Yeka, це все зрозуміло. Але це теорія, а мова про конкретний випадок. От дивись, якщо масло в двигун замінювати, в одному випадку, кожну тисячу км, а в іншому кожен день, то ніякої різниці в довговічності не буде. Якщо замінювати, наприклад, в 5 тис. і в 10 тис., то різниця ресурсу може бути, наприклад, 10%, що взагалі не суттєво. А якщо замінювати в 10 і в 20, то різниця вже може бути помітною. Причому все це ще дуже сильно залежить від режиму експлуатації. І теорія нам лише може сказати що часті заміни не зашкодять, але наскільки вони продовжать ресурс, теорія не відповість. Тим більше в випадку варіатора, де ресурс фрикціонних елементів малий сам по собі.
Іншими словами, питання в тому, чи ресурс обмежений втратою властивостей рідини, чи механічним ресурсом фрикціонних елементів. Я не знаю відповіді, але, знову ж таки, теоретично, вона може бути і такою, і такою.
І регламент Рено не зрозумілий. Якщо виробник коробки радить міняти рідину через 60тис., то Рено ризикує отримати зайві гарантійні повернення. Це їм точно не вигідно. Краще додати заміну в регламент, і на ній ще мати додаткові доходи за обслуговування, ну і зменьшити ризик гарантійних повернень. А ні, чомусь так не роблять. В чому прикол?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0