83 84 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Тішишся думкою...
Ні, друже, думкою тішишся ти.
SanychGT, це ти так себе намагаєшся переконати в тому що в тебе безпечне авто?
а ктото для статуса берет машину, ктото изза комфорта подвески, ктото изза шумоизоляции и отсутствия сверчков на любых пробегах и дорогах, ктото изза посадки, кто то изза багажника.
Как раз не уверен что в мсв хуже подвеска чем у РАВ4 очень сильно не уверен. Только в статусе разница но никак не в подвеске далеко. Просто ибо рав4 круче не более и безопаснее по ЕВРО САП и все
Как раз не уверен что в мсв хуже подвеска чем у РАВ4 очень сильно не уверен.
А який критерій кращості підвіски? По якихось конкретних властивостях, я можу на власному досвіді провести паралель. В чому є сумніви на рахунок РАВ4?
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-01-01 22:07:17[/merge_posts_bbcode]
Только в статусе разница
От якраз мені статус взагалі не цікавий. Єдина перевага статусу Тойоти, яку я оцінював при виборі, було те, що в Тойоти досить високі ціни на вторичці. Однак в цього статусу є і зворотня сторона медалі - Тойота стабільно в лідерах серед викрадень авто.
Просто ибо рав4 круче не более и безопаснее по ЕВРО САП и все
Звісно це далеко не все. Невже тобі і твій Спорт кращий Степвея тільки повним проводом, ЄвроНКАПом і крутізною?
SanychGT, це ти так себе намагаєшся переконати в тому що в тебе безпечне авто?
А при чому тут моє авто?
Моє авто ніколи не проходило ніяких краштестів. І навряд чи буде проходити, так як воно існує в єдиному екземплярі.
Тому не потрібно переводити стрілки з рав 4.
Просто тойота неодноразово підганяла конструкцію рав 4 останнього покоління під певний краш тест. І кожен раз зміна умов в тесті приводила до провалу(зменшене перекриття - провал, зміна сторони удару в цьому році - і знову провал). Авто в принципі НЕ безпечне, але старі не актуальні, або повторні тести після допрацювань проходить добре.
Невже тобі і твій Спорт кращий Степвея тільки повним проводом, ЄвроНКАПом і крутізною?
Иногда мне кажется, что кроме полного привода и подогрева сидений Спорт ничем много не лучше. В плюс к полному приводу только прогрев салона могу добавить зимой, хотя на дизеле у Спорта та же проблема с прогревом. В остальном он не в 2.5 раза лучше чем Степвей как его цена. Но конечно в целом получше машинка, безопаснее, наверное на далеко зимой чуть комфортнее, если не считать отвратительную подвеску Спортейджа. Ну еще плавность хода получше на низких скоростях наверное таки. Я бы сказал что он намнооооого дороже Степвея и далеко далеко не на столько лучше как должно быть при такой разнице в цене, а в некоторых аспектах он даже хуже. Отсюда возникает вопрос как у тети Аси - "Навіщо платити більше" ?
А при чому тут моє авто?
Незнаю, можливо комплекси? Інакше тяжко уявити причину вставляння цього відео, та і взагалі асбурдні спроби довести що в іншої моделі, з 5ма зірками ЄНКАП, безпека меньша ніж в Логана з 3ма.
Моє авто ніколи не проходило ніяких краштестів. І навряд чи буде проходити, так як воно існує в єдиному екземплярі.
Не бог йому попасти в креш тест!
Тому не потрібно переводити стрілки з рав 4.
Спочатку не треба стрілки на РАВ4 переводити, адже ти прокоментував ПОРІВНЯННЯ двох конкретних моделей (РАВ4 2016 і Логан МЦВ2), а не просто абсолютну оцінку безпеки РАВ4. Тому треба говорити про співвідношення безпеки цих моделей, а не якихось двох інших. Зрозуміло?
Просто тойота неодноразово підганяла конструкцію рав 4 останнього покоління під певний краш тест.
Просто це іррелевантно, тому що я говорив про порівняння РАВ4, БЕЗ цих всіх вдосконалень (крештест ЄвроНКАП брав європейську РАВ4 2013го року). Саме вона, на 2 зірки безпечніша за Логан МЦВ2. Чим ти це збираєшся заперечувати? Тим що за останні 3 роки безпека РАВ4 стала ще кращою, чи тим відео ДТП, якого не пережило б ніяке авто взагалі?
І кожен раз зміна умов в тесті приводила до провалу(зменшене перекриття - провал, зміна сторони удару в цьому році - і знову провал).
Як це все виглядає в порівнянні з Логаном? Його перевіряли на 25% перекриття? Ні. Тоді про що мова?
Авто в принципі НЕ безпечне
От жеж! Авто яке набрало 5 зірок ЄвроНКАП, "впринципі небезпечне", в порівнянні з авто, яке набрало лише 3 ?
Я розумію що ти колись прочитав про цю історію з американськими крештестами РАВ4, тобі вона дуже сподобалась, і це правльно - історія цікава і дає інформацію для роздумів. Але зрозумій, все в нашому житті відносно. Як і безпека авто. Абсолютно безпечного авто не існує, і існувати не може. Тому можна тільки порівнювати якісь моделі між собою. Наприклад, РАВ4 до вдосконалень, і після. Друга буде безпечніша, це правда. Однак, коли я згадав безпеку РАВ4, то це було в порівнянні з Логаном, можеш перечитати ще раз і переконатися в цьому. Тому давай, порівнюй з Логаном. Добре?
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-01-02 11:08:49[/merge_posts_bbcode]
Отсюда возникает вопрос как у тети Аси - "Навіщо платити більше" ?
Ну от, бачиш, навіть для тебе є маленькі нюанси, які важливі (підігрів і т.д.). Однак, в твому випадку, очевидно цих переваг недостатньо щоб переплачувати. Отже для тебе, Степвей - кращий вибір!
Але, я думаю тобі не тяжко буде згадати всі інші об'єктивні переваги, які особисто тобі по-барабану, але комусь іншому можуть виявитись важливими? Ну так от, це мій випадок. І для мене таких переваг в РАВ4 достатньо з головою, щоб оправдати різницю в ціні. Розумієш?
Незнаю, можливо комплекси?
Які комплекси? Поки що явні прояви комплексу переносу недоліків авто на себе у тебе.
Спочатку не треба стрілки на РАВ4 переводити, адже ти прокоментував ПОРІВНЯННЯ двох конкретних моделей (РАВ4 2016 і Логан МЦВ2),
Вибач але я цитував і коментував тільки ось це
Ніхто не відміняв 5 зірок НКАПа у Рафіка і у Спорта
Ні в одному з моїх повідомлень на цю тему не згадуеться ні Логан ні МЦВ2...
адже ти прокоментував ПОРІВНЯННЯ двох конкретних моделей (РАВ4 2016 і Логан МЦВ2), а не просто абсолютну оцінку безпеки РАВ4.
Я прокометував ТІЛЬКИ твою категоричність, що ніхто не відміняв, так як вже неодноразово відміняли. І знову ж, як показує практика тих самих краш тестів, принаймні данна модель тойоти не дає ототожнювати результати її стандартних краштестів, до автомобіля в загальному в повсякденній експлуатації.
Тому давай, порівнюй з Логаном. Добре?
Ні не добре. Порівняння можна проводити при схожих характеристиках, чи ситуаціях. Ось тобі з 25% перекриттям на швидкостях не 60км/год і не об нерухоме, а дуже рухоме перекриття.
Поки що явні прояви комплексу переносу недоліків авто на себе у тебе.
Ну звісно, це ж я доказую що авто з трьома зірками НКАП безпечніше за авто з п'ятьма зірками НКАП, тому що я на цих трьох зірках їзджу...
Вибач але я цитував і коментував тільки ось це
Це ти не просто речення вирвав з контексту повідомлення, а взагалі словосполучення з речення! Тому і кажу - читай ще раз, щоб зрозуміти про що там була мова:
Ну, я не впевнений, але мені здається я б більше дивився на зручності ніж на розхід. Знову ж таки, якби для мене розхід був важливіший, я б вибрав МЦВ. І повір, я над цим вибором задумувався дуже довго і серйозно. Однак переміг РАВ4. Думаю якби мав обидва, то і в житті віддавав би перевагу Рафіку, по тій самій причині. На ньому просто приємніше, зручніше, ну і, не забувай, а ми таки часто про це забуваємо - безпечніше їздити. Ніхто не відміняв 5 зірок НКАПа у Рафіка і у Спорта, проти жалюгідних трьох у Логана/Сандеро... Звісно про це ніхто не думає, як і про ремені безпеки... Але це може бути важливіше розходу, особливо коли можеш собі його дозволити.
Більше того, вислів який зацепив твоє его: "Ніхто не відміняв 5 зірок НКАПа у Рафіка", істинний, адже по ЄвроНКАПу у РАВ4 саме 5 зірок, ніхто цього не відміняв. Це факт, і ти не можеш його ніяк спростувати.
Ні в одному з моїх повідомлень на цю тему не згадуеться ні Логан ні МЦВ2...
Ти ж прокоментував моє повідомлення в якому йшлося саме про таке порівняння. Тому або ти говориш про те саме що і я, або ти просто коментуєш не в тему.
твою категоричність, що ніхто не відміняв
Блін! Це не категоричність, це ФАКТ! Зайди на сайт ЄвроНКАП і подивись скільки там зірок! Хто їх відмінив? Де? Ще раз - мова була конкретно про НКАП, і про його 5 зірок, а не про ті тести які ти згадав, і які ніякого відношення ні до НКАП ні до його зірок навіть близько не мають.
принаймні данна модель тойоти не дає ототожнювати результати її стандартних краштестів, до автомобіля в загальному в повсякденній експлуатації.
Ну, це вже субьєктивні фантазії. Про них ми сперечатись не будемо.
Ось тобі з 25% перекриттям на швидкостях не 60км/год і не об нерухоме, а дуже рухоме перекриття.
Ти жартуєш? Для того щоб порівнювати результати креш тестів, треба проводити їх однакових умовах, за методикою конкретного тесту.
а дуже рухоме перекриття
І дуже тверде теж?
Траекторії руху не знаємо, вектора прикладання сили при ударі не знаємо...
Судячи по вмятині в передній дверці, тому що не вирвало переднє колесо, він відрекошетив (удар по дотичній, а не лобовий з малим перекриттям). А в американському тесті авто зупиняється повністю, від зіткнення з перешкодою. Це принципово різні види зіткнення. Подивись на результати крешів з 25% перекриттям по IIHS, там зовсім не такі наслідки.
тому що я на цих трьох зірках їзджу...
Я ні на тих трьох не їзджу, ні на тих пяти...
Ну, це вже субьєктивні фантазії. Про них ми сперечатись не будемо.
Взагалі то це факт...
А в американському тесті авто зупиняється повністю, від зіткнення з перешкодою.
Отже для тебе, Степвей - кращий вибір!
Скажем так - Степка это НЕ лучший выбор, но я бы хотел чтобы при той цене КИА или давала лучше качеcтво машин, особенно ходовой или за те же деньги давала дизель или лучше снизила бы цену ибо цена у КИА не соотвествует требуемой мной качеству. Я не говорю что Степвей - лучшая машина. Я говорю, что самая лучшая цена-качество у Степвея, но ни у КИА. В целом конечно же КИА комфортнее (если закрыть глаза на подвеску). Думаю такая ситуация будет между МСВ и РАВ4. Он не в 2 раза будет лучше, но в 2 раза точно дороже, но хорошо если я ошибаюсь. А вообще мы тут переливаем с пустого в прожне, конечно у каждого свои вкусы. Я лишь хотел донести мысль, что за переднеприводный кроссовер (будь то Кашкай или Спортейжд или даже РАВ4) с 2 мя литрами на бензине - НЕ стоит платить за 700-750 тыс грв. По сути вы платите только за 20см клиренс +350тыс грв (и то не всегда и 20). Платить стоит, только если вы получаете какие то переваги - типа полный привод + автомат. Вот скажем про 500+ тыс я бы еще начал думать в переднем приводе или ручке SUV и то не факт (наверное становлюсь жадным к старости ) . Чисто мое мнение.
В любом случае РАВ4 отличная машинка и мне нравится. Это не камень в огород РАВчика, это камень в огород цен на кроссоверы у всех производителей ибо они сильно переоценены и тенденция пошла хэчбеки с 140мм клиренсом уже обзывать SUV-ами, как то Кактус Ситроен (140мм) или КИА Соул(150мм) или Пежо 2008 (самый отстойный по качеству среди всех SUV) или даже Каптюр (180, в реале 160). Ну какие это SUV-ы? Это хэчбеки обычные, но по цене SUV. РАВ4 конечно не малютка далеко и класс другой, но все же цена у тайоты также заоблачная как для обычной ручки и переднего привода.
Ну какие это SUV-ы?
Сейчас просто бум на кроссы - вот и называют всё, что ни попадя SUV-ами... Продается же! Точно так же, как баварцы всё обмазали М-серией... Ну про даётся хорошо "М" - нате вам и М1 и М2 и дизельный Х5M... Маркетологи, фуле... )))
Я ні на тих трьох не їзджу, ні на тих пяти...
Думаєш в тебе все так погано що навіть трьох не набереться?
Після подвійного провалу з водійської сторони в 2013році, зробили зміни
Я думаю тут вже всі знають цю історію (ні, не тільки ти про це згадував на просторах цього форума і навіть в цій гілці ).
Але цікаво як це виглядає в порівнянні з Логаном. Логана IIHS не тестували, тому прямого порівняння нема. Однак, по результатам ЄвроНКАП з перекриттям в 50%, Логан показав, не кращі результати ніж "провальні" РАВ4 з малим перекриттям. В РАВ4 тоді страждали тільки гомілки, все решта було зелене. В Логана, з 50% перекриття, страждають стопи, груди, стегна, не кажучи вже про інші крештести: боковий - груди, ззаду - шия.
Доречі, не слід забувати, що порівнювати результати фронтальних крештестів можна тільки для авто приблизно однакової маси. На сайті IIHS прямо так і сказано, на всяк випадок, адже не всі це можуть знати.
Та і взагалі, на сайті IIHS, саме та "провальна" РАВ4 2013 року, відмічена як "2013 TOP SAFETY PICK".
Як би там не було, навіть та "провальна" РАВ4, значно безпечніша Логана.
А у Логан колесо було повернуто вправо,
Ну от, вже не виконані умови тесту.
Я лишь хотел донести мысль, что за переднеприводный кроссовер (будь то Кашкай или Спортейжд или даже РАВ4) с 2 мя литрами на бензине - НЕ стоит платить за 700-750 тыс грв.
Тобі не варто платити, так, ця думка зрозуміла. А моя думка полягає в тому, що комусь іншому (мені в тому числі), дуже навіть варто заплатити (якщо є можливість, звісно), адже інші переваги, які для мене важливі, того варті.
Чисто мое мнение.
Саме так!
тенденция пошла хэчбеки с 140мм клиренсом уже обзывать SUV-ами
Ну це таки маркетинг. Зараз мода на кросовери, от і роблять все на них схже. І Степвей теж такий недокросовер. Добре що хоч в нього кліренс нормальний, ну і підвіска, хоч і не кросоверна, але всеодно настільки енергоємка що і деякі справжні кросовери (наприклад Вітара/СХ4), виглядають скромно на її фоні.
РАВ4 конечно не малютка далеко и класс другой, но все же цена у тайоты также заоблачная как для обычной ручки и переднего привода.
Ну от я перебрав всі варіанти, і не знайшов жодного дешевшого кросовера з потрібними мені параметрами. Ну, наприклад, що є дешевше, з таким самим об'ємом салону (задній ряд), багажником і трансформацією? Тільки Х-Трейл був як варіант, але відпав по іншим недоліками (особисто для мене). А так то РАВ4 ще досить дешевий варіант.
Просто ти рівняєш в різних класах, бо тобі достатньо меньшого, і тоді, звісно, купа дешевших варіантів. Комусь і Джука достатньо, а він то вже реально дешевий.
Ну, наприклад, що є дешевше, з таким самим об'ємом салону (задній ряд), багажником і трансформацією?
Вставлю свои 5 центов. ПрАсти но так и просятся слова здесь - MCV Логан
Вставлю свои 5 центов. ПрАсти но так и просятся слова здесь - MCV Логан
Ні, в МЦВ значно меньше місця для задніх пасажирів по довжині, і спинка не опускається, тому якраз таки в цьому плані РАВ4, для мене, виграє, і дуже сильно.
Вставлю свои 5 центов. ПрАсти но так и просятся слова здесь - MCV Логан
Вам, в стопервый раз, не надоело одно и тоже по кругу перетирать?
Ща Ларсен, раскажет, что МСВ - РАВ это и был финальный выбор, в котором сражались практичность (жадность) с роскошью и роскошь победила...
Вам, в стопервый раз, не надоело одно и тоже по кругу перетирать?
А ты предсказатель Нам просто скучно и пообчаться охота
Но да завязываем.
Ща Ларсен, раскажет, что МСВ - РАВ это и был финальный выбор, в котором сражались практичность (жадность) с роскошью и роскошь победила...
От видно що уважно тему читаєш, і робиш висновки!
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-01-03 11:33:33[/merge_posts_bbcode]
Нам просто скучно и пообчаться охота
Саме так! Тим більше що якраз все тут по темі, так що можна продовжувати!
Саме так! Тим більше що якраз все тут по темі, так що можна продовжувати!
Расскажи лучше, что ты видишь для себя в качестве следующего авто! Ну раз скучно... Конечно, к тому времени уже будут новые модели у всех, но вот сейчас, на что бы ты равика поменял? Ну или в какую сторону охота двигаться? В джипы, в спорт, в бизнесс-класс?
Меня вот, например, тянет в сторону бездорожья... Степвей - это просто первый маленький шажок... )) Может потом к нему в довесок куплю еще какой-нить бушный рамник (типа старого чироки)... ))
Расскажи лучше, что ты видишь для себя в качестве следующего авто! Ну раз скучно... Конечно, к тому времени уже будут новые модели у всех, но вот сейчас, на что бы ты равика поменял? Ну или в какую сторону охота двигаться? В джипы, в спорт, в бизнесс-класс?
О, цікаві запитання.
Наразі не планую якихось замін авто, і якщо не зміняться обставини, то на цьому планую поїздити довше ніж на Логані. Ну, але обставини таки можуть змінітися, тому хто зна?
Значить, якщо подумати про можливий ідеал, без фінансових обмежень, то чисто гіпотетично, хочу Tesla Model X, і в придачу розгалуджену мережу зарядних станцій і якісних доріг.
Щодо напрямку руху, то напевно кросовери/універсали, на даний момент для мене оптимальна категорія. Спортивне можна другим авто, але для сімейних потрем воно не годиться (хіба шо якщо спортом називати якийсь універсал з 500кс двигуном ). Джипи наразі не дуже приваблюють. Їхня перевага - прохідність, мені не потрібна. Якщо це не зміниться, і наші дороги остаточно не перетворяться в повне бездоріжжя, то і потреби в ждипові не виникне. А недоліки - великі габарити, витрати - воно того не варте. Бізнес клас таки стрьомнувато на наші танкодроми. Але якщо дороги стануть нормальними, то можна буде задуматись. Звісно, там межі нема, можна і про S клас помріяти. Але з реалістичного, я і зараз міг собі дозволити Суперб Комбі, або Пассат універсал. Але вони всі відразу відпали по причині недостатньої прохідності. Хватить, вже колись з Астрою намучився...
Тому, раз треба універсал з великим кліренсом, але не треба справжнього оффроуда, все зводиться до кросоверів.
Який кросовер найкращий, відштовхуючись від того що в мене вже є? Тут можна рухатись в двох напрямках - краща силова установка, або ще кращі практичні характеристики (салон, багажник, зручність, комфорт). По першому, це напевно гібрид, той самий РАВ4 Гібрид як варіант. По другому, це кросовери вищого класу, наприклад Кіа Соренто, Тойота Хайлендер... Хоча там вже виникають сумніви чи настільки велике авто мені потрібне? Просто якщо різниця по салону/багажнику між Логаном і РАВ4 просто величезна (діти відразу були в мега захваті ), то чи буде взагалі відчутна різниця між РАВ4 і Соренто? Тут тільки третій ряд сидінь однозначно в плюс. Але чи він того вартий? Я наразі не впевнений.
А взагалі то мені зараз напевно тяжко сказати яке я хочу наступне авто, адже я зовсім недавно проходив цей вибір, і оптимальний варіант вже в мене. А нових критеріїв для нового, іншого вибору в мене наразі нема. Можливо, по досвіду експлуатації Рафіка, з'ясуються якісь моменти які я захочу покращити, тоді відразу виникне бажання заміни, і уявлення про те що я хочу. Так саме і було з Логаном - дістав малий багажник, і я вже через рік розглядав варіанти заміни. Ну але наразі ніщо в Рафіку мене не напрягає, тому і не виникає думок про можливе покращення.
Думаєш в тебе все так погано що навіть трьох не набереться? lol1
В мене по замовчуванню все так классно, що авто не підлягає тестуванню.
По новим правилам моє авто не може бути допущене в тестуванні євронкап. Оцінка пасивної безпеки там лише до 40% у загальній оцінці.
Це вже давно(десь з 2009 року в якому традиційно Рав 4 провалив краш-тест іне ідеально пройшов його повторно, після чого тойотівці заявили, що допрацьовувати серійні авто не будуть) лише віртуальна оцінка спокою покупця, та набивання ціни автомобіля перед його купівлею.
Ну от, вже не виконані умови тесту.
Умови тесту виконані ідеально, так як люди живі і авто не розплющило от багатотонну фуру, на відміну від пятизіркового якому і фура не потрібна для складання.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-03 13:32:23[/merge_posts_bbcode]
Просто якщо різниця по салону/багажнику між Логаном і РАВ4 просто величезна
Салон в задній частині у Рав 4 вужчий в ширину і менший у висоту від Логан. Дійсно величезна різниця...
Так саме і було з Логаном - дістав малий багажник, і я вже через рік розглядав варіанти заміни.
547 літрів проти 510...
фу, как троллинг задолбал уже. неужели вы реально верите в то, что логан 1 и рав 4 последний(да даже и не последний) можно хоть как то сравнивать в плане безопасности и размера багажника? да и вообще???разве что там и там есть колеса. а тот ваш "тюнинг" вообще не добавляет ему ничего, кроме привлекательности для вас и иногда наоборот для кого то другого.
В мене по замовчуванню все так классно, що авто не підлягає тестуванню.
При креш-тесті, розвалиться абсолютно тверда перешкода, і машина поїде далі, завдаючи шкоди тестувальникам!
Умови тесту виконані ідеально, так як люди живі
А що, в "проваленому" тесті РАВ4 була загроза саме життю людей?
і авто не розплющило от багатотонну фуру
Це тому що "відрекошетило". Якби було фронтальне, то таки розплющило б.
на відміну від пятизіркового якому і фура не потрібна для складання.
От я не розумію, невже ти це серйозно говориш, чи продовжуєш жартувати? Той самий жарт, якщо його повторювати багато разів підряд, перестає бути смішним.
Салон в задній частині у Рав 4 вужчий в ширину і менший у висоту від Логан. Дійсно величезна різниця...
Ти знову не вмієш читати і коментуєш не в тему? Я там для кого писав "в довжину"? Більше того, мова йшла конкретно про МЦВ 2, який вужчий (я знаю що твій Логан ширший за Чорне Море, але ми тут про нього не говорили
).
Ну а в реальності, мені не потрібні заміри. Моя сім'я оцінили місце "по собі", а не на папері. Причому відчуття були не типу: "ну, наче б то вільніше", а скоріше: "оба на, тут можна танцювати!". Серйозно. Якщо в РАВ4 малий (4 роки), може стоячи проходити перед колінами своєї мами, зі сторони в сторону, то на Логані таке було не можливо. Все ж таки в нас досвід їзди саме в такому салоні як на МЦВ2, три з половиною роки, ну і вже пару місяців на РАВ4, так шо не треба нам розказувати де більше місця і наскільки.
547 літрів проти 510...
Ти далі "чукча не читатель"? Шо ти з чим рівняєш, якщо мова була про те, що багажник седана мене заставив задуматись над заміною авто. А тепер поясни яке відношення до цього мають наведені тобою числа?
SanychGT, короче, я бачу що ти чи не здатний, чи не маєш бажання, вникати в суть написаного, а лише вихоплюєш з повідомлення слова, які тебе цепляють за живе, і починаєш плести всіляку нісенітницю. Задумайся, на кого ти стаєш схожим.
Так саме і було з Логаном - дістав малий багажник, і я вже через рік розглядав варіанти заміни.
Вот так вот запросто взял и сильную сторону логана выставил недостатком!
Сторінки Назад 1 … 80 81 82 83 84 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.401 секунд(и), виконано 42 запитів